Wie is er NU ook op de bevalling aan het wachten?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MFE, 28 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Pfff grrrr :(!!! Hier ook nog steeds zeer stil :s
     
  2. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Hier wel weer krampen niet zo erg als vanmorgen maar ben moe voel me niet fit. Dus ben benieuwd wat het verder nog gaat doen. Vanmorgen werd het ook erger onder de warme douche. Dus ik hoop op een tijdelijke stilval ofzo
     
    MFE vindt dit leuk.
  3. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Nog maar keer douchen??!! Ben ook echt benieuwd. Wij gaan zo nog maar even de deur uit als onze dochter wakker is. Heb de muren van mijn woonkamer wel gezien haha
     
  4. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Ja ga ik zo ook doen.

    hahaa snap ik.
     
  5. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Denk dat het toch wel aan beginnen is. Weeen om de 27 min die gemiddeld een minuut aanhouden. Nou heb ik strikte instructies met bellen van uit het ziekenhuis (kwaadaardige cellen in baarmoederhals gehad in verleden) en staat in hun folder ook dat het begint met weeen om de 20-30 min 40-60 seconden.... dus ben benieuwd of het door zet. Ze zijn wel regelmatig en worden steeds qua tussentijd lager. Darmen rommelen ook flink al 4x grote boodschap gehad vandaag :/
     
    Isabella2020 en MFE vinden dit leuk.
  6. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ahhh ja!!! Dat klinkt nu wel echt als het begin. Moet je nu ook gelijk gaan bellen??? Ik hoop het echt voor je!!!!

    Ik weet dat ze bij mijn dochter super vaag en zwak beginnen en ik ook absoluut niet als weeën heb ervaren. In tegenstelling tot wat iedereen altijd zegt; als je een wee hebt dan weet je het... dat had ik dus niet. Pas toen ze frequenter kwamen en echt pijnlijk dacht ik; dit moet wel iets zijn en nog twijfelde ik. Gevolg was dat ik al 9 cm had toen de verloskundige kwam.

    Zou me dus ook niet verbazen wanneer ik het begin compleet weer mis en de kans dat het daarna heel snel gaat is ook groot omdat dat vorige x ook zo was. Ik moet dus ook tijdig bellen van ze maar ja als ik de boot weer half mis... :s.

    Hou me op de hoogte als lukt en kan!!! Duim vj!
     
  7. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Het is weer rustig -.- heb zo vermoeden dat bij deze ook de weeen gewoon niets gaan doen.

    oh shit hahahah dat is schrikken! Ik hoop inderdaad voor je dat het niet weer zo gebeurd.

    nee moet bellen als ze frequent genoeg komen. Mag zelf beetje inschatten als het maar voor om de 10 min is
     
    MFE vindt dit leuk.
  8. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Hoe is het met jullie vandaag???

    mevrouw blijft hier nog lekker zitten:/
     
    MFE vindt dit leuk.
  9. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ja hier hetzelfde! 40.3, maak me gek! Elke keer denk ik, het kan elk moment los gaan maar ja, zolang dat niet gebeurt....

    Verder opzich wel lekker dagje gehad, voor zover het nog kan. Dochter bij de opvang dus ik heb me vermaakt met bakken, koken, schoonmaken, boodschappen en badderen.

    Al moet dit ook niet te lang meer zo gaan duren... want eigenlijk ben ik het goed zat. Die buik ook. Kun jij daar nog van genieten??
     
  10. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Hier beetje het zelfde gedaan inderdaad. Al voelt het niet alsof ik veel nuttigs heb gedaan :p

    van het getrappel wel... maar ik maak me een oergeluiden met opstaan hahaha is echt niet meer te doen. Daarnaast ik heb een heel klein buikje en het word nu wel echt heel krap en dat merk ik zelf ook. Mijn andere twee waren hele kleine baby’tjes en deze is gemiddeld dus iedere beweging die ze maakt doet pijn
     
    MFE vindt dit leuk.
  11. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ja dat getrappel is wel fijn maar soms ook irritant. Ik krijg geen reus volgens de verloskundigen Hahaha. Ze kan ook nog van links naar rechts. Soms staat gewoon 1 kant van mijn buik helemaal omhoog en is de andere kant ingezakt.

    Maar het wordt allemaal met de dag minder mobiel, dat heb ik ook.

    Wie weet komen de weeën komende nacht!!
     
  12. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Ja dat heb ik ook qua bewegen maar ik ben 2390 gram getrappel gewend geen 3200. Heb echt gevoel alsof er een reus uit gaat komen en ik ben zelf best klein

    ik ga voor je duimen!!
     
    MFE vindt dit leuk.
  13. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43

    Helaas weer niks... Ik twijfel of ik vandaag contact zal opnemen met de verloskundige. Ik begin zo onrustig te worden, volgens mij helpt dat ook niet mee. Was weer klaarwakker om 0300 en werd gewoon zo verdrietig dat ik met tranen in bed lag... ik heb me hier zo op verkeken, nooit rekening gehouden met de mogelijkheid dat ik zolang zou lopen. Naïef misschien maar goed. En wanneer is het mentaal "genoeg"?? Over lichamelijk nog maar niet te spreken. Ben benieuwd hoe jij hierover denkt.

    Hoe is het bij jou??
     
    brownie1992 vindt dit leuk.
  14. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    We hebben elkaar dan afgewisseld vannacht ik sliep pas rond 3 uur. En half 8 weer wakker.

    Heb het idee dat ons lichaam zich klaar maakt voor de opgebroken nachten ofzo :/ niet gehad bij die andere twee overigens.

    als je je niet meer goed voelt zou ik gewoon bellen dat het klaar is.

    ik wil persee liever geen derde inleiding dus ik wacht liever. Daarnaast ik denk dat de opgebroken nachtrust alleen maar erger gaat worden na die tijd. Val slecht in slaap duurt erg lang nml.

    hier is het verder erg rustig. Hoe ver ben je nu? Je kan op spacefem zien wat de kans op bevallen per dag is. Meeste gebeuren tussen 40-41 weken. Bij 41 weken is 65% bevallen zonder inleiding.
     
    MFE vindt dit leuk.
  15. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    #35 brownie1992, 3 dec 2019
    Laatst bewerkt: 3 dec 2019
    Deze bedoel ik. Dus het houd mij een beetje op de been dan het toch wel weer flink stijgt de dag daarna. En er zeker kans is een dag later. Maar ook hier krijgt ze nog maar 9 dagen en dan is inleiden noodzakelijk
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MFE vindt dit leuk.
  16. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Dan hebben we elkaar zeker afgewisseld. Ik heb al weken hele korte nachten en ik denk ook dat dit ter voorbereiding is op als ze er is. Dan zijn we het al gewend!! Hier duurt ook lang voor ik slaap.

    Ik heb gebeld en we mogen zo gelijk langskomen om het e.a. te bespreken. Heel fijn.
    Ik wil ook liever geen inleiding en wil haar ook kans geven om zelf te komen maar wil ook mijn eigen welzijn niet negeren.

    Voor jou is 41 wkn dus de max?? Handig staatje trouwens!!! Geeft zeker hoop ja :). Is strippen bij jou nog optie???

    Vandaag 40.4 overigens.. wordt vervolgd.
     
  17. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    geen idee
    Ga morgen denk ik vragen of ze donderdag in willen gaan leiden. Ben echt klaar met de hormonen en alles dat pijn doet en de oververmoeidheid. Ik kan echt niet meer. Heb vandaag echt een instort moment gehad.

    Wat gaf de vk aan? Goed plan kunnen maken?
     
    MFE vindt dit leuk.
  18. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ja ik snap je helemaal hoor. Ineens is het op ofzo en genoeg, geef je groot gelijk om het morgen te bespreken. Duim vj dat ze doorpakken als jij dat dan ook wil.

    Ja VK was heel fijn. Ze zijn echt niet moeilijk en ik wist wel dat ze het serieus zouden nemen. Ik piep namelijk nooit en heb ze hooguit 1 x gebeld extra. Ik heb zelfs bij hun advies gekregen om mezelf niet te kort te doen dus bij deze ;).

    Ze heeft gelijk gestript, 2 cm ontsluiting en dus kon het. Verder niks pijnlijks voor mij gelukkig. Maar nu verder nog weinig reactie. Het rommelt licht, dus wie weet.

    Vrijdag staat afspraak in het ziekenhuis voor controle en bespreken inleiden. Duim echt dat het niet nodig is maar goed.

    Ben wel heel blij dat ik gebeld heb, klaart sowieso op in mijn hoofd en dat was echt nodig. Snap dus echt hoe kut je je voelt, het is gewoon heel zwaar. Ik heb dit zelf ook echt volledig onderschat. Nooit rekening mee gehouden dat het langer dan 40.2 kon gaan duren, omdat ik vorige x toen bevallen ben. Noem het naïef maar goed. Weer wat geleerd zullen we maar denken.

    In mijn omgeving ken ik ook maar heel weinig meiden die überhaupt de 40 wkn halen maar goed, het staatje wat jij stuurde... de cijfers liegen er niet om:(!!

    Nou je haaks meid!!!
     
  19. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Ik hoop echt voor je dat het wat doet!

    ben hier niet anders gewend dan over tijd gaan. Maar m’n rug begint nu ook pijn te doen. Ik loop er op z’n plat Hollands gezegd in een keer bij alsof er iets het verkeerde gaatje in is geschoten :p menstruatie krampen niet normaal. Ben moe op en bah. Ik heb echt idee dat zwangerschap van een “voor mij grote” baby zo veel zwaarder is dan een klein kindje. Die andere twee danste ik er zo door heen alsof het niks was. Ben zo blij dat ze op gewicht is. Maar vroeger dacht ik echt wat zeuren die vrouwen toch :p en nu snap ik wel waarom.
     
    MFE vindt dit leuk.
  20. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

    Hoe is het daar nu?
     
    MFE vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina