Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik had ook nergens last van behalve soms wat krampjes en veel plassen. Maar dan denk je dat het erbij hoort hè... Goed dat je aan de AB bent dus.

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames ben weer terug van mijn werkvakantie.
    @Alf, wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk is het gauw over! Sterkte!
    @Dreamz, jouw vakantie klinkt erg Afrikaans, maar ja dat is onze Veluwe toch wel een beetje? In ieder geval klink je lekker uitgerust.
    Ik begrijp dat jij voor IVIG naar Gent gaat, naar dokter Noens neem ik aan. Kun je daar wat meer over vertellen? Ik heb eraan zitten denken. Moet zeggen dat dokter P er geen voorstander van is. Heb je daar het bloed van je partner voor nodig?
    @Y30, poeh dat is een lange tijd pauze ik word van 1-2 maanden al onrustig. Knap hoor. Enne gewoon even Langenfeld bellen en overleggen. Ze zijn daar superlief en als ze genoeg tijd hebben, kunnen ze je er altijd tussen zetten. Veel succes!
    @Lindra, bedankt voor de site!

Nou ik ben vandaag bij de 'heilige graal' geweest op het gebied van B12. Vooralsnog een geweldige arts, kort maar super consult. Mijn B12 is nog steeds een tekort voor mij. Het veroorzaakt allerlei klachten. Gelukkkig staat het een actieve kinderwens niet in weg. Ik mag gewoon foliumzuur slikken en verder gaan. Injecties worden nu eens per week in plaats van eens per maand. Hopelijk gaat het over een paar weken nog beter dan nu! Ben helemaal blij! Het was de 9 maanden wachtlijst meer dan waard!

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee Alf, dankjewel. Goed dat je het hebt laten testen!

Hier zit dosis nr 2 van de IVIG er weer in!

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Tammy, ik ga vanavond uitgebreid reageren als ik achter de laptop zit! Zit nu op mn mobiel in de auto.

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, bedankt voor de tip :)

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Dreamz3!

7. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    #1647 Joehoe, 4 jun 2012
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
    @Tammy > wat fijn dat je een goede afspraak hebt gehad en vol goede moed verder kan!

Alf, Dreamz, meleka en sprokkel, denk veel aan jullie en hoop dat alles goed gaat...

Voor degenen die benieuwd zijn: Heb echo's in mn album gezet...

Liefs

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Tammy, over de ivig.
    Ivig wordt toegepast bij meiden met onverklaarbare miskramen waarbij wel kloppende hartjes zijn waargenomen.
    Dr. Noens is echt een schat, hij leeft zo ontzettend met je mee.
    Ik kreeg een heel goed gevoel bij hem.

Ivig wordt eens in de 3 weken gedaan op de dagopname in Gent.
    De dames zijn zo ontzettend lief en binnen 1,5 uur sta je weer buiten!
    De behandeling zal tot ongeveer 20 weken zwangerschap gegeven worden.

Voor de ivig is geen bloed van je partner nodig.
    Er wordt plasma gebruikt van minimaal 1000 donoren, waarin al een hoop antistoffen zitten.
    Deze antistoffen hebben de bedoeling om jouw immuun systeem een reset te geven, zodat je lichaam het vruchtje hopelijk niet aanvalt.
    Volgens Dr. Noens is er een slagingsprecentage tussen de 80 en 90 %, dus dat is het wel waard.

De ivig is een volledig veilig product, anders zouden ze het niet gebruiken in België.
    Het enige wat je kunt hebben is een beetje hoofdpijn.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Mocht je nog meer willen weten, let me know!

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Joehoe, wat lief, ik hoop dat we jouw voorbeeld allemaal mogen volgen en we net zulke prachtige echo's krijgen als die van jou!

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kleine aanvulling; een kloppend hartje is niet perse een voorwaarde hoor, heb zelf ook ivig gehad (preventief, dus niet in een zwangerschap) en had toen nog nooit een kloppend hartje gezien. Verder heeft Noens er inderdaad al heel wat goede resultaten mee behaald, het is dus zeker hoopgevend!

Knuffel voor jullie allemaal!

X babss.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: wat vervelend van de blaasontsteking, maar goed dat het gevonden is, en nu behandeld wordt.

@Tammy: Fijn dat je zo'n fijn consult hebt gehad!
    Dr.P is overigens niet tegen IVIG hoor, hij is alleen een beetje terughoudend omdat het bloed van zoveel verschillende donoren komt. Zijn idee is dat AIDS ook pas veel later gevonden werd in bloed en toen al tig mensen door transfusies waren besmet. Persoonlijk denk ik ook dat het wel veilig is, en ik weet van dr. P dat als je aangeeft echt IVIG te willen dat hij er wel in mee gaat. Het heeft alleen niet zijn voorkeur. Dus als je denkt dat het voor jou de oplossing is, zou ik er gewoon nog een keer bij hem over beginnen, scheelt je weer een retourtje Gent;).

Hier: afspraak gelukkig kunnen verzetten van vrijdag naar overmorgen. Verder meen ik nu al druk links in mijn onderbuik te voelen, al sinds gister avond. Zal het me wel inbeelden, lijkt me nog wat vroeg;).

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @joehoe: ik denk dat we nog geen "vriendjes" zijn. Ik kan alleen een crea fotoboek zien.

13. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo's Joehoe. Wat groeit hij/zij toch hard hè.

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe wat een mooie echo :)

Y30 ik duim heel hard voor je!

Hier alles rustig. Alleen die darmen he, die wat minder ;)

15. Alf

Alf Niet meer actief

Maria, op welke wijze hebben ze bij jou gbs getest? Ik lees dat het kan via urine maar ook via uitstrijkje..

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Uitstrijkje. Als het in je urine zit, dan moet je wel heel erg gekoloniseerd zijn. Is dus niet altijd aantoonbaar.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Precies, Thnx!

AB werkt trouwens als een malle. Voel me nu al beter dan afgelopen dagen.

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja bizar verschil he. Daar schrok ik ook van. Bloedlink, zo'n blaasontsteking.

19. Alf

Alf Niet meer actief

Weetje wat tricky is, is heb vaker blaasontsteking gehad. En die herken ik vanaf dag 1. Alleen nu is het zó a-specifiek dat je te laat bent voor je erg in hebt..

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alf: beterschap! Bij mij voelde de blaasontsteking ook heel anders aan. Nooit gedacht toen, maar had ik ook...

@Tammy: waar ben je geweest, in Flevoland? Klinkt goed, eindelijk een verstandiger arts die je wekelijks gaat spuiten! :)

@Y30: ik dacht ook altijd mijn ei te voelen aan druk en steekjes enzo...totdat ik follikelmetingen kreeg...bleek er helemaal niets van te kloppen, heel bizar. Hopelijk ben je op tijd!

@Joehoe: wat top dat je combitest goed was!

Alle andere meiden een dikke knuff.

Deel Deze Pagina