Wie is er NU ook op de bevalling aan het wachten?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MFE, 28 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hi Meiden,

    Ben even benieuwd of er meer dames op dit moment zeer geduldig aan het wachten zijn op hun bevalling?!!

    Morgen is mijn uitgerekende dag en hier geen enkel voorwerk of teken. Dit is vergelijkbaar met mijn eerste zwangerschap waarbij ik met 40.2 ben bevallen.

    Merk dat ik nu wel ongeduldig aan het worden ben en ook alle goed bedoelde berichten van iedereen... mogen wel stoppen hahaha.

    Benieuwd of er dames in hetzelfde schuitje zitten :)!
     
    brownie1992 vindt dit leuk.
  2. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaa dat wachten.... vandaag 39 weken.... dus ben al wel aan het wachten..

    ben er ook echt helemaal klaar mee :p nou moet ik zeggen dat ik ook al weken met voorweeen loop dus het echt niet meer leuk vind.

    Ik denk als het eenmaal begonnen is ik het pas door heb als ik al halverwege ben :p
     
    MFE vindt dit leuk.
  3. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hihi wel fijn, een medestander ;)! Maar idd hoe ga je dan weten of je aan het bevallen bent?!?!

    Hier dus echt nada, alleen in de avond als Ik op de bank lig wat pijntjes maar dat is denk ik ook omdat ik iets wil voelen hihi.

    Vanochtend weer controle bij de VK, benieuwd of ze ook even gaan 'kijken!!

    Hoop dat we snel echte weeën krijgen!!
     
    brownie1992 vindt dit leuk.
  4. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Oh spannend. Hoop voor je dat de vk even wil kijken!

    ja het is hier echt ellende. Vannacht twee uurtjes geslapen. Ben bewust alleenstaand maar vader wel gewoon contact mee. Heb hem al 1000x voor niks opgetrommeld :p denk als het begint hij pas komt als ik persweeen heb ofzo.
    Ik had bij de andere twee helemaal noppes last van iets geen kramp of niks dus die zijn uiteindelijk gehaald. Dus dit frustreert alleen maar meer :p
     
  5. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Nou ze hebben niet gekeken, ook niet gevraagd. Wel het overtijd plan besproken, niet te hopen dat het nodig is ... Maar anders over week strippen of eerder bellen als ik het mentaal niet meer trek haha. Ik denk wel dat ze gewoon komt maar ja, wanneer???

    Bij hoeveel zijn je andere 2 kids geboren???

    Hier is slapen ook echt giga drama. Lig nog wel lekker etc maar mijn hoofd werkt niet mee. Slaap dus ook minimaal.

    Verder geniet ik volle bak :)
    Wow respect dat je alleen gaat voor dit avontuur maar gelukkig wel met de vader in beeld!!! Whaha die man wordt helemaal gek ook, nou ja ook beetje het lot vd man ;)!
     
  6. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Laten we hopen dat je idd niet over tijd gaat lopen. Wel fijn dat plan al besproken is. Laten de je lang door lopen? Hier tot Maximaal 41.
    Jaaaa ze komen vast wel zelf hoop ik iig.

    De oudste 38 weken die is gehaald ivm cholestase maar had nog geen aandrang zelf te komen. 2e is met 40.3 gehaald ivm dat ze ook niet zelf wou komen. (Bij haar was ook Max 41) maar kreeg de dag zelf te horen van oh kan vanavond al wel inleiden die van jou komen toch zelf niet haha.

    nu dan al wel veel voorweeen mevrouw ligt al erg laag en in wacht stand op weeen... dus hopen dat ze nu wel zelf wil.

    ja hier is het inderdaad ook het hoofd wat niet mee werkt. Ellende.
     
  7. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ja hier laten ze je dus wel langer lopen, mits je het trekt zeg maar. Inleiden bij 41 weken is wel een optie overigens, dat ligt dus aan mij zelf... fijn allemaal weer. Fysiek gaat het heel goed, maar mentaal wordt het natuurlijk met de dag zwaarder dus dat willen ze wel goed in de gaten houden, dus dat is wel fijn.

    Ik denk dat ik het nu maar gewoon met de dag bekijk en als er in de loop van volgende week niks veranderd is kijken of ik het nog trek allemaal?? Zoiets??

    owh bij jou gaat het dus wel erg spannend worden of ze zelf gaat komen of niet!!! Wat voel je nu bij die voorweeen? Misschien gekke vraag maar ik voel dus niks meer of minder dan wat menstruatie-achtige pijntjes als ik op de bank zit en dat is meer een soort constante druk en verder echt nul-komma-nul, behalve natuurlijk een bewegelijke baby :)
    Ze was hier ook wel meer gezakt, volgens mij niet echt ingedaald, was bij ons oudste ook niet. maar heb meer ruimte bovenin, dus dat is wel lekker aangezien ik maagzuur had en ook af en toe lucht te kort.

    Ik zou zeggen; zou fijn zijn als we allebei een slapeloze nacht hebben door weeën hihi ipv hoofd op hol
     
  8. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Ja zou het inderdaad op die manier bekijken!!

    Ik heb er alleen wat vaker harde buiken bij maar zelfs die krampjes had ik met de twee andere niet. Gebruik je trouwen caulophyllum? Dat bereid de boel al vast wat voor. Ik gebruik het nu twee weken ivm dat de andere twee niks deden.

    hier wel slapeloze nacht gehad maar meer omdat er een m’n bed in gesniekt was haha
     
    MFE vindt dit leuk.
  9. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ik had nog nooit van caulophyllum gehoord!! Even door de Google heen gedaan :). Gebruik het dus niet en geen idee of het nog zin zou hebben?! Hoop dat voor jouw iig snel effect heeft.

    Ja hier ook weer kansloos. Om 0500 klaarwakker. En dat zonder gesniekt kind whaha.

    Heb je verder nog beetje ondersteondersteuning met je andere kids nu je hoogzwanger bent??

    Onze oudste is pittige peuter en normaal doe ik altijd van alles met haar maar dat komt nu voornamelijk op mijn partner aan... en verder vind ik het wel erg fijn dat ze ook gewoon naar KDV gaat .

    Kan me voorstellen met 2 kids en alleen dat echt heftig is!?!

    Hier verder weer geen teken van een baby, afgezien van af en toe nog steeds dat ongesteld gevoel. Zou er ooit een baby komen whaha?!!
     
  10. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Geen idee of het helpt. Baad het niet schaadt het niet toch.

    Gelukkig kan je partner je veel helpen!

    Ja wel veel hulp maar het lukt me voornamelijk allemaal wel zelf hoor. Net 4 km gelopen met de ukkies. Ben wel helemaal kapot nu! Moet zeggen mijn kinderen zijn wel pittig maar niet heel moeilijk. Vaak laten de me smorgens lekker liggen komen ze bij me zitten met de tablet enzo. Of als ik aan het opruimen/ poetsen ben komt er altijd wel eentje die even wil helpen.
     
    MFE vindt dit leuk.
  11. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Helemaal waar, gaat het niet dan schaadt dit zeker niet!!!

    Lekker 4km wandelen!!! Ik probeer ook zoveel mogelijk te wandelen. Vandaag nog niet gedaan maar zo even in actie. Heerlijk weer en voel me er veel beter door. Al is het idd duidelijk merkbaar er na, pijntjes en bekaf idd!!

    Super dat zo goed gaat met de kids. Is denk ook voordeel dat die van jou net stukje ouder zijn. TV doet hier ook wonderen, al proberen we dat wel beetje te doseren hihi.
     
  12. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    hahahaha ja na zo’n stuk wandelen ben je kapot... dat is nadeel. Nog wat leuks gedaan vandaag?

    Hoe oud is jouw kleine? Hahaha die tv inderdaad. Hier kijken ze ook niet heel veel maar soms op een vermoeide dag is het even een smokkeldagje.

    hier vandaag Sinterklaasavond gevierd. Ben 5 dec uitgerekend en de jongste was bang dat als ze zou komen voordat Sinterklaas er was, de baby mee moest met Sinterklaas (had haar broer haar wijs gemaakt als ze vervelend was) kreeg het er ook niet uit. Dus nu is de Sint “weg” en kan de baby rustig komen
     
    MFE vindt dit leuk.
  13. Anneliee

    Anneliee Lid

    2 nov 2016
    47
    12
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben ook aan het wachten. Op dit moment 38.3! vanaf week 36 gaat het zoooooo sloom, niet normaal!!

    Ben het zoooooo zat!! Iets te veel vruchtwater waardoor mn buik de hele dag strak staat en dan ook nog een peuter van dik 2 jaar die alleen maar aan z’n moeder wil hangen.

    Bij elk pijntje hoop ik dat het doorzet en inmiddels ook al 5 weken keiharde voorweeen en harde buiken. Ook wil dit kleintje er door mijn navel uit heb ik het idee want ze beukt me echt in elkaar van binnen haha.

    Mag verder niet te veel klagen hoor maar ik ben het gewoon zat dat ik elke dag om 20:00 uur in bed lig omdat ik niet meer weet hoe ik moet liggen/staan/zitten en alleen op mn linkerzijde met een kussen tussen mn knieën ligt nog het beste.. niet erg gezellig en aangezien ik echt een gezelligheidsmens ben, wil ik gewoon zo snel mogelijk mn leven weer oppakken, mn eigen kleren weer aan ipv die domme leggings en ik heb zin in wijn!

    zoooooooooo nou.... dat is er uit ;)

    Klagen mag hier wel ff toch :roflmao:
     
    Citroencakeje, MFE en brownie1992 vinden dit leuk.
  14. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    hahahha klagen mag zeker.

    het is hier onrustig aan worden. Rugkrampen en alles. Dus ben benieuwd
     
    MFE en Anneliee vinden dit leuk.
  15. Anneliee

    Anneliee Lid

    2 nov 2016
    47
    12
    8
    NULL
    NULL
    Oh god!! Spannend :eek:

    probeer iig nog even wat te slapen.. ik hoop voor je dat het gaat doorzetten!!
     
    MFE vindt dit leuk.
  16. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Begint inmiddels flink pijn te doen en buik doet ook gezellig mee maar de pijn houd mega kort aan en de harde buik wel gewoon lang mega vaag
     
    Anneliee en MFE vinden dit leuk.
  17. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Wohoooo spannend!!! Ben benieuwd of het door zal gaan zetten!!!!

    Hier een dame van 2 jaar. Ze is super maar ook heel duidelijk in wat ze wil whaha. Ze praat al mega veel en goed. Handig maar soms pfff hihi

    Heel goed dat jullie gisteren Sinterklaas gedaan hebben!! Lijkt perfecte timing!!! Ik hoop echt voor je dat je nu gaat bevallen!!!
     
  18. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43

    Ik moet heel erg lachen om jouw post, ik herken echt ALLES!!!!!

    Ik ging nog lekker tot dit weekend eigenlijk. 40.2 wat een drama. Hier dus ook zo'n dergelijke peuter van 2 die alleen maar om mij roept pfff.

    Vervelend dat je zoveel pijntjes al hebt en zolang ook.... mag dan ook wel keer wat gaan doen.

    Ik ben ook helemaal klaar met die leggings en de dozen wijn klaar. Wil ook zo graag mijn leven weer oppakken. Zit nu fulltime in de wachtkamer haha.

    Verder doe ik nog steeds wel dingen maar echt afspreken met mensen heb ik geen zin meer in... jij??
     
  19. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Trouwens mijn nachten worden steeds korter. Als ik 4 a 5 uur slaap is het veel... worden de dagen nog langer :(
     
  20. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    -.- het is stil gevallen
     

Deel Deze Pagina