Wie herkent dit?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door lilo77, 22 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

    lilo77 Bekend lid

    2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    3,5 maand geleden bevallen van een prachtige zoon. Alleen sinds die tijd iedere nacht nachtmerries, nachtzweten, duizelig. Wie herkent dit? Bloedprikken bij de huisarts leverde (gelukkig) niks op.
    Hormonen? maar dat zou nu toch wel een keer over moeten zijn? Of toch iets anders?
    Iemand tips of ervaringen? alvast bedankt
     
  2. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Pfff de hormonen blijven nog even hoor! Ik kreeg rond de 4 maanden na de bevalling heel erg last van haaruitval. Het is 9 maanden op en 9 maanden af.

    Wel vervelend dat je die klachten hebt. Kan je voldoende je rust pakken? Krijg je, voor zover mogelijk, voldoende slaap? Hoe voel je je verder?
     
  3. lilo77

    lilo77 Bekend lid

    2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, maar is lastig met nog 2 andere kinderen thuis.
    Verder kan ik ook moeilijk loslaten, dus wil graag alles zelf doen en trek dus ook alles naar me toe!
    De nachten gaan redelijk (baby wordt 1x in de nacht wakker voor een fles) en ik ga vaak tegelijk met de kinderen om 19 uur naar bed, maar slaap dan dus onrustig door nachtmerries, zweten enz.
    Overdag ben ik vaak duizelig en ook zweetaanvallen...

     
  4. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oei ja vervelend. I.c.m. het zweten klinkt het wel als een hormonenkwestie.
    Is er een mogelijkheid dat je wat meer loslaat, wat meer aan je partner overlaat en een stapje terug doet?
     
  5. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Heb je ook last van hartkloppingen?

    Hormonen kunnen rare dingen doen. Vooral ook goed blijven drinken en als je het niet vertrouwd altijd hulp vragen.
     

Deel Deze Pagina