Wie kent dit babykamertje ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi meiden

    Ik heb even jullie hulp nodig. We zijn gisteren in Sliedrecht bij Burgerhout geweest en hebben een leuk ledikantje gezien. We zijn alleen zo dom geweest om niet te onthouden hoe dit bedje heette/welk merk het was. En we wonen er niet in de buurt, dus kunnen ook niet ff terug gaan om te kijken. Nu wil ik dus opzoeken of ze deze hier in de buurt ook ergens hebben, maarja, ik weet dus geen naam.

    Dus ik hoop dat iemand de omschrijving herkent en misschien dit kamertje zelfs wel heeft...

    Het is een strak wit ledikantje met platte spijlen (ipv ronde). Op het voeteneinde is een afbeelding van een soort waslijntje met lichtblauwe kleertjes eraan. Er zijn ook allerlei accessoires bij, zoals wandrekje, spiegel, prikbord, fotolijst, meetlat etc. Allemaal met de afbeelding van dat waslijntje.

    Wie o wie herkent deze omschrijving en kan me op zn minst vertellen welk merk dit was? Het bedje zelf kostte iets van 280 euro meen ik.

    Harstikke bedankt voor t meedenken!
    Joldeg
     
  2. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Kun je de zaak niet even bellen? Met deze omschrijving kunnen ze je vast snel het antwoord geven.
     
  3. augustus

    augustus Niet meer actief

  4. Niet meer actief

    Nope, staat niet op de site, heb ik al zitten zoeken. En o alle andere sites die ik kon vinden met afbeeldingen van babykamers. Maar mocht iemand nog een website weten met veel kamertjes erop afgebeeld, dan hoor ik dat uiteraard graag.

    Bellen vind ik beetje lastig, weet niet zo goed met welke reden ik dat moet gaan vragen. Kan moeilijk vragen hoe die heet zodat ik m ergens anders kan gaan kopen, snapje?
     
  5. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb deze serie volgens mij ook bij van asten gezien in tilburg...babysuperstore ;)
     
  6. Niet meer actief

    Oke, ga ik daar even zoeken. Burgerhout is overigens ook een babysuperstore, dus dat zou misschien betekenen dat ze zelfde collectie hebben. Dat zou mooi zijn, want de winkel hier (Gardo in Amersfoort) is volgens mij ook een babysuperstore, dus wie weet hebben ze m daar dan ook.

    Haha wat maak ik t mezelf moeilijk he...
     
  7. Niet meer actief

    Meiden, bedankt voor t meedenken, ik heb 'm intussen gevonden. Het is van het merk Childwood en heet Painted Laundry (toepasselijk hihi). Volgens de site heeft de Gardo hier dit merk in elk geval ook, dus ik ga morgen gewoon eens even kijken.

    Mods, wat mij betreft mag er een slotje op hoor, ik ben eruit.
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    ok!
     

Deel Deze Pagina