T geeft niet, ik wist t al, nu is t maar wachten tot mijn temp gaat zakken, denk dat dat morgen al wel gaat gebeuren.
Dan wordt het zeker een vd andere 13 zeker raak!! Misschien moet je eens om utro vragen als extra ondersteuning in je lf
Dat geven ze niet, alleen in gestimuleerde cyclussen, en aangezien mijn cyclussen regrlmatig zijn doen ze geen gestimuleerde cyclus, en mijn baarmoederslijmvlies is telkens wel goed dik.
Ja dat ken ik het niet geven van utro. Ik gebruikte clomid, na verschillende biochemische zwangerschappen wou ik utro omdat ik onderzoeken had gelezen waaruit bleek dat clomid voor mindere kwaliteit baarmoederslijmvlies mogelijk was. Volgens het Radboud was het telkens mooi dik. Dus op eigen initiatief utro geregeld en gelijk blijvend zwanger. Toeval of niet? Ik persoonlijk geloof nog steeds dat het soms echt wel helpt.
Ik heb t bij de verse tp wel gehad, maar heeft ook niet voor een zwangerschap gezorgd, ik denk dat ik gewoon pech heb hierin.. als hun geen reden zien, gebeurt t ook niet.. Ik ga eerst een paar cryo's zo als t nu gaat laten plaatsen en anders toch een gesprek met mn arts aangaan... Ik denk als ik er nu al om vraag hij t zowiezo afwijst..
Succes meid! Laten we gewoon duimen dat het niet zo ver hoeft te komen en je volgende cryo mooi is doorgedeeld tijdens de tp en lekker gaat innestelen!
Ik hoop t echt! Want deze was ook niet doorgedeeld na ontdooiing, misschien ligt t daar toch ook aan..
Volgens mij las ik laatst van iemand van een cryo die ook niet doorgedeeld was maar wel zwanger is geworden. Volgens mij in het topic eiceldonatie.
Hier ben ik constant op zoek naar zekerheid. Sla volledig door met testen. Moest deze dus ook nog even proberen.