Wie heeft er utrogestan vaginaal over? Brutale vraag sorry

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayenneriveira, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayenneriveira

    4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    hi ladies,

    Een hele brutale vraag. De topic zegt het al.. wie heeft er utrogestan over? Evt tegen een vergoeding?
    Ik heb nog maar niet voldoende. Ik gebruik op dit moment clomid en wil deze ronde (na eisprong) beginnen met utro ivm miskramen.
    Het voelt niet goed om ze niet door te kunnen gebruiken. Ik wil ze tot ong 12 weken innemen.
    Dit lees ik het meest met de beste resultaten.


    Groetjes!
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik heb geen ervaring met utro maar.. heb je dit wel overlegd met de arts? Is dit iets wat je ‘zomaar’ langer kan gebruiken zonder overleg?
     
  3. Chayenneriveira

    4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Lisa,

    Ik heb het inderdaad overlegd. Ik zou het mogen gebruiken maar ze wil het nu even niet voorschrijven voor 12 weken omdat ze hoopt dat het dit keer goed komt en ervan uitgaat dat ik geen miskraam meer krijg. Maar wil dit echt niet meer meemaken.

    De dokter wil het wel voorschijven omdat mijn progesteron gemeten was en indd aan de lage kant was. Alleen heeft de gyn liever niet dat hij dit buiten 'haar' behandeling goedkeurt.

    Verwarrend allemaal :(
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hmmm lastig! Ik snap wel dat je gyn niet wil dat het ‘achter haar rug om’ alsnog voorgeschreven wordt. Er zal vast een hele goeie reden zijn waarom ze het niet wil voorschrijven. Moet je steeds bloedprikken op progestoron enz? Mocht je zwanger raken? Want dan kunnen ze de waardes natuurlijk monitoren.

    Hopelijk heb je snel een plakker en nog een tijdje later een gezonde baby!
     
  5. Chayenneriveira

    4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik krijg steeds goedkeuring om zwanger te raken. En ben inderdaad op progesteron getest.. laag.
    Ze gooit het op pech! Maar de afgelopen zwangerschappen na mijn zoontje kreeg ik alleen maar miskramen.

    Ik hoop het ook
     
  6. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb wel over
     
  7. Chayenneriveira

    4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    Top! Zou je mij een pb kunnen sturen?
     
  8. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Heb je nog nodig? Ik heb ook nog over.
     
  9. Chayenneriveira

    4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hi bedankt voor je reactie! Zou je mij een pb willen sturen? Het lukt mij niet
     

Deel Deze Pagina