Wie is er ook in april gestopt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ienieminie, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Op 27 april ben ik gestopt met de nuvaring.
    Zit nu in ronde 4 en vind 't superspannend allemaal...

    Wie kletst er mee?
     
  2. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik was in maart gestopt en in juli in de 4e ronde zwanger! ;) Succes en hoop voor je dat het raak is! ;)
     
  3. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Ben al wel eerder gestopt met de pil (nov '06), maar april was onze eerste ronde voor het echie. Zit nu in ronde 6... redelijk korte cyclus gelukkig! Heel veel succes met zwanger worden.

    Liefs, Miepie
     
  4. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi! Ik ben in mei gestopt met de NUVA ring! hihi
    Wij zitten nu in de officiƫle 3e ronde!
    Wel erg spannend, alleen wel elke keer teleurstellend als het niet raak is. We verlangen er zo naar...
    Hoe is dat bij jou?
     
  5. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Hoi!

    Ik ben eerder gestopt met de pil, in februari 07, en in april 07 gingen we voor het echie. Dit is ronde 4 en het begint hier spannend te worden, nog 4 dagen tot NOD!
     
  6. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    @Pooh; jij dus ronde 4 zwanger.... hoop ik nu ook :).

    @Kim; spannend zeg... nog 4 dagen tot NOD. Ik duim voor je!

    @Jeldou; hier begint 't echte verlangen nu ook. Ronde 1 en 2 was niet zo 'serieus'. Ronde 3 voelde ik me een tijdje echt zwanger... misselijk, steken bij mijn liezen. Maar na 3 dagen overtijd getest en nee hoor. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam me flink voor de gek gehouden.

    @Miepie; jij nog 6 dagen tot NOD. Ook spannend!

    Bij het maken van mijn banner ben ik uitgegaan van mijn laatste cylcus; 33 dagen. Als ik nu 28 dagen-cyclus zou hebben, ben ik nu op 't vruchtbaarst. Heb dus al druk geklust :).... en deze week nog wel meer klussen, ivm die rare cyclus vorige keer. Maar ach, ik klaag (nog) niet.
     
  7. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik heb ook eind april mijn laatste pil geslikt. En ik vind ook dat ik allang zwanger had moeten zijn , hahahaha, maar ja de natuur vind het nog geen tijd geloof ik! Maar al dat wachten vind ik ook maar niks....
    bar
     
  8. MvM

    MvM Niet meer actief

    Hoi hoi allemaa, ik had het berichtje gepost in het verkeerde topic, kan hem niet verwijderen dus dan maar zo...
     
  9. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hier nog 1, gestopt in april.

    Nu rond 8/ 8 heel erge buikpijn gehad, nu steeds af en toe zeurende pijn in de onderbuik.

    Ben benieuwd, denk het niet.

    Zit in ronde 4 trouwens!
     
  10. Evita

    Evita Actief lid

    26 jun 2007
    137
    0
    0
    ik ben ook in april gestopt.......
    alleen was dat vorig jaar april :(



    sjee wat gaat de tijd hard zeg..
     
  11. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    @Anita; de tijd gaat idd snel. Voor mij nog maar ronde 4 en toch vind ik 't (stiekem, want ik wil niemand voor 't hoofd stoten) toch nog lang duren... Het is wat.

    @Ties; waarom denk je dat 't niet raak is?

    @Barbeestenboel... ow, erg he. Dat je vind dat 't allang zo ver had moeten zijn. En zo moeilijk elke keer dat wachten!
     
  12. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi allemaal,

    Ik ben ook gestopt in april met de pil.
    Voor ons is dit de 3de ronde, ik heb de gehele maand juni overgelslagen en geen menstr. gekregen er zat toen 46 dagen tussen.
    Inmiddels zitten we met spanning af te wachten of het nu wel raak is, nog een paar daagjes te gaan.
    hopelijk duurt het niet weer 3 jaar zoals bij onze eerste. Heb al een zoontje van bijna 2 jaar en in die 3 jaar heb ik voor hem nog een miskraam gehad in een vroeg stadium, anders had hij nog een broer of zus boven hem gehad van bijna 4 1/2 jaar oud.
    Zou dus mooi zijn als het nu snel raak is, heb deze keer geen klachten van kramp of steken wat ik normaal wel heb voor ik ongie moet worden.
    Ben wel naar in de buik, moe en sinds vanavond zere borsten, dus hopen maar dat het goed zit.

    Groetjes Irina
     
  13. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    hoi meiden ook ik ben op 30 april gestopt met nuvaring zit nu ook in ronde 4 hoop hier ook dat het nu raak is we hebben flink en op t juiste?(hoop ik) moment geklust ben er wel klaar voor nu van mij mag het wel zo ver zijn maar effe afwachten nog zoals elke maand jullie ook sucses en sterkte met wachten houd vol dames eens komt de dag voor ons allemaal gr angelique
     
  14. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Grappig, al 3 die eerst de nuvaring hadden.
    Hadden jullie veel last van 'ontringen'. Ik eigenlijk niet....
     
  15. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    ik heb eerlijk gezegd nergens last van gehad
     
  16. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoi Ieniemienie

    Warom ik denk van niet?
    Gevoel.

    Steeds zeurderige buikpijn, zere borsten en net keuken gepoetst.

    Helaas weet ik niet meer at mijn klachten waren toen ik net zwanger van onze eerste.

    En hoe gat het met jullie allemaal?

    Al bijna testen?
     
  17. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier gaat 't goed. Dit weekend flink geklust en vandaag last van pijn in rechterlies en jeuk aan linker(.) Eisprong?
    We zien 't vanzelf wel... volgens mijn laatste cyclus ben ik nog niet eens vruchtbaar, maar dat kan natuurlijk ook maar een eenmalige lange cyclus zijn.

    @Ties; toch wel spannend zeg. Hopelijk is 't gewoon raak!
     
  18. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    He Jeldou..... Niet raak bij jou dus. Jammer!
    We lopen weer redelijk gelijk dus ben benieuwd of het deze maand raak is. [-o<
     
  19. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi Allemaal,

    Kon het niet laten, maar heb vanavond getest met een romed strip en een VETTE POSITIEF.
    Mijn man is nog niet thuis, die moest aan het werk.
    Ik heb voor hem een papiertje op het aanrecht gelegt met een macaronikorrel erop en er tekst bij geschreven voor als hij straks thuis komt.
    Wel raar macaroni, maar ik zag dat de rijst op was hahahahah.
    Heb een goeie vriendin wel gelijk gebeld om het haar te vertellen, heb wel even zitten huilen aan de telefoon, omdat ik niet verwacht had dat het zo snel raak kon zijn.
    Toen we voor ons zoontje gingen hebben we 3 jaa rmoeten klussen en heb tussenroor ook nog ene miskraam gehad. Nu eerst maar hopen dat deze goed gaat.

    De rest van de dames heel veel suces met klussen.

    Groetjes Irina
     
  20. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    gefeliciteerd dandy! super!

    hier nog lekker in spanning.
    8/8 wel verschrikkelijke buik/rugpijn gehad.

    Heb je al vee klachten of lekker niets?
     

Deel Deze Pagina