Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Bij deze een deel 2 van het topic "wie is er nog allemaal bezig
     
    Cindy77 en Maan14 vinden dit leuk.
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    @Maan14 .
    Het zou heel goed nog een ovubloeding kunnen zijn. Dat komt wel vaker voor een paar dagen na de eisprong.
    Je zit dan nu tussen 3 en 5 dpo in dus het kan wel.
    Het kan ook een innestelingsbloeding zijn als je nu 5 dpo bent en je ei dus woensdag gesprongen is ;)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Dat word afwachten dus haha. Ik zou echt niet weten wanneer hij gesprongen is.
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @Steef85 hoe gaat het eigenlijk met Jou?

    @Cindy77 weten ze niet wat de holte is?

    @JosjeM hoe gaat het met jou?

    @wennepen80 dankjewel voor het openen van een nieuw topic
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  5. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @wennepen80 Oh wat fijn een deel 2. Ik was al even bang dat we elkaar “kwijt” waren.

    @Maan14 ik heb ook een keer een ovubloeding gehad heel miniem 1 dag. Dus hoop bij jou dat het ook zo is. Vandaag geen bloed meer hoop ik.

    De holte die ze zien kan van alles zijn. Een cyste, een poliep, een bloedinkje, vocht. De gyn in Utrecht maakte zich er totaal geen zorgen om. Gyn in Breda gaf aan het in de gaten te houden. Alleen met een hystoroscopie kan ze zekerheid geven. Dus als ik een echo krijg if na ongi of zwanger dan kijken we weer. Probeer het nu maar even uit mijn hoofd te zetten. En te hopen.. vandaag mooie tempstijging. Gaat bij mij altijd rustig na ei.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ik duim voor een mooie eisprong bij jou!!

    Ik hoop op een innesteling haha maar dat zal het vast niet geweest zijn. Zou een heel mooi nieuw begin zijn icm ons nieuwe huis etc
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Net toch nog Tilburg gebeld. Meer omdat moest weten of in het streekziekenhuis mocht bloedprikken omdat donderdag ook al anderen dingen gepland had en dit makelijker was. Dit kan gewoon.

    Ook meteen over de roze afschrafsch gevraagd en zij zeg ook of een innestelings bloeding of een ovulatie. Ze zij duimen draaien op het eerste. Dat gaan we dus ook doen.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi heb nu gigantische buikkrampen zou het toch geen menstruatie zijn?
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoor :)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Heb mijn temp kaartje er terug bij gepakt want nu toch onzeker over mijn lijf geworden. Heb het tot nu toe ingevuld als normaal voor ei en na ei temperatuur. En ga dan van woensdag eisprong uit maar dit kan ook donderdag zijn dus dat zet ik er bij. Heb mij Temperatuur meter ook uit de tas gevist.
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Mijn temp was vanochtend voor een na 'ei' temp gigantische laag. Word meteen weer onzeker of dan wel een goeden eisprong gehad heb.
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.707
    9.357
    113
    Vrouw
    @Maan14 Gisteren ongesteld geworden, dus we gaan weer door met ronde 15.
    Je kaartje ziet er toch goed uit? Die dip kan van alles zijn.
     
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Heb de rest als inschatting ingevuld
    De temp van vanochtend is eerste temp dag. Ga vanaf nu weer tempen ;) volgende cyclus ook weer.
     
  14. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 het kan ook een innestelingsdip zijn. Lastig te zeggen omdat je de andere dagen niet getempt hebt. nog geen paniek hoor ;) maar begrijp je angst wel. Als het allemaal anders loopt zoek je naar houvast.
    Gewoon even doortempen deze week, dan kun je wat beter kijken hoe je temp loopt.

    Ik had vandaag mijn tempstijging :) dus eindelijk bij mij ook een goede eisprong na twee maanden! Nu “geduldig” (haha NOT) op de wachtbank.
     
    wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  15. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM balen van je ongi, ook al wist je het eigenlijk al toch altijd weer even slikken. Hopen op een betere ronde over twee weekjes. Dan weer IUI?
     
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat spannend!! Dat is het idd zoeken naar houvast dus terug in Oude gewoonten gegaan en dat is tempen haha.

    @JosjeM wat balen zeg. Wanneer moet je weer naar de arts?
     
  17. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.707
    9.357
    113
    Vrouw
    @Cindy77 @Maan14 Ik had het inderdaad al aan zien komen. Over ongeveer 2 weekjes de tweede IUI, afhankelijk van mijn positieve ovulatietest. Deze keer lekker midden in de week, dus geen gestress of het in het weekend moet. We wachten het maar weer af!
     
  18. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Balen @JosjeM :(
    Hopelijk snel weer een goed eisprong en een positieve iui:thumup:
     
  19. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mijn temp heeft ook weer een sprongetje gemaakt maar heb de hoop op een eisprong allang opgegeven:cool:
    Wel veel afscheiding dus misschien dan toch...:rolleyes:
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  20. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @wennepen80 ik hoop zo dat je ook eindelijk een eisprong hebt gehad. Ik duim voor je!!
     
    wennepen80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina