Wie kent dit gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wie kent dit gevoel? Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en elke keer als ik ga zitten of zittend voorover buk, krijg ik een enorm onaangenaam gevoel tussen navel en schaambeen. Het is net alsof er dan iets (dit zal het kindje wel zijn natuurlijk!) heel hard op drukt.


    Kan het zijn dat het kindje heel laag ligt of kan ik dit nog helemaal niet voelen? Ik heb verder volgens mij nog geen beweging gevoelt van het kindje zelf.
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    meid ik kan niet aan mee mijn schoenen staand aantrekken zonder dat ik druk voel of me onderbuik het lijkt soms wel of hij uit elkaar scheurd.
     
  3. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    hier hetzelfde :)
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    volgens mij is jullie baarmoeder nu zo groot als een kleine meloen, dus dat zou je moeten kunnen voelen toch?
     
  5. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    okee "gelukkig" dat dit een normaal gevoel is! en inderdaad het staand aantrekken van schoenen of iets van de grond rapen, wil nog wel, maar het is absoluut niet prettig!
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    gaan zitten of door je hurken:) je baarmoeder zit nu bij je navel.
     
  7. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    of verkeersdrempels met een vriend die er niet echt zachtjes erover heen kan....
     
  8. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hihi dames...word alleen nog maar erger dat gevoel hihihi....

    straks kun je haast helemaal nix meer van de grond afpakken en schoenen aandoen...ho maar, dat moet mijn vriend doen hihi

    maar suc6
     
  9. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier hetzelfde hoor. Ik moest net iets van onder de tafel pakken, nou dat voelde echt niet prettig! Echt alsof er iets in de weg zit die kan knappen ofzo. Ik moet er wel aan wennen hoor, dat ik niet meer zo makkelijk kan bukken. Ik ben niet iemand die hulp vraagt dus dat kan nog moeilijk worden haha.
     

Deel Deze Pagina