veel en pijnlijke beweging baby

Discussion in 'Zwangerschap' started by clairette, Apr 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    hai meiden,

stel dat de bevalling eraan zit te komen kun je de baby dan vaak en heftig voelen of niet? Ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger en ze kan zo enorm bewegen dat het zeer doet of tot kramp leid. Ze schijnt beneden al vast te liggen met het hoofdje al krijg ik soms nog pijnlijke steken in mijn vagina.

liefs clairette

2. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Die krampjes, steken en dergelijke heb ik ook! Harde buiken ook vrij veel de laatste tijd.. Maar volgens mij wil dat ook nog steeds niks zeggen over de bevalling jammergenoeg! Van mij mag het wat dat betreft echt komen!! :-D *zo nieuwsgierig*

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,824
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier heeft de baby zelfs tijdens de bevalling nog flink liggen bewegen. Dus echt tot allerlaatste stukje in mijn buik ;) en nee, dat was geen pretje op het laatst.
    sterkte zo, met die laatste weken, ik hoop dat je kindje niet te lang meer blijft zitten ;)

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    ik heb ookal hele tijd van die heftige steken in mijn vagina ;(
    had van de week ook al weeen en nu nog steeds veel harde buiken ma niet regelmatig genoeg helaas!

ik weet niet of dit betekent dat de bevalling eraan zit te komen! laten we het hopen

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    het zegt helaas niet veel die hevige bewegingen, de ene baby gaat juist ineens heel stil liggen een paar dagen voor de bevalling om zich voor te bereiden (dit is in de meeste gevallen zo) maar de andere baby gaat juist heel veel bewegen.... er zit dus helaas niets anders op dan afwachten!
    sterkte met de laatste loodjes!!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    die steken zijn toch juist van de verweking van de botten daar beneden? Ik heb er nu al last van en de beeb is nog niet ingedaald hoor!

7. Fleur81

Fleur81 Actief lid

May 2, 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Die steken krijg je idd door het indalen. En ook als je kleine al vast ligt kun je die steken en krampen blijven houden omdat ze steeds dieper in je bekken gaan vroeten/vastliggen. Wist ik eerst ook niet hoor, mag het al een 2 weken aan den lijve ondervinden ;) Het schijnt wel nut te hebben, want het heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn baarmoedermond bijna helemaal is verstreken. Maar goed heb dit al 2 weken, zo om de paar dagen, en ik ben nog steeds niet bevallen. Weet dus niet in hoeverre dit iets zegt over of de bevalling snel gaat beginnen. Bij mij niet dus, haha.

O ja, mijn kleine meid is ook nog heel druk, en hoorde van mijn zus dat die van haar ook tot het einde toe druk is gebleven!

Share This Page