Hallo, Ik ben voor het eerst op deze site. Erg leuk om al jullie verhalen te lezen. Wat ik nog leuker vind om mijn ervaringen te delen met vrouwen die rond 4 juni zijn uitgerekend. Ik vind het allemaal erg spannend maar ook super wonderlijk. Ik kan niet wachten totdat we naar de verloskundige mogen om de echte bevestiging te krijgen (hartje horen...). Groetjes, Evelyn
Hoihoi Welkom op de site en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier kun je vinden wie wanneer is uitgerekend. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Groetjes
Dank je wel. Wat leuk om te lezen dat er meerdere vrouwen zijn uitgerekend rond die tijd. Ook is het voor mij mijn eerste kindje. Hoe kan ik me daar aan toevoegen?
Graag gedaan. In dat topic reageren met je uitgerekende datum en dan zal kiki (bosengel) je toevoegen
Hoi, Ik ben uitgerekend op 19 juni 2006, en ik mag over twee weken voor het eerst naar de verloskundige. Het is ook heel spannend allemaal! Groetjes, Tamara
Pieperdepiep, Ik ben uitgerekend op 23 juni 06. Ik mag volgende maand voor het eerst met ons klein engeltje naar de gynaecologe . Het is inderdaad allemaal heel spannend en wonderlijk... ben benieuwd hoe het allemaal zal verlopen...
Ik rond 30 mei .. als de pc juist telt hihi Moet volgende week 2 nov op controle .. dan zal ik pas meer weten hoe en wanneer ..
Hoi,ikben 24 juni uitgerekend. tot mails, ben erg blij met de zwangerschap,en weet het pas sinds vandaag,jij ook gefeliciteerd.....
Hoi, Ik ben 01 juni 2006 uitgerekend en ben 24 oktober voor het eerst naar de verloskundige geweest. Op 21 november mogen we een echo laten maken, super spannend allemaal! Veel liefs Vera
Jippie!!! We gaan 11 november voor een intake en 14 november voor een echo om ons lieve kindje te gaan bekijken.... Wat leuk om te lezen dat er meerdere vrouwen rond dezelfde periode zijn uitgerekend!
He hallo, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 5 juni uitgerekend!! Zitten dus dicht bij elkaar!! Geniet ervan!
Zitten we mooi naast elkaar zo. Gaat bij jullie alles goed? Ik mag niet klagen, ben soms eens moe en dat is gelukkig alles. Spannend he! Is dit jullie eerste zwangerschap? Die van mij wel. Hopen dat het allemaal voorspoedig mag verlopen en geniet ervan!