Hallo, Ik had even een vraagje, 26juni 2008 was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, ik heb een cyclus van 35/36 dagen. Nou heb ik 11, 15 & 16 juli onveilige gemeenschap gehad , want slik niet de pil want mijn vriend en ik willen graag een kindje. En de 18 zou mijn eisprong zijn.. Nu heb ik 27 juli een beetje bruine afscheiding gehad met een veel slijm en een heel klein beetje bloed.. Weet iemand wat ik hier mee moet doen? Ben ik zwanger of niet? hoop natuurlijk van wel Alvast bedankt voor de antwoorden
Kan best zijn dat het je innesteling is geweest hoor.. Maar je bent 7 dagen overtijd? Heb je al een test gedaan?
Nee heb nog geen test gedaan, Ik weet niet zo goed wat voor test ik moet kopen want weet niet welke goed is Want wil ook niet een al te dure test want als het negatief is dan vind ik dat zonde van mijn geld. Weet iemand welke testen er goed zijn?
Wist niet dat de hema ook van die dingen hadden, Hoeveel moest je ervoor betalen dan bij de hema? Nou ik zal morgen even kijken in de winkels voor zo'n test..
Hoi, Hier een link met een zwangerschapstest voor 0.49, goedkoper kan denk ik niet toch? http://www.sensitest.nl/zwangerschapstest.php?r=go081 Succes!
Ik heb een test gedaan, helaas was die negatief.. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Ben al 8 dagen over tijd.. Wie heeft tips
Weet iemand misschien ook of er een ander resultaat kan zijn na nog enkele dagen te wachten, want de banner geeft al aan dat ik 11 dagen over tijd ben, heb nog steeds wel veel symtonen.. Moet ik gewoon opnieuw gaan testen? Ik hoop dat iemand kan helpen Alvast bedankt..