Ben nu ook wel heel nieuwsgierig of Sander echt terug komt en of er 2 mollen zijn. Ik ga goed kijken vanavond, want blijkbaar mis ik de helft
Ik ben benieuwd wat we vanavond te zien krijgen. Ik ben bang dat we nog niet te horen krijgen wie De Mol is. Volgende week is er geen uitzending, die komt de week daarop. Dat staat ook op het forum.
Huh ..volgende week geen uitzending? Flauw om ons nog langer in spanning te laten zitten. Ik ga er vanavond ook weer eens goed voor zitten. En dames goed opletten of inge bij de groepsfoto een L maakt met haar handen. Ben benieuwd of ik na vanavond nog steed voor Renate ga. Kwebbel
volgens mij kunne we niet meer om Inge heen ... Zou wel jammer zijn eigenlijk als we weten wie de Mol is
ik zit al helemaal klaar, hoop wel dat er iemand uit ga vanavond. ! Volgende week geen uitzending ? Hoe kunnen ze ons dat nou aan doen ! gr.
Wat een leuk programma is het toch, ik ben weer helemaal klaar voor vanavond! Ik vond trouwens dat Angela Groothuizen het ook altijd goed deed.
Volgende week idd geen uitzending maar de week erna de ontknopping. De mollen streken iig. Hoop dat ze vandaag wel een iets laten zien wie de Mol(len) is.
ja, ik las dat er volgende week schaatsen en voetbal is, gelukkig vind ik schaatsen ook erg leuk om te zien. Ik hoop inderdaad vandaag al wat te zien ervan !
Er stond trouwens in het dagboek van de Mol op de site ook iets over 2 mollen.. ff opzoeken en dan zal ikhet ff kopieren
Ja de L klopte natuurlijk wel, maar Inge zou alleen haar hele zin af kunnen maken als ze van te voren wist dat ze tot het einde zou blijven.