Eergisteren met het hele gezin naar Moviepark in Duitsland geweest. Daarna heerlijk in een hotel in Gladbeck overnacht om gisteren weer op ons gemak naar huis te rijden. Bij het uitpakken kwamen we erachter dat onze dochter haar beertje heeft laten liggen. Natuurlijk het hotel gebeld en de beer bleek daar idd te liggen. Ze wilden hem best opsturen maar dat kostte maar liefst 20,- Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik er via een andere weg wel aan een look a like beer kon komen. Dus mijn vraag is: Wie heeft deze beer thuis liggen en doet er niets mee? Dan hou ik me graag aanbevolen want Maarit zal er reuze blij mee zijn. Laat me maar via PB weten en ook wat je er eventueel voor wilt hebben. Alvast hartelijke dank ook namens Maarit! Bekijk bijlage 71890
Hoi, Er is ook een site di eop zoek gaat voor je. Geen diee of de kosten dan ook zo hoog zijn gr gaby
Thanks voor de tip. Heb op MP ook al iets uit staan maar ik dacht met zoveel mama's hier is er vast wel iemand die hem heeft liggen.
hmm als je nu niks vind? Ik had voor 20 euro die beer laten komen, ik heb echt nooit een 2de gevonden.. word een drama als deze weg is.
blijkbaar is ze er niet zo aangehecht dat ze niet zonder kan dus dan vind ik 20,- ook duur en helemaal als je makkelijk een andere kan regelen.. helaas gaat dat hier niet zo maar.. ze is helemaal verknocht aan haar knuffel en kan absoluut niet zonder. en de reserve knuffel hoeft ze niet. ze weet dondersgoed welke van haar is haha dus ik had hem gelijk laten opsturen... jeetje ben zo bang dat er ooit een dag aanbreekt dat ie kwijt raakt *slik*
Ze heeft idd nog 2 knuffels die haar nog dierbaarder zijn. Als dit echt DE knuffel was dan had ik hem waarschijnlijk ook op laten sturen. @Eveline, ik ken helaas niemand die binnenkort gaat.
Ik kreeg net met de mail 2 antwoorden terug op biedingen dus ik heb goede hoop dat het gaat lukken. Als ik de deal rond heb zal ik om een slotje vragen.