wie herkent dit??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door female22, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Goedemorgen, :D

    Ik heb een vraagje..
    Ik heb mn NOD 08-01 en voel wel een aantal dingen maar nu zie ik sinds gister dat de binnenkant van mn tepels wit zit, en als ik eraan ga zitten dan komt t eruit.
    Het is niet nattig ofzo zoals water.
    Wie herkent dit??

    Alvast bedankt!
    ;) ;)
     
  2. Niet meer actief

    Ik heb er wel 1 dag last van gehad maar is nu weer weg.
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb dat pas ook gehad, ik denk eerder dat het een soort lichaamsvet is, ter bescherming van je tepels, tijdens deze koude dagen een soort labello voor je tepels hihi
    Liefs, misspuma
     
  4. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    haha ja wie weet, wel een goede naam ervoor ;)
     
  5. Niet meer actief

    Ik dacht plaats het hier even tussen

    Wie heeft ook een zeer brandend gevoel bij je vagina. Ik heb echt het idee dat het daar in brand staat en is ook erg rood. wat kan dit zijn? Ik heb geen jeuk en vreemd afscheiding ofzo wat naar ruikt. Alleen erg rood en branderig
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bij mij was dat een keer een schimmelinfectie...ging later ook jeuken. Of heeft er een onderbroek erg zitten schuren gisteren of zo, dan kan het natuurlijk ook gewoon geiiriteerd zijn.
     
  7. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Hmm, sorry daar ken ik je niet mee helpen meid!
    xx :)
     
  8. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai dat spul in je tepels is een natuurlijke afsluiting van je melkklieren zodat er geen bacterieën in kunnen komen heb ik ooit eens ergens gelezen, ik probeerde net nog voor je te zoeken maar ik tikte bij google "wit spul tepels" in en toen kwam ik op allerlei dingen uit die ik net niet wilde weten haha :oops: .

    Groetjes Wendy
     
  9. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Hahaha Bedankt voor t opzoeken Bluegirl!! ;) ;)
     
  10. Niet meer actief

    Nou jeuken doet het echt niet. Als je schimmel hebt krijg je toch op ook vreemde afscheiding?

    Ik wacht wel even af.
     
  11. Nikki

    Nikki Lid

    28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Ik heb ook een keer een infectie gehad waar geen afscheiding bij te zien was het was alleen branderig gevoel met af en toe wat jeuk. Ik heb er uiteindelijk yoghurt opgesmeerd wat de brand er gelijk uittrok, (oud hollands middeltje). misschien heb je daar wat aan.
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zou gewoon naar de ha gaan/bellen. Yoghurt tast wellicht de zuurgraad aan en de zuurgraad is als je zwanger wilt worden wel belangrijk ivm de overlevingskansen van het zaad.

    Pim
     
  13. Niet meer actief

    Ja ik moet vanmiddag zowiezo naar de ha toe met me dochtertje dus vraag ik het gelijk even
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Succes, bij de huisarts. We horen wel hoe het is gegaan.
     
  15. Niet meer actief

    is goed meid, moet zeggen dat het branderig gevoel alweer aardig weg trekt alleen wel rood. Maar goed vraag het wel even dadelijk
     

Deel Deze Pagina