Cyclus in de war?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RP81, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RP81

    RP81 Lid

    11 aug 2007
    23
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik probeer sinds kort zwanger te worden, echter sinds ik ben gestopt met de Nuva Ring is mijn cyclus een beetje in de war! 15 juli ben ik gestopt met de anticonceptie en ik werd 18 juli meteen ongesteld. 3 weken later werd ik alweer ongesteld (11 augustus). Redelijk vlot, maar dat kan nog wel. Nu zou ik eergisteren (25e) de eisprong hebben gehad en gisteren had ik een beetje bruin bloed/afscheiding. Dit zet verder niet door. Maar heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen?

    En horen de volgende symptonen ook gewoon bij het stoppen met anticonceptie: gevoelige borsten en met name tepels. Deze kan ik echt met geen vinger meer aanraken. Ik hoor namelijk ook wel eens dat mensen gewoon ongesteld wordne als ze zwanger zijn.

    Ik denk eigenlijk dat mijn lichaam gewoon aan het "afkicken" is van de hormonen, maar misschien hebben jullie wat handige tips voor deze beginner!

    Alvast bedankt!
     
  2. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey heey

    in het begin toen ik was gestopt met de pil had ik ook erge pijn aan me borsten steeds,me lichaam was erg in de war en ik daardoor ook,ben ik nou wel of niet zwanger haha,maar ja elk lichaam is anders,en ik denk dat t beste is om gewoon af te wachten helaas,wie weet zou je zwanger kunnen zijn?!ik hoop het voor je,maar hou rekening dat als je net bent gestopt met anticonceptie je lichaam erg moet wennen

    groetjes
     

Deel Deze Pagina