Ik heb gekeken, vind de kandidaten maar mwah en snap er weinig van. Hoe kwam die ene aan die vrijstelling die hij moest afstaan aan Nathan?
Ik weet niet zeker of het letterlijk gezegd is eigenlijk. Maar wist het verhaal nog. Hij heeft hem echt lang gehad geloof ik en vloog er uiteindelijk uit met dat ding nog op zak.
Ik vond het leuk! Samen met mijn dochter gekeken, die vorig jaar was afgehaakt, maar nu vond ze het een leuke aflevering. Leuk die verwijzing naar Sahil en zijn niet ingezette vrijstelling. Heb mijn punten ingezet op Richard en Loes.
Dat werd wel gezegd. Wij vinden ze wel leuk. Dochter kon er 1 maar niet thuis brengen maar Google leerde ons dat ze haar herkende uit Dik Trom van 15 jaar geleden Gelukkig is ons dorp vertegenwoordigd door een leuke oud-mol en niet de mol die alles kan Vond de scene met de oud-winnaars ook echt gaaf.
Dat was juist een heel moment waarbij hij de vrijstelling uit zijn schoen haalde. Ik vond het erg leuk! Leuke kandidaten!
Sahil droeg die vrijstelling bij zijn eerste deelname ook steeds in zijn schoen toen, zodat hij niet gejat kon worden. Ik vind het een leuke groep zo. Jammer dat Immanuelle er al uit is. Verder ben ik ook benieuwd naar de interactie van Jurre en Sahil. Hoe zou het zijn als 1 vd 2 de mol zou zijn? Ze kennen elkaar zo goed, dat het me extra lastig lijkt dan. En ik ben benieuwd naar chaoot Dennis
Leuke kandidaten, leuke aflevering. De opdracht met de oud-winnaars was leuk inderdaad. Ben erg benieuwd of Nathan deze keer mol is, maar dat zou teveel voordehandliggend zijn. Ik ga nu voor Kim, Anne-Marie en Sahil. Maar het kan net zo goed een ander zijn
Oké dan ben ik blijkbaar nét even afgeleid geweest. Ik heb hem dat ding wel uit zijn schoen zien halen maar begreep dus niet hoe hij daar aan kwam en vond het al zo raar dat de andere kandidaten er niet verbaasd op reageerden.
Pfoe ik viel echt zowat in slaap. De eerste opdracht was me tamelijk onduidelijk, misschien had ik het gemist maar het werd (mij) pas op het laatst duidelijk dat er verfbommen waren. Verder ook niet heel boeiend, de kandidaten hoefden alleen wat te wandelen door de stad en dat was het dan. De tweede 'opdracht' was helemaal saai, alleen maar gepraat. Maar goed, dat komt door het jubileumseizoen natuurlijk, ik snap wel dat ze dan de hele tijd gaan doen van 'o wauw zo bijzonder' en zoveel mogelijk oud-kandidaten erin willen proppen. Het gedoe met de vrijstelling van Sahil vond ik wel heel geinig (en zielig!). Volgens mij verdacht ik hem de vorige keer heel erg en nu prompt weer. Qua groep, er ging blijkbaar een gerucht dat Chris Zegers mee zou doen dus ik was vooral teleurgesteld dat dat niet zo is... Gelukkig wel Richard Groenendijk en Nathan Rutjes! Er zitten er wel ook 2 bij waarvan ik hoop dat ze gauw naar huis gaan
Jaaa leuke groep! Vond de tweede opdracht briljant en helemaal het stuk met de beelden over het verklappen van de locatie. Erg leuk. Geweldig ook de verwijzing van Sahil naar zijn vrijstelling, ik hoopte het meteen toen ik Sahil zag, dat ie zn vrijstelling mee had. Eigenlijk hadden ze hem die gewoon moeten laten houden Ik heb er zin in dit seizoen, leuke kandidaten , leuke eerste aflevering, kom maar op. Heb alleen nog geen enkel idee wie de mol is
Ja, ik denk dat m'n oudste het wel leuk vindt dat hij meedoet! Ik vind Steken en prikken echt een totaal bizar programma, ik snap daar niks van. Maar m'n oudste kijkt daar ook graag naar