Wie heeft tips voor aankleding kinderwagen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miekie82, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    HoiHoi
    Nog even en Tijn mag gaat in de buggy (1,5 maandje ongeveer, meneer is nogal van de grote!) Nu lijtktmij het leuk om die wandelwageninzet een beetje leuk aan te kleden!
    Ik heb wel een voetenzak, maar die is dan waarschijnlijk nog te warm. Soms zie ik hele leuke kinderwagens met mooie vrolijke kleden erin, dat wil ik ook! Maar geen idee waar ik dat vandaan haal!
    Laatst zag ik iemand die had een heel lief schapenvachtje erin liggen!

    Iemand tips? Ideeen? of plaatjes?

    kus miek
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Of je je baby in de buggy wilt doen op die leeftijd is natuurlijk jouw keuze.

    Ik heb Jarissa in een Lodger Bunker. Past in de buggy en in je autostoeltje. Zijn er in allerlei motiefjes. Heeft een teddyvoering die eruit kan. Is dus in de winter meer dan warm genoeg. En zonder teddy ook redelijk warm hoor. Kan in de wasmachine. In alle opzichten een ideaal ding.
     
  3. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hihi ik twijfels ook nog beetje, maar Tijn is zo groot! Hij heeft nog maar een paar cm in zijn wiegbak. Maar wil sowiezo wachten tot hij 4,5 maand is hoor! Dan komen we terug van vakantie, en dan kijken we even. Maar dan kan ik intussentijd wel even kijken naar leuke dingen voor in de wagen toch!
    Ik ga even op internet kijken voor zo een lodger!
    He maar is dat hetzelfde idee als een voetenzak? Want die heb ik namelijk al!

    kus miek
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tuurlijk kan je vast kijken! Het is groter dan een voetenzak. Als je in mijn album kijkt, zie je Jarissa in de wagenbak in haar Bunker liggen. Dat wil zeggen, je ziet de bunker. Jarissa ligt er echt in!

    Kijk anders eens op www.lodger.nl
     
  5. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    he..wat kost zo een ding trouwens? Zal wel niet goedkoop zijn?
    Ziet er namelijk geweldig handig en lief uit!
    Maar...is het niet overbodig als je al een voetenzak heb? Of is dit een stuk warmer en geeft meer geborgenheid?

    kus miek
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je kunt m ook zelf maken hoor, is niet zo moeilijk.. ( volgens mn schoonmoeder dan..) haha
     
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hij kost EUR 89,00. Voor mij het geld waard. Ik gebruik hem in de wagenbak, in de buggy, op schoot, als ik Jarissa in mn armen draag, in de autostoel, overal dus. Ze ligt er al in vanaf de geboorte en hij past tot een jaar of 3. Ik vind het grote voordeel dat ze bij koud weer lekker warm in de Bunker in haar autostoel zit. En als ze dan in de kinderwagen moet, blijft ze in haar warme Bunker. Niet van het ene warme holletje over naar een koude kinderwagen.
     
  8. Ayvida

    Ayvida Actief lid

    28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Hier nog een Bunker-fan. Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar ben er al helemaal verslingerd aan.. geweldig ding!

    In mijn foto-album staan twee foto's van Jody in haar bunker, de eerste foto is de alleen de binnenlaag, die kun je gebruiken als zacht zitje. de tweede foto is alleen de buitenlaag voor als het wat frisser is. En beide lagen kun je samenvoegen voor als het flink koud is.

    Ik gebruik hem ook overal... in de maxi cosi, kinderwagenbak, zelfs in de wipstoel in de kamer als de deuren openstaan.. ideaal! Niet goedkoop, maar het is het geld meer dan waard, en ze hebben er wat aan tot hun derde jaar!
     
  9. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi ik heb dezelfde bunker als jullie!

    Ik vind het ook een heerlijk ding, vooral van de winter is het super.
     
  10. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier ook de Lodger Bunker...ideaal!
     
  11. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ik heb hem ook en ben er ook helemaal weg van!

    even een vraagje, gebruiken jullie hem ook met dit weer? welk gedeelte gebruiken jullie dan?

    (sorry dat de hoofdletters ontbreken, maar typen met baby aan de borst is moeilijk)
     
  12. Ayvida

    Ayvida Actief lid

    28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ik gebruik beide delen los van elkaar. De teddy binnenkant ligt als zitje in de maxi cosi. De buitenkant gebruik ik momenteel voor de kinderwagen en in de box. De delen samen gebruik ik nog niet, daar is het nog niet koud genoeg voor.

    Als ik s'morgens mijn oudste naar school breng, maak ik mijn jongste wakker, en na verschonen en voeden leg ik haar in de box in de bunker (in de buitenste laag dus). Meestal valt ze dan weer in slaap, en dan hevel ik haar zo met bunker en al over in de kinderwagen, want ze hoeft dan geen jas aan. Ze slaapt dan gewoon verder.
     
  13. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    oh gebruik je die ook in box? was ik zelf nog niet opgekomen, ga ik ook maar eens proberen, denk ik.
    nu ligt hij eigenlijk in de kast, te wachten op de winter, vind ik ook zonde
     

Deel Deze Pagina