Wie heeft ervaring met gezinsslapen? Een paar vragen voor ervaringsdeskundigen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MissAVA, 22 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Jeetje zo leuk om te lezen in n tijd waarin veel mensen t liefst in week 1 al willen dat kind in eigen bed en op eigen kamer slaapt.
     
    suus1983 en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  2. Archie83

    Archie83 Actief lid

    23 nov 2019
    402
    231
    43
    Hier ook een ledikant op onze kamer, naast ons bed, maar meneertje (15 maanden) eindigt alsnog met regelmaat tussen ons in.

    Slaapjes overdag doen we wel in zijn eigen ledikant, evenals in slaap vallen ‘s avonds ivm veiligheid (hebben een hoge boxspring) al is een van ons altijd bij hem bij het in slaap vallen, dus dat scheelt misschien voor hem.

    Onze oudste heeft nooit zo de behoefte gehad aan bij ons slapen. Ander karaktertje zullen we maar zeggen ;). Je laatste vraag kan ik dus niet uit ervaring beantwoorden maar als er hier nog een kleintje bij zou komen dan zou ik eerst proberen of zoontje er aan toe is om op z’n eigen kamer te slapen (uiteraard wel een beetje op een handig moment en niet net voor of na de baby er zou zijn ofzo). Zo niet dan zou ik van t ledikant de zijkant afhalen en tegen ons bed zetten, zodat t een soort co-sleeper wordt en baby dan aan de andere kant in de kleine co-sleeper.
     

Deel Deze Pagina