Wie heeft er meegedaan met moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoul26, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Wij weten pas kort dat ik zwanger ben. Ik zou graag mee willen doen met moeders voor moeders. Mijn vriend heeft er twijfels over omdat het hem commercieel lijkt omdat je het voor een bedrijf doet en het niet wordt gepromoot en/of ondersteund door overheidsinstelingen.
    Ik ben benieuwd hoe jullie over moeders voor moeders denken en of jullie het wel of niet hebben gedaan.
     
  2. wendy80

    wendy80 Bekend lid

    21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik heb er nu al 2 keer aan mee gedaan.
    Ben super blij dat ik wel kindjes kan
    krijgen en gun dat een ander ook
    van harte.Dat is de reden dat ik heb mee
    gedaan.
    En eigenlijk is het maar een kleine moeite.
    Ik zou er zo weer aan mee doen :)
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb er spijt van dat ik niet heb meegedaan. Ik hoorde er pas te laat over. Maar bij de volgende ga ik zeker meedoen!
     
  4. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Ik heb ook mee gedaan, 10 weken lang, en ik heb er geen spijt van! Juist omdat er weinig over bekend is, is het niet commercieel lijkt me. Je kan anderen mensen helpen om hun kinderwens ook in vervulling te laten gaan..en dat alleen maar om je urine op te vangen..niks mis mee lijkt me!
    Daarnaast krijg je nog leuke kadootjes ook! Niet dat je het daarom doet, maar is wel leuk meegenomen!
    Verloskundigen promoten het trouwens wel..doen zij ook niet voor niks lijkt me...
     
  5. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Heb zelf ook mee gedaan.
    Vind het helemaal niet commercieel.
    Je hoort er weinig over vind ik en je helpt er andere mee die niet zwanger kunnen worden op een natuurlijke manier.

    Je krijgt voor de moeite ook nog wat leuks ervoor.
    Het blijft natuurlijk je eigen keus maar als jij mee wil doen gewoon doen hoor.

    Succes met beslissen.
    Groetjes Linda
     
  6. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ook ik heb meegedaan, ben blij dat ik zo toch een beetje een ander heb kunnen helpen! In onze omgeving zijn er veel die niet "zomaar" zwanger worden... dus daar denk je op zo'n momenten dan aan.
    Heb in totaal 10 weken mee gedaan geloof ik (zwangerschapsdementie?)
     
  7. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb er ook aan meegedaan, volgens mij ook iets van 10 weken. Was maar een kleine moeite en ik hoop ermee andere vrouwen ermee te kunnen helpen op die manier!
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ook meegedaan en het is zeker niet commercieel. Heb er zeker geen spijt van en zou het zo weer doen.
     
  9. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankzij andere moeders die dit hebben gedaan ben ikzelf zwanger geraakt (IVF). En ik vind het ook totaal niet commercieel....heb ook de volle weken mee gedaan. Zijn tijd terug rare verhalen over MvM in de wereld geholpen. Bel anders gewoon op en laat je voorlichten door iemand van MvM....stel je vragen. Je bent het zeker niet verplicht dus je kunt dan nog gewoon kijken of je het wilt doen.....je helpt er echt mensen mee die niet 'zomaar' zwanger kunnen raken.

    Veel succes met je keuze, Eva.
     
  10. bloempje27

    8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ik heb ook mee gedaan. Het is een kleine moeite.
    Of ik mijn urine nu doortrek of in een pot doet. Dan liever in de pot en iemand helpen.
    Ik ben blij dat ik op deze manier vrouwen heb kunnen helpen waarbij het zwanger worden niet 'zomaar' gaat.
     
  11. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ook ik heb meegedaan..

    Vond het niet commercieel ofzo hoor. Mijn man had wel zo zijn twijfels, maar die heeft toen hij de wekelijkse kratten om ging ruilen eens een tijd met de informatrice en haar man staan praten. Daarna was hij helemaal om. Misschien voor jou ook een oplossing?

    Het idee dat je zo iemand kunt helpen die het moeilijker heeft met zwanger worden sprak mij erg aan, en achteraf gezien, de kadotjes zijn ook erg leuk. hahahha
     
  12. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Heb ook elke keer meegedaan, en geen spijt hoor! Weliswaar wordt er een medicijn van gemaakt, maar dat is een duur zuiveringsproces. Ik heb ook begrepen dat ze het nooit zo goed na kunnen maken als wat er in je urine zit, dus voor sommige vrouwen is dit de inzameling door a.s. moeders de enige mogelijkheid voor een kindje.

    Het klopt wel dat MvM een tijd geleden negatief in de aandacht geweest is, toen hebben 2 huisartsen in het Gooi deze medicijnen voorgeschreven voor oneigenlijk gebruik (afvallen geloof ik). De fabrikant neemt hier afstand van en wil absoluut niet dat het medicijn hiervoor gebruikt wordt. Volgens mij is het bij deze 2 gevallen gebleven. De informatrice kan je hier alles over vertellen.

    Doen hoor!
     
  13. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb ook meegedaan.Ach,al zou je er misschien maar 1 op de 1000 vrouwen mee kunnen helpen...Er zijn zoveel vrouwen bij wie het niet zo lukt en die wilde ik graag helpen.En tja,of je het nou in een kannetje plast en overgiet in een fles of in de wc en doortrekt?!
     
  14. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Je moet het volgens mij zo zien: als de fabrikanten voor urine moeten gaan betalen, worden de medicijnen voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen helemaal onbetaalbaar.

    De consulente van moeders voor moeders vertelde dat voor een klein buisje medicijnen een zwembad vol pies nodig is. Ga maar na wat dat zou kosten als wij het niet gratis zouden afstaan.

    Trouwens, ik was blij dat ik mocht stoppen. Maar ook blij dat ik het heb gedaan.
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben nog aan de plas! hihih nog een 5 weken te gaan.
    Heb er zelf gebruik van gemaakt, dus geef ik ook weer terug.
     
  16. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik doe ook mee, bij mij is het zwanger worden niet zo lastig geweest, gelukkig, maar voor hetzelfde geld was het anders. Prijs me er gelukkig mee, maar zo kan ik wat bijdragen voor anderen die wel medicijnen moeten gebruiken om hun droom uit te laten komen.

    Ze komen zeker bij jou ook op vrijdag? ;)
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi nee maandag! :D
     
  18. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik doe alweer 7 weken mee! ;)
     
  19. Cindy31

    Cindy31 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ook ik doe mee, nog 4 weken te gaan.
    Wil graag andere vrouwen helpen om zwanger te worden.
     
  20. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik doe ook mee en ach het is een kleine moeite. Door die kleine moeite kan je mensen echt helpen. Ze hebben echt iedereen nodig die maar mee wilt doen !
    Uit honderden liters urine kunnen ze maar slechts een paar gram hcg uithalen, dus kun je nagaan dat ze echt blij zijn als je mee wilt doen.
     

Deel Deze Pagina