Wie kent er hotels in almere of amsterdam met grote family suites?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door humptydumpty, 9 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik ben op zoek naar hotels die een grote kamer hebben, waarbij de slaapkamer gescheiden is van de woonkamer middels een deur of nog liever twee slaapkamers en een woonkamer. Onze kinderen worden namelijk een beetje te groot om een kamer mee te delen, maar ik vind ze nog te klein voor een eigen kamer. Helaas ben ik nog nooit een hotelzoeksite tegengekomen, waarbij je op soort kamer kan selecteren en het lijkt alsof Nederlandse hotels niet echt aan dit soort suites doen. Ik zit al anderhalf uur te zoeken en wordt een beetje knettergek...

    Heeft iemand misschien een gouden tip voor mij of voor een specifiek hotel of voor een site, waarbij ik wel op kamertype kan selecteren. Google is helaas niet zo helpful :(. Enigzins centraal gelegen is wel belangrijk, aangezien we in NL aangewezen zijn op openbaar vervoer of uber.
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Van der Valk Amsterdam/Oostzaan heeft grote familie suites.
     
  3. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Je kunt op Booking.com filteren op familiekamers.

    En The Anthony heeft zo'n kamer. Mara die ligt wel in Utrecht...
     
  4. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    @GossipGirlxoxo : dank je! Helaas is dat net iets te ver van trein/bus/tram voor ons.

    @momwithcamera : Utrecht is ook net te ver. Ik had al via booking.com gezocht, maar zij vinden een grote kamer met alle bedden in een ruimte ook een "familiekamer". Dat werkte vroeger prima voor ons, maar nu de kids wat ouder worden is wat meer privacy prettiger. Echt suites met aparte slaapkamers kun je er volgens mij niet selecteren (ik heb althans nog niet gevonden hoe).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Waarom boek je dan geen airbnb?
     
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Als de kids ouder worden gaan wij voor appartementen ipv hotels.
     
  7. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik ken twee hotels in Amsterdam maar die kosten 1500 en 3000 per nacht. Weet niet of dat binnen je budget valt?
    Anders airbnb
     
  8. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Hahaha, nou dat wordt wat duur! We willen ongeveer 10 dagen blijven.

    Ik ben inderdaad net begonnen met airbnb's te bekijken en er gaat een wereld voor me open. Ik ben denk ik een beetje ouderwets. Heb nog nooit een airbnb geboekt en was er een beetje huiverig voor, omdat ik dacht dat het minder betrouwbaar zou zijn of heel vies ofzo. Maar wat ik tot nu toe lees klinkt eigenlijk heel goed. Misschien is dit wel een veel betere optie! Dan kunnen we een heel huisje nemen en kunnen mensen lekker naar ons komen in plaats van wij steeds naar hen :p. De dinosaurus in mij vindt het echter nog steeds een beetje eng... Gebruik ook pas sinds 2 jaar uber en lyft in plaats van taxi's.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  9. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113

    Maak je geen zorgen ik boek echt al jaren airbnb over de hele wereld en heb nog nooit een vervelende ervaring gehad. Ze willen juist alles goed hebben en oplossing want negatieve reviews kost uiteindelijk hun verhuur. Wij boeken altijd zo’n 2/3 weken in NL en verhuren ons huis ook via airbnb ;).
     
    humptydumpty vindt dit leuk.
  10. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Gewoon goed naar de reviews kijken. Ik heb zowel in binnen en buitenland regelmatig AirBNB's geboekt en nog nooit problemen met betrouwbaarheid of viezigheid.
     
    humptydumpty vindt dit leuk.
  11. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.288
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Zo was ik ook ! Afgelopen jaar voor het eerst air bnb gepakt maar wat was dat prima. Qua kosten zoveel goedkoper en echt super fijn !
     
    humptydumpty vindt dit leuk.
  12. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    @humptydumpty haha ik boek al jaren Airbnb maar van Lyft heb ik nog nooit gehoord en Uber nog nooit gebruikt ;)
     
    humptydumpty vindt dit leuk.
  13. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Mij staat het ook af en toe tegen om een bnb te boeken vooral, omdat ik het niet ken?
    Zijn er bepaalde voorwaarden of andere dingen waar ik aan moet denken als ik of Humptydumpty boekt?
     
    humptydumpty vindt dit leuk.
  14. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Dat klinkt goed :). Ik zag ook dat er een aparte categorie van aanbieders zijn die volgens airbnb bij de beste behoren. En er is echt veel keus!!

    Dit jaar gaan wij ook voor airbnb!

    Bedankt dames!
     
  15. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Beste is om vooraf even contact te leggen. Dan stuur je even berichtje om iets te vragen. Dan weet je beter wat voor verhuurder het is. Persoonlijke spullen in appartement is geen goed teken. Goed kijken of je een kamer boekt of appartement. Reviews lezen. In laagseizoen zeggen dat je appartement geweldig vindt maar je een wat kleiner budget hebt en of de verhuurder een andere prijs kan bieden. En zo verder :)
     
  16. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    @LoeForceOne even vraagje tussendoor.:roflmao: Ik wil een presentje sturen aan iemand aan de andere kant vd wereld. Voor kerst. Wat zou jij nou leuk vinden uit NL te krijgen van familie?
     
  17. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    lekkere Nederlandse etenswaren. Kaas, rookworst, chocola Milka (chocolade is hier vies)
     
    pippa26 vindt dit leuk.
  18. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ook al vraag je het niet aan mij, ik vul LoeForceOne's lijstje nog even aan (woon in zelfde land) :p. Als er nog Sinterklaasspullen in de winkels liggen, gevulde koek, chocopepernoten!! Verder bitterkoek, drop, kipkruiden (kan hier nooit echt lekkere vinden) en leuke dingetjes van de HEMA (van alle winkels die ik mis staat HEMA bovenaan!).
     
    pippa26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina