De naam van het topic zegt het al; heb net een ovutest gedaan en ben benieuwd wat jullie ervan zeggen: Bekijk bijlage 69644 Ik weet dat het geen piek is, maar een lichte streep betekent wel dat je ei eraan zit te komen, toch? Denk het ook wel te voelen, heb weer wat steekjes op dezelfde plaats in mijn buik als vorige maand en ook weer eiwitachtige afscheiding. Doe dus zeker morgen weer een testje.
je kan je hele cyclus een lichte streep hebben dus dat zegt niks, ik zou gewoon elke dag testen en dan zie je het vanzelf
lichte streep zegt weinig. Vorige cyclus had ik 3 weken lang een lichte streep voordat ie echt goed donker werd. Gewoon doorgaan met ovutesten!
Normaal ovuleer je elke maand aan de tegenover gestelde kant dan de maand ervoor. Er zijn uitzonderingen en het kan dus dat je 2x achter elkaar aan dezelfde kant een eisprong hebt. Wat betreft je test, die wil nog helemaal niks zeggen TENZIJ je bijvoorbeeld gisteren ook getest hebt en er toen helemaal geen test streepje was. Heel veel succes in elk geval!
Hoi Hoi, Wil je niet ontmoedigen hoor, maar had vanaf dindag 20 april een lichte streep, maar teste gewoon door, totdat de streep op donderdag 29 april donkerder werd, en vrijdag nog donkerder, en sávonds niet meer getest, maar vermoed vrijdag pas een knaltest te hebben gehad (als ik getest had! Mijn enige tip is, gewoon doortesten, ik ben de andere maanden te vroeg gestopt met testen, stom stom stom, maar werd het beu dat het zo lang duurde, maar had deze ronde ook pas op dag 21 een posi test!!! Dus en klussen en testen, de beste remedie!!! Succes, XXX
Ok Devil dat is een duidelijke uitleg. Hoorde namelijk van sommige meiden dat een licht streepje betekent dat je ei eraan komt, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Dacht het vorige ronde (zonder testen) ook pas te hebben gehad op dag 20 dus misschien is dat nu toch weer zo. Maar goed, we zullen het zien. Vanaaf rond 18:30 weer de volgende test.
Deze is van zojuist: Bekijk bijlage 70199 Is deze nog steeds zo nega als maar zijn kan? Teststreep is net iets lichter dan de controle, maar het verschil is minimaal. Betekent dit nu weer niks of komt mijn ei er dan toch echt aan?
Dan weet ik wat ik dalijk ga doen! Nee, zonder gekheid, het is maar een ovutest, maar het is zó fijn als dat ding eindelijk eens posi is. Dank je voor je reactie.
Hoi, jou gevoel ken ik hoor. Deze ronde heb ik voor het eerst ovulatie testen gebruikt en het is erg prettig als je lichaam doet wat hij moet doen (zoals het lijkt natuurlijk). Succes, hopelijk straks een andere positieve test .