wie naar Negenmaandenbeurs?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Mijn vriend en ik gaan ook heen! Als het goed is woensdag, we hebben nog een gratis papakaart kunnen krijgen. Nu was hij alleen niet uitgepland met zijn werk, dus hoop dat het nog gaat lukken.
    Ook wij hebben een aparte kaart voor het nijntje boekje! Verder nog weinig gratis acties gezien!

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Het afhaalbewijs voor het nijntjeboekje inderdaad ook al klaarliggen. Ik heb het kunnen uitprinten via een mailtje met link van de prenatal. Ik twijfel of ik die woezel en pip tas voor 3 euro zal reserveren, van de ene kant denk ik dat het leuk is en van de andere kant denk ik dat het waarschijnlijk net zoiets is als 1 van de vele gratis tassen die je in je zwangerschap krijgt.

Wij gaan ook met de auto, vind de trein 3x niks. Vanaf de parkeerplaatsen gaan gratis pendelbussen richting de ingang van de RAI.

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Man en ik gaan donderdagavond
    Moet alleen nog ff 2 treinkaartjes reserveren (heb al 2 avondkaarten)
    Doe de woezel en pip-tas wel. Vind ik altijd wel grappig

Wat ik wel erg raar vind is dat de papa-dag niet in combinatie met treinkaarten mag.... Dus is het alleen beetje betaalbaar voor papa's die in buurt van Amsterdam wonen???

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Kreeg net mail van WIJ.nl met leuke nieuwtjes:

Fotowedstrijd: gratis op de foto

Op de WIJ stand (nummer 08.412) kun je gratis op de foto met je ‘dikke buik’ of je prachtige kind. Gefotografeerd door Hugo Cohen van Canon. De foto wordt op een heel originele manier geupload op WIJ.nl. Ook kun je ‘m op je Hyves- of Facebookpagina plaatsen om online te delen met je vriendinnen en familie. De foto die het meest gedeeld is voor 5 maart, wint een prachtige Canon PowerShot SX230 HS camera t.w.v. € 299.

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Een pak luiers gratis!

Bij aanschaf van een pak Pampers New Baby (€ 11,50) krijg je op de Negenmaandenbeurs het tweede pak gratis erbij. En als je drie pakjes Pampers sensitive doekjes voor € 5 aanschaft, krijg je er zo’n handig boxje gratis bij. Deze aanbiedingen van Pampers mag je niet missen. Kom langs op stand 08.522 en maak gebruik van deze mooie aanbiedingen!

miBasket… dat is slim!

Op de Negenmaandenbeurs lanceert Koelstra twee nieuwe slimme kinderwagens: Binque Daily en Mambo Daily. Met een wereldprimeur: miBasket! Deze stevige, lichtgewicht mand is een slimme aanvulling op de kinderwagens en biedt 30 liter extra opbergruimte. De nieuwe stoere kinderwagens zijn nu al te verkrijgen in exclusieve Limited First Edition uitvoering. Bezoek stand 08.218 en maak elke dag kans op een compleet babypakket!

Nieuw: Stokke® MyCarrier, 3-in-1 draagzak

Ontdek samen de wereld met de Stokke® MyCarrier. Als buikdrager vanaf de geboorte en als rugdrager tot peuterleeftijd. Voor jou bewegingsvrijheid en voor je baby een veilig gevoel. Gemaakt van zacht ecologisch katoen. Kom voelen, passen, vragen en kijken op de Negenmaandenbeurs, stand 08.518.

Speel Memory en win gratis geboortekaartjes!

Doe op de WIJ stand (nummer 08.412) mee aan het Greetz Memory spel. Je krijgt drie minuten de tijd om op een groot scherm de juiste geboortekaartjes bij elkaar te zoeken. Ieder uur wordt de snelste speler beloond met een Greetz waardebon van € 10. Heb jij aan het eind van de Negenmaandenbeurs de snelste tijd, dan mag je van Greetz ook nog eens gratis je geboortekaartjes bestellen op greetz.nl/geboorte t.w.v. € 160! Kom dus naar de WIJ stand en speel mee!

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Elies: Lijkt mij nogal een gesleep al die pampers haha.
    Ze hadden 2 jaar geleden bij ingang HH-beurs zoveel blikken soep voor prijs van 1 ofzo in aanbieding. Lijkt me behoorlijk zwaar!!!!:p

7. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg het mailtje net ook, En die pampers word slepen in de trein dus doe het maar niet hahaha.

Heb de woezel en pip tas er wel bij gedaan, ach ik vind alleen die tas zelf al leuk! hihi dus de inhoud laat ik me bij verrassen!
    En heb me geregistreerd voor het nijntje boekje.. goh we zijn en blijven echte nederlanders he gratis is altijd goed hahahah

8. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ja dat leek mij dus ook haha! Ik was n keer op de margrietbeurs en toen hadden ze ook kaas, 3 kilo voor zoveel haha, ik dacht ook, wie gaat er nou mee lopen slepen en toch was er veel animo!

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik dacht ook dat ik het nijntje boekje er automatisch bij kreeg bij het E-ticket.
    Maar nee hier staat dat je je er nog voor moet registreren.
    Net even gedaan op de site van de 9 maandenbeurs.
    Je krijgt dan een bevestigingsmail, en als je die opent kan je gelijk het bewijs printen voor het boekje.

Ik heb trouwens ook de woezel en pip tas :) indd alleen de tas vind ik al leuk, dus alles wat er in zit is meegenomen ;)

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja, de tas is zeker leuk. Als je hem veel gebruikt is het zeker mooi meegenomen. Ik ben zo iemand die dat soort tassen erg leuk vindt en het dan thuis op de stapel bij alle andere tassen gooit die ik ooit een ergens heb gekregen en nooit meer gebruikt heb hahaha.

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb de mail gevonden idd. Even uitprinten.

Ik neem zo'n 'debiele' trolley mee, lijkt me wel handig! Ziet er zo ontzettend dom uit maar iedereen heeft dat daar en ik kan nu echt niet meer sjouwen. Je koopt toch altijd meer dan verwacht.

En die pampers neem ik dus ook mee :D

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    hahaha hier gaat de trolley ook mee. Hartstikke hip op de hhb en 9mndb. ; )

13. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem mn vriend mee :D hahaha, heel handig voor tassen:p

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Eigenlijk ben ik ook een beetje zo hahahahaha
    Ik wil altijd alles hebben (zeker als het gratis is :p) om er vervolgens niks meer mee te doen.
    Ach misschien dat ik al mijn gratis tassen eens weg geef ;)

15. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Whahahahahaha ik neem ook mijn wandelende koffer mee (vriend) :D

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ga ook, op de zaterdag met een vriendin!
    Maar eh.. Die trolleys, hoe moet ik dat zien? Zijn dat van die wagentjes die die omatjes altijd hebben op straat, die je dan dus zelf moet hebben al? Of kan je die daar krijgen? :p

17. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier is het hoge woord er toch ook eindelijk uit. Kereltje heeft de adv dag die hij nog had open staan kunnen regelen dat ze hem die vrijdag geven en is hij dus heeerlijk vrij.
    Dit betekend dus dat wij vrijdag samen naar de hhb gaan en hij wou ook zeker over de 9mb heenlopen.

18. Elies25

Elies25 Niet meer actief

december, zo ben ik ook! Pas tijdens opruimen heb ik vanalles weg gedaan, ook van die tassen die ik dus nooit gebruik.

trolleys zijn idd die omakarretjes

Deel Deze Pagina