wie kent me helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meisje21, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ben ik nou zwanger?

  1. 1: ja

  2. 2: nee

  3. 3: geen idee , doe een test

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. meisje21

    meisje21 Nieuw lid

    13 jul 2007
    3
    0
    0
    huisvrouw
    den haag
    hallo mensen
    ik ben een 21 jarige vrouw uit den haag en zoals jullie zien ben ik nieuw hier..
    ik zal maar meteen met de deur in huis vallen
    ik ben sins een paar maanden bezig om zwanger teworden ( slik al zeker 5 a 6 maanden geen pil meer )
    ik heb op 7 t/m 14 mei me 2nalaatste menstruatie gehad en 4 t/m 7 juni me 1nalaatste en op 28 juni t/m 3juli me laatste menstruatie en vanaf 04 juli tot vandaag heb ik gemeenschap met me vriend gehad
    en als ik het goed heb uigerekent dan vond me eiersprong plaats op de 10e of 12e van deze maand

    en nu voel ik me de laatste paar dagen anders dan dat ik me normaal voel ik heb steets een opgeblazen gevoel en ik ga veel meer naar de wc dan normaal
    en er komt ook een witte afscheiding uit me tepels als ik er zacht in knijp :(
    en ook me smaak kwa eten is de laatste paar dagen vaag ( iets wat ik normaal altijd eet of drink smaak ineens heel anders bijv. laats kocht ik bij de AH een pak sap van : coolbest - sinassapel en aardbei. en normaal smaak dat er ook naar maar dit keer smaakte het naar koffie :( :confused:

    nu ben ik wel van plan om weer een zwangerschapstest tedoen maar wie hebben dezelfde symtonen?

    alvast bedankt
    groetjes: meisje21
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis denk dat het nog te voeg is om te zeggen wel of niet zwanger
    Je kan je de klachten ook allemaal verbelden
    hoe vaak ik wel niet allerlei klachten heb gehad
    zie wel dat je een erg korte cyclus heb
    het enige wat je kunt doen is afwachten
    zoals ik uit reken zit je op dag 16 dus je zult toch echt nog ff geduld moeten hebben
     
  3. meisje21

    meisje21 Nieuw lid

    13 jul 2007
    3
    0
    0
    huisvrouw
    den haag
    hoi Danjo
    bedankt voor je berichtje
    ik weet zelf ook wel dat het tevroeg is om iets tezeggen maar dit gevoel wat ik nu steets voel dat heb ik nog nooit gevoelt maar ik wacht tot de 28e dag van deze maand en als ik daarvoor nog geen menstruatie heb gehad dan ga ik een test kopen.

    ik laat het tegen die tijd wel weten.

    groetjes meisje21
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    die klachten maken je onzeker maar er zijn hier heeeel veeeel meiden die van alles hebben gevoeld en helaas toch ongi zijn geworden
    Ik hoop het wel voor je meis
     
  5. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    hihi, niemand hier kan helaas zeggen of je zwanger bent.. Alleen een test kan dat doen.. ;) Succes meid! Ik hoop het voor je!
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Lijkt me nog veel te vroeg om iets te kunnen voelen als je nu op dag 16 zit....

    Zou nog maar gewoon 2 weekjes afwachten ofzo (ook al is dat wel moeilijk)
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dat is nu nog te vroeg hoor
    Testen of nog 2 weken wachten zou ik zeggen
     
  8. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    het is nog te vroeg hoor.
    je lichaam kan je ook erg voor de gek houden zeker als je er heel erg mee bezig bent.
    gewoon je nod afwachten en dan testen als je over tijd bent of een gevoelige test doen.
    hoop voor je dat het raak is
     

Deel Deze Pagina