wie heeft er verstand van drogers?

Discussie in 'De lounge' gestart door peetjuh23, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn droger doet het niet meer :( . Ik kan em aanzetten en dan gaat ie ook wel aan en hij draait wel, maar na een uur of anderhalf stopt ie ermee en dan is alle was nog steeds zeiknat!
    Wie weet wat ik hieraan kan doen?
    Het stoffilter is leeg en het waterreservoir ook..

Alvast bedankt!

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Dat is vervelend zeg!

Word de temperatuur wel warm in de droger?
    Misschien is je thermostaat kapot?

Heb je een droger met een afvoerslang? Het kan dan zijn dat de afvoerslang verstopt zit en daardoor kan de warmte niet uit de droger. daardoor word de droger inwendig veelste warm en kan het verwarmingselement doorbranden.

Het kan zijn dat je een beveiliger op de droger hebt, dan word automatisch het verwarmingselement uitgeschakeld om brandgevaar te voorkomen.
    dan kan je de droger resetten en dan doet ie het waarschijnlijk weer..? (moet je alleen wel even het knopje zoeken, meestal aan de achterkant van de droger)

succes ermee!

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.338
    268
    83
    NH
    Je filter helemaal onder in moet je schoonmaken.

Dus niet wat je elke keer na je was doet maar onderin de drooger.

Ik heb dat ook gehad. je moet dat elke maand eigenlijk doen. wist ik ook niet

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hij word wel warm, maar niet heel erg warm, dus misschien idd de thermostaat. Ik zal straks in elk geval eerst maar eens zoeken naar die resetknop haha. Ik heb geen droger met afvoerslang, ik heb een condensdroger en hij is nog maar 5 jaar oud.

Het filter onderin maken we al regelmatig schoon.

Bedankt voor de tips en meer zijn natuurlijk welkom!

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.429
    1.820
    113
    Hier precies hetzelfde probleem gehad (in m'n kraamweek, haha 8) ) Mijn man is gelukkig redelijk technisch, dus die is zelf aan het werk gegaan. Eerst uitelkaar gehaald en alle stof overal verwijdert (en er kwam wat uit hoor, jeetje...). Weer in elkaar en draaien laten, nog steeds stuk :( Nog een keer uit elkaar gehaald, maar nu nog rigoreuzer en ook het motortje eruit gehaald. ?Daar bleek dus precies een propje stof op te zitten, precies op "het oog" zeg maar..Propje verwijdert, motortje schoongemaakt, alles weer in elkaar gezet en draaien.......als een zonnetje, hij deed het weer als vanouds..

Dusss, hopelijk heb je ook een beetje een handige man/vriend/vader die je hiermee kan helpen..Scheelt je enorm veel kosten..

Deel Deze Pagina