wie helpt mij aan een leuk idee??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Einde van de maand is een leidster van mn dochtertje jarig, tevens collega van mij:D! En ik wil een kleinigheidje verzinnen om aan haar te geven uit naam van dochter. Wie heeft er een leuk idee??? Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ze allemaal van houdt.:)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Doosje chocolaatjes? Een plantje? Setje van de drogist met Dove bijvoorbeeld? Dat zijn wat ideeen waar ik zo op kom. Misschien kun je daarnaast je dochter wat laten knutselen/ kleuren.

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

drogisterijbon met een leuke "tekening" van je dochter?

4. tulip

tulip Niet meer actief

alvast bedankt voor de reacties dames, dat knutselwerkje had ik idd zelf ook al bedacht. Maar het zijn idd leuke ideeen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.249
    6.770
    113
    Mandje met kleine drogisterij producten. Met een mooie tekening van je dochter erbij.

Mandje of bordje met petitfours. Een bordje kun je laten verven door je dochter ( volgens mij kun je dat kopen bij Xenos en de petitfours bij de Hema)

Koop een doorzichtig vaasje en maak die mooi met stiften en/of strikjes en doe daar een mooi bosje bloemen in.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    en bloempot laten beschilderen met een leuk buitenplantje? Een doos koekjes en dan de doos laten beschilderen? Ik probeer zelfgemaakt altijd te combineren met iets "echts".

Een douglasbon is trouwens ook altijd leuk geven, daar maken ze echt werk van!

7. augustus

augustus Niet meer actief

Leuk een cavas doekje laten schilderen door je dochter of een fotolijst... Allemaal te koop bij xenos.. Misschien met een doos chocolade erbij van milka die heb je nu in hart vorm voor moederdag met leuke kleurtjes...

8. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt dames voor de leuke ideeen!!!:D

Deel Deze Pagina