Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wennepen heel herkenbaar hoor. Hier zijn er ook een triljoen zwanger nu en allemaal oepsies.

MissFluffy nu weer op naar een volgende ronde

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kei veel buikpijn t.h.v de baarmoeder terwijl mijn ei toch echt geweest hoor te zijn... Net of elk moment ong word en zelfs te vergelijken met de HSG.

3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee nog steeds geen ongi gespot.
    Vind het nu wel heel lang duren hoor.

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Kan iemand even meekijken? Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden, maar mijn temperatuur wil maar niet echt zakken. Iemand hier een verklaring voor? Ik heb gewoon prima nachten. Ik temp rectaal op dezelfde tijd..

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wennepen anders even de gyn bellen?

Fliffyfishi, je kunt bij mijn kaartje zien dat soms mijn temp pas na de menstruatie echt zakt.

Ik ga vanaf vandaag niet meer tempen denk ik. Ei is geweest kunnen alleen afwachten nu ;)

6. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @Wennepen, dat duurt inderdaad wel lang, ik zou net als Maan zegt misschien even contact opnemen met je gyneacoloog.

@Fliffyfishi, het kan inderdaad goed dat je temperatuur zakt na je menstruatie. Ik had echter deze ronde een kapotte thermometer. Kreeg met 3 metingen 3 heel verschillende waardes.

@Maan, spannende tijd! Ik ga wel door tempen, gewoon om mn lichaam in de gaten te houden

Ik had vanmorgen wel temp verhoging, maar het is maar 0,2. Is dat genoeg voor een eisprong? Heb nooit een hele erge uitschieter en in de maand dat ik zwanger was zelfs trapsgewijse verhoging. Kan iemand hier iets over zeggen? Rogi misschien die stiekem mee leest :p. Ik temp gewoon door dus zie snel genoeg of hij wel of niet geweest is komende dagen :)

7. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Na een hele tijd afwezig te zijn geweest...
    Even een teken van leven haha
    Hoe is het met iedereen? Wat heb ik gemist... bijlezen gaat niet meer lukken haha..

8. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Volgens mij niet zo gek veel Ellis.

Manaolana is zwanger.

Maan en ik zitten op het wachtbankje

Missfluffy is helaas net ongesteld geworden.

Wennepen is gestart met MMM en wacht nu op haar menstruatie na medicatie

Steef zit volgens mij nu ik terug zoek net in haar nieuwe ronde en heeft maandag afspraak met dokter meen ik.

:)

Hoe gaat het met jou?

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Precies wat Irene zeg, hoe gaat het met jou nu?

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier nog altijd gerommel gevoel down under echt vaag. Hoop natuurlijk niet te veel te focussen. Maar door die HSG heb ik echt nieuwe moed/hoop gekregen.

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Heb de bijsluiter eens erop na geslagen en daarin staat dat ik mijn ongi kan verwachten ongeveer 3 tot 7 dagen na kuur geslikt te hebben.
    Morgen laatste van de kuur dus als goed is volgende week ongesteld.
    Blijkbaar niet goed geluisterd bij de gynaecoloog hihi.

12. manaolana

manaolana Niet meer actief

#2852 manaolana, 24 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2017
    Maan ik ga zo voor je duimen dat de HSG deze maand positief effect heeft.

Irene bij jou al een eistijging gespot?

Hier vandaag op 17DPO een knaltest 😍! Morgen doe ik nog een digitale want dan vertellen we het aan onze familie. Vroeg ik weet het maar ze zijn zo'n steun geweest afgelopen jaar en mocht het toch niet goed zitten dan wil ik gewoon dat ze het al weten.

Gister de gynaecoloog gesproken en als ik perse wilde dan mocht ik bloedprikken maar ze zei het zegt niets over of het op de juiste plek zit. Want ook als het niet goed zit kan er toch een goede stijging zijn. Ze heeft ook aangeboden dat ik al volgende week een echo mag. Maar ik heb besloten om dat toch niet te doen. Omdat het risico dan is dat het gewoon te vroeg is en dat geeft dan weer allemaal andere zorgen. Ik wacht 6 maart af! Maar mag haar altijd bellen als ik me bedenk of veel pijn of bloedverlies krijg.

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Oh haha wennepen, toch wel een geruststelling, nog even volhouden dus.

Prachtig Mana! Super blij voor jullie! En fijn dat je gyneacoloog zo behulpzaam was. Heel veel plezier met het vertellen aan familie, dat is toch zoiets leuks!!

Ik moet mijn temp nog even verder afwachten, denk wel dat het een eisprong was maar ben nog niet zeker. Mn temp lag aardig hoog deze ronde

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Irene hoop het ook voor je!

Wennepen nog even geduld dus.

Manaolana mooi hoor

Hier een dip vandaag 🙄🙄

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Zo lang deze boven basaal blijft zou ik me er nog niet te druk om maken maan.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké Irene de buikkrampjes maken me zo onzeker want die zitten echt laag.

Rogi wat denk jij van mijn kaartje?

17. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Er gebeurt ook vanalles. Waarschijnlijk als je niet bezig zou zijn met kinderen krijgen of naar je cyclus te kijken zouden de meeste symptomen niet eens opvallen.

Tenminste dat is wat ik maar steeds denk zodat ik niet gek wordt van mezelf :D

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik weet het Irene maar normaal dit gevoel nooit. Zou het door de HSG gevoeliger zijn.

19. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    dat zou natuurlijk kunnen, maar je cyclus is ook niet elke keer hetzelfde. ik heb ook wel eens gehad dat ik zomaar ineens gekke krampjes had wat ik nooit had, bleek niets te zijn.

mijn temperatuur is weer gestegen o.o ben echt ongesteld, hoe kan dat

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Miss fluffy ik heb dit in die 13 rondes nog niet mee gemaakt. Daarom juist vraag ik me af of het met de HSG te maken kan hebben.

Ik zou het niet weten, volgens mijn kan je temp gewoon schommelen tijdens je menstruatie.

Deel Deze Pagina