Hoi meiden , wie is er zwanger en volgt rijlessen? ik wilde ff weten of het dan moeilijker is met zo'n buik. ik zit nu in mijn 3e ronde en ben gisteren begonnen met me rijlessen en mijn theorie heb ik behaald op 31 juli zit de hele tijd te denken wat als ik zwanger word en zo'n buik heb dan kan ik zeker niet rijden?
hoelang ga je denken te doen over je rijbewijs, ik had het binnen een half jaar. Ik zou me denk ik niet zo'n zorgen maken. Eerst zwanger worden en dan wel verder kijken. Volgens mij krijg je pas een buikje met ongeveer 3 maanden.
Ik was 1 maand bezig met rijlessen toen ik zwanger werd. Nu ben ik 17 weken. Op 8 september heb ik mijn tussentijdse toets, en begin oktober, als ik zo'n 25 weken ben, moet ik afrijden. Als ik het meteen haal heb ik er een half jaar over gedaan (2 lessen per week van 1,5 uur). Ik heb een herexamen bij mijn pakket zitten, maar als ik niet na twee keer geslaagd ben stop ik ermee, want ik ga niet met 9 maanden nog eens afrijden. Dan komt het volgend jaar wel weer (nadeel is wel dat ik dan mijn theorie overnieuw moet doen, maar ja). Rijles tijdens je zwangerschap is best te doen. Het enige punt is dat ik altijd 's avonds na mijn werk moet rijden, en dan ben ik al hartstikke moe. Ook heb ik enorme concentratieproblemen (ook op mijn werk) en dat uit zich ook tijdens de rijlessen. Als hij zegt dat ik straks de eerste links moet, dan de tweede rechts en dan bij het stoplicht linksaf, ben ik meteen de draad kwijt Maar ik ben niet meer heel onzeker achter het stuur, wat je in het begin natuurlijk wel altijd hebt. Alles is dan nog eng en je moet alles nog leren. Als je aan het begin van je rijlessen al 5 maanden zwanger bent wordt het lastig denk ik, omdat je je sowieso kwetsbaarder voelt tijdens de zwangerschap. Maar aangezien jij nu nog niet zwanger bent denk ik dat dat bij jou helemaal goed komt!
Ik heb vorig jaar nog motorrijles gehad met 4 maanden zwangerschap, dus met de auto lijkt het me helemaal geen probleem.
hoi mikki, gelukkig heb ik al mijn theorie behaald gisteren ging goed moet alleen beter kijken enzo ( had vroeger ook rijlessen gehad en nu wil ik echt mijn rijbewijs) ik ga proberen 3 keer per week lessen te nemen
Hallo Ik was 7 juli uitgerekend, en heb op 31 maart afgereden, had een beste buik Tijn woog 9,5 pond. Zolang je er zelf geen last van hebt... is er niets aan de hand. Succes iniedergeval
Ik had ook mijn rijbewijs binnen het half jaar. Dus stel je voor dat je nu binnenkort zwanger bent en je slaagt over een half jaar dan kan je echt nog wel met je buik achter het stuur hoor. En je kan stuur en stoel en zo verstellen dus dat maakt het nog makkelijker. Ik ken iemand die echt vlak voor haar uitgerekende datum nog op examen is geweest dus het kan allemaal.
Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar ben op dit moment hoogzwanger en heb tijdens het rijden in de auto geen last van mijn buik. Terwijl ik een behoorlijke buik heb. Dit geldt trouwens ook voor de langere stukken, zeg maar meer dan 1 a 1,5 uur in de auto. Eventueel zou je er aan het einde van een eventuele zwangerschap voor kunnen kiezen om in plaats van bijv. 1,5 uur per keer een uur per keer te lessen. Succes ermee!
In mijn vorige zwangerschap ben ik begonnen met rijden. Helaas moest ik stoppen omdat ik het rustiger aan moest doen. Daarna weer opgepakt en nu rijd ik alweer zwanger rond Ik doe het wel heel langzaam en heb heel veel lessen genomen (ben nogal een bangepoeperd in de auto) en donderdag heb ik examen Ik merk wel dat het concentratievermogen de eerste drie maanden een stuk lager lag. Nu gaat het weer super.
Mijn rijbewijs heb ik al een tijdje, maar ik zat met bijna 42 weken gewoon achter het stuur hoor. Het in en uitstappen was even lastig, maar zelfs met mijn enorme buik ging het rijden prima!
volgens mij is dat geen probleem hoor! Ik ben nu ook ruim 38 weken zwanger en stap met gemak de auto in hoor (alleen eruit kruipen kost wat meer moeite maar daar zak je gelukkig niet op ). Ik heb overigens ook al een aantal jaar mijn rijbewijs.