hallo allemaal, hier even iets wat echt niks te maken heeft met zwanger worden maar daar is dit voor he? nou ik heb een probleem! ik heb sinds zaterdag (na heel veel zeuren) een jong hondje alvast voor mn verjaardag gehad tis nog maar een paar weken dus nu nog heel klein maar nu zijn we al 2 dagen een naam aan het verzinnen maar we komen er niet uit het moet een leuke naam worden want als je op straat loopt moet het toch een beetje klinken. kunnen jullie me helpen met een leuke naam?????????????? tis een maltezer en een mannetje alvast bedankt groetjes
http://www.dieren-rassen.nl/honden/namen.html http://www2.hondjes.nl/kennels/hondenna ... _puppy.htm Ik zou een naam zoeken die past bij het uiterlijk en karakter van de hond.
onze hond nu heet Kai, maar zo heette hij al toen ik m kreeg... Mijn vorige hondjes hadden een beetje vreemde namen maar wel leuk, de een heette Pino en de andere Gerritje...een keer wat anders
mijn honden heette Adaja (adje) was een ras hond moest met een A beginnen. R.I.P en me ander hond heette Banjer en een giga banjer dat was hij helaas heb ik hem weg moeten doen omdat ik in een flat kwam te wonen 4 hoog zonder lift maar zie hem nog regelmatig me oude buurmeisje van thuis heeft hem in huis genomen suk-6 met de naam
Mijn 2 honden heten Alex en Geisha De hond van mijn ma heet Bono . De hond van mijn oma heet gabber ow ja de ander heet turbo . Verder heb ik vroeger honden gehad met de namen : Banjer , Boy ( de rest waren teefjes ) . Groetjes Joyce
die van mn buurvrouw heet speedy! en wij hebben een labrador gehad en die heette wodan maar voor een klein hondje is dat wel gek. ook ken ik een klein hond en dat is de hond van mn moeders buurvrouw en die heet Bram hahahaha
Onze kat heet Joey. De kat van de buren heet Moorke, mijn tante heeft 2 honden gehad, Kelvin en Souzy.
De hond van mijn ouders heet: Shannon. De hond van mijn schoonouders heten: Balou en Christy Liefs, misspuma
Zo heten heel veel Malthezers al, toch? (ik ken al drie snowey-Malthezers!) Ik zou een wat stoere naam kiezen, lekker gek! Mijn katten heet Jippe en Bram. Zoof of Ziep vind ik ook wel grappig. Kort maar krachtig!
Onze witte herder heet ( omdat hij met een A moest beginnen ) AMIGO MIKE maar we noemen hem mike. Amigo voor jullie hondje is ook wel leuk. Die van mijn moeder hete LADY, wel een beetje raar in jullie geval
Wij hebben een hond gehad: Rocco (was een kruising tussen mechelse herder en een Berner Sennen), mijn moeder had een hond genaamd: Lucky, Nu hebben we een kat: Binky en hebben 3 andere katten gehad: Gizmo, Jamie en max (lees als mex). Veel plezier met uitzoeken van een naam, laat je nog weten wat t is geworden? Liefs Angela.
bedankt voor al jullie reacties vond het heel moeilijk maar we hebben toch voor SNOWEY gekozen!!! groetjes