wie kijkt er even mee? (ovutest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bibi26, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    De naam van het topic zegt het al; heb net een ovutest gedaan en ben benieuwd wat jullie ervan zeggen:

Bekijk bijlage 69644

Ik weet dat het geen piek is, maar een lichte streep betekent wel dat je ei eraan zit te komen, toch? Denk het ook wel te voelen, heb weer wat steekjes op dezelfde plaats in mijn buik als vorige maand en ook weer eiwitachtige afscheiding. Doe dus zeker morgen weer een testje.

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    je kan je hele cyclus een lichte streep hebben dus dat zegt niks, ik zou gewoon elke dag testen en dan zie je het vanzelf

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    lichte streep zegt weinig. Vorige cyclus had ik 3 weken lang een lichte streep voordat ie echt goed donker werd. Gewoon doorgaan met ovutesten!

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ok, bedankt meiden!

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Normaal ovuleer je elke maand aan de tegenover gestelde kant dan de maand ervoor. Er zijn uitzonderingen en het kan dus dat je 2x achter elkaar aan dezelfde kant een eisprong hebt. Wat betreft je test, die wil nog helemaal niks zeggen TENZIJ je bijvoorbeeld gisteren ook getest hebt en er toen helemaal geen test streepje was.
    Heel veel succes in elk geval!

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Bibi!
    Ben benieuwd wanneer die knalpositief is! ;)
    Voor de zekerheid maar aan de klus!

Liefs

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey, jij ook hier! ;)
    Hoop ook dat ie snel posi is! En wat dat klussen betreft, zie ons andere topic...;)

8. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Hoi,

Wil je niet ontmoedigen hoor, maar had vanaf dindag 20 april een lichte streep, maar teste gewoon door, totdat de streep op donderdag 29 april donkerder werd, en vrijdag nog donkerder, en sávonds niet meer getest, maar vermoed vrijdag pas een knaltest te hebben gehad (als ik getest had!
    Mijn enige tip is, gewoon doortesten, ik ben de andere maanden te vroeg gestopt met testen, stom stom stom, maar werd het beu dat het zo lang duurde, maar had deze ronde ook pas op dag 21 een posi test!!!
    Dus en klussen en testen, de beste remedie!!!
    Succes,
    XXX

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ok Devil dat is een duidelijke uitleg. :) Hoorde namelijk van sommige meiden dat een licht streepje betekent dat je ei eraan komt, maar dat hoeft dus niet zo te zijn.
    Dacht het vorige ronde (zonder testen) ook pas te hebben gehad op dag 20 dus misschien is dat nu toch weer zo. Maar goed, we zullen het zien. Vanaaf rond 18:30 weer de volgende test. :)

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Deze is van zojuist:
    Bekijk bijlage 70199
    Is deze nog steeds zo nega als maar zijn kan? Teststreep is net iets lichter dan de controle, maar het verschil is minimaal. Betekent dit nu weer niks of komt mijn ei er dan toch echt aan? :(

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Denk wel dat je ei eraan komt!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dan weet ik wat ik dalijk ga doen! :D Nee, zonder gekheid, het is maar een ovutest, maar het is zó fijn als dat ding eindelijk eens posi is. Dank je voor je reactie. :)

13. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

jou gevoel ken ik hoor.
    Deze ronde heb ik voor het eerst ovulatie testen gebruikt en het is erg prettig als je lichaam doet wat hij moet doen (zoals het lijkt natuurlijk).

Succes, hopelijk straks een andere positieve test ;) .

Deel Deze Pagina