Marjol! Klinkt positief meid!! Goede aanpak van de S! Ben blij dat glucose nu ook bij het onderzoek meegenomen wordt. Nijntje, inderdaad heeel snel een afspraak maken hoor! Ik heb wel eens 6 maanden moeten wachten welke meds zijn dat dan? en je kunt altijd om een herhaalrecept vragen via de mail. OZZ weet dat ik ontzettend aan je denk!! Maar het is gewoon goed! Het MOET!! Ook zwaai naar de rest x
Bengeltje, hoe gaat het met jou en de kleine? De prednison mag ik niet herhalen via de mail. Mag het maar 6x gebruiken en dan moet ik hulp krijgen, ze vind dat je dat niet te lang mag gebruiken. Alleen als je binnen een half jaar uit jezelf zwanger wordt (wat mij normaal dus ook lukt, alleen nu niet meer). De utro zou wel ik wel mogen herhalen natuurlijk.
Ah ok! Maaaar je hebt nog 3 maanden. Ik ga voor je duimen! Want ik weet hoe ruk het is als je eerst vrij makkelijk zwanger raakt en nu ff niet. Met mij gaat het goed, mijn bloeddruk is eindelijk goed en stabiel ( al slik ik wel heavy shit nu en plastabletten) Mini bengel doet het ook goed, eet als een kleine bootwerker en is alweer bijna 2 maanden "oud" niet te geloven zo snel het gaat! ( ik heb zojuist wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst voor de liefhebbers)
@marjol: klinkt goed! Beter ff pauze en dat alles dan goed uitgezocht is, toch? Al is pauze natuurlijk nooit echt leuk. @bengeltje: leuke foto's!! Zo schattig die kleintjes.
Bengeltje, fijn dat het goed met jullie gaat! Kan je foto's niet zien, dus heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, misschien kan ik ze dan zien
Blijft spannend dus en lees even verderop dat er ook nog wel wat druk op zit omdat je ze maar voor een half jaar hebt gekregen.. En we zullen het zien wat voor gyn. ik krijg! Ik ben positief gestemd, erger dan de vorige kan gewoon niet
Gisteren ovu test gedaan en die was direct positief. Dus gisteravond eerste aspirine genomen. Vind het wel spannend eigenlijk. Stom he er gebeurt waarschijnlijk toch niks.
Mocht al iets eerder 😉 goed nieuws! Mooi vruchtje, goede vruchtzak, dooierzak. Helaas termijn niet gemeten doet deze arts nooit die vind 6.3 eigenlijk te vroeg voor echo (mijn eigen gyn heeft vakantie) maar als ik vergelijk met eerdere echo van andere zwangerschappen zag het er goed uit. Hartje was ook goed te zien. Maandag naar gent voor echo.