Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Gossie wat zal er wel niet in dat koppie zijn omgegaan; papa die ruzie maakt met de juf. En wat vervelend voor je dat je eigenlijk in zo'n spagaat zit dan. Je wil wel maar durft/kan niets. Pfff. Verder heb je overmorgen dus uitslag van 't bloedprikken?

@Sayen: Zou 't?! Wat spannend zeg. Hoop 't zo.

Heb nu ovutest gebruikt. Al 3 dagen. Eerste dag was zondag en zag ik niets. Of nouja, waar 'n streepje zou moeten verschijnen (dus teststreep) zag ik zo'n ontzettend lichte streep dat ik dacht dat ik 't me verbeelde. Misschien deed ik dat ook wel. Een dag erna zag ik niets. En vandaag ook niet. Maar verwachtte morgen eigenlijk mijn eisprong. Heb 'n cyclus van 25 dagen (al was het nu laatst ineens na ruim een jaar, 28 dagen; -?-). Zou mijn eisprong dan pas laat zijn? Snap er niets van en lees ook dat die ovutesten bij sommige wel en bij sommige niet werken. Heb die van zwanger&kids. Als morgen mijn eisprong zou zijn, moest ik nu dan niet al 'n licht streepje hebben? Of kan het dat dit pas verschijnt op de dag van eisprong of dag daarvoor? Nu heb ik morgen met donor afgesproken maar heb 'm al verteld dat ik niet meer zeker weet of dat nou 'n vruchtbare dag is. Hij kan gelukkig ook vrijdag nog. Ik zeg mn andere afspraken af om met hem af te spreken vrijdag. Wil toch goed zitten. Maar nu weet ik 't even niet meer...

Nouja fijne avond nog dames. Slaap lekker. Ik lees morgen weer verder.

Liefs

Edit: verwacht m'n eisprong donderdag; raak helemaal in de war hihi. Maar had verwacht nu al 'n licht streepje te zien omdat ik dat zo vaak lees bij jullie.

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Ik heb ook ovutesten van zw en kidz. Ik heb altijd 2 positieve testen, alleen is de tweede nog donkerder dan de eerste zeg maar.
    Misschien is je eisprong dan wel vrijdag en test je morgen posi:(

Xon, heb inderdaad geen dingetjes gekocht die ik zelf zo graag wil hebben, erg he maar ik kon dat gewoon niet:).
    Wel leuke dingetjes hoor voor die meiden en beebs gekocht maar ik zag zelf zo iets leuks dat ik dacht "die is voor mij als ik zwanger ben".

Sylisa, meid waar ben je? Je kreeg vandaag toch nieuws te horen over je dochter:(
    Of heeft de griep doorgezet? Je had gisteren al buikgriep namelijk.

3. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Xon: Wie weet is het toch raak dit keer, als je je nu anders voelt als de vorige keren... Ik hoop het voor je!!

Maureen: ovutesten heb ik nog niet gebruikt, dus geen idee.

Dag 29 vandaag, en nog geen nieuws :D
    Heb me voorgenomen om in het weekeinde pas te testen als ik niet ong. wordt. Nog even geduld hebben dus ;)

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dit van mijn Fertility Friend geplukt
    Why do I have eggwhite cervical fluid after I have already ovulated?

Some cervical fluid after ovulation is possible because the corpus luteum, though its main function is to produce progesterone, produces estrogen in small amounts. This may cause you to see some fertile-looking cervical fluid, even after ovulation.
    If your temperatures and other signs show clearly that you have already ovulated, then you can be confident that you are no longer fertile. It is also not uncommon to confuse semen and eggwhite or watery cervical fluid. Some women also notice some fertile-looking cervical fluid just before menstruation.
    However, if your chart does not show clearly that you have already ovulated (with a clear and sustained thermal shift) do not stop having intercourse. Keep on considering the possibility that you are still fertile as long as you see fertile cervical fluid to make sure you don't miss a chance to conceive.

ga nu de rest bijlezen

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ben aardig bijgelezen en ga poging wagen om wat te zeggen

@alice..ik heb enorm moiete gehad om te stoppen, nu 9 jaar geleden, en lukte ook niet bij d 1e keer bij de 2e keer ben ik aan kauwgom gegaan en dat heeft erbij geholpen...idee:(

@maureen en xon wat een studie vooraf maar begrijp heel goed dat je eroplet, al dat uiterlijke en innerlijke, met een parnter heb je dat ook, ik bleef ook niet bij een vriendje hangen waar ik niet mee op zelfde golflentge zat, veel is ook aangleerd afgeleerd door opvoeding, milieu, vrienden korom invloeden van buitenaf en zo...duszz...gelukkig kun je alveel zelf aanleren afleren ....maar het zal best lastig zijn..

@impie had al een engelstalig stukje geplaatst over slijm, en begrijk ik dat voorjaarsvakantie bij jullie volegnden week al is, xon had ook al over, hier bgeint deze pas 28e

@justme...is nijn al zindelijk...wat voor nijn heb je eigenlijk zo'n hele grote of zo'n lief klein schattig kroelnijntje

@sylis...echt jammer...klonk hoopvol en nu maar hopden dat je cyclus in de war is en niet net zoals je ma...niet NU...helaas moeder natuur hebben we niet altidjin dehand.
    62:$:$...meen je niet.....ik zie al voor me kind op school mama met rollator bij school:pmoet niet meer kunnen vind ik....

@xon..he getver dat je zulke ouders erbij hebt...vaak krijgt school of juf de schuld...kunnen jullie niet in het geval je iets vermoedt de jeugdzorg inschakelen of zo....ik had laatsts ook gesprek op school en had ik nog over zulke ouders die niks van hun eigen kind zien als een fenomaal super wonderkind.....is best moeilijk heel moeilijk...en dan te weten dat je nog meer van die kindjes hebt bij jouw op school die wel wat meer aandacht en liefde kunen gebruiken.....hé bah en j ebent er meer naar bed gegaan en mee opgestaan...sommige ouders zelf zijn ook niet bijster snugger:(....

@alice....knap hoor dat je echt zoveeld oet voor je stiefzoon(kind4) terijwl mama zelf het haze pad gekzen heeft...is zij nog in de picture eigenlijk

@sylis...dan heb jij geen oogkleppen op:) dat jehebt gezien dat je zoon even een ander pad hebt laten ingaan...en erg fijn dat hij nu weer terug kan

@alice...minder leuk vind/vond dat altijd als ik weer op kraamvisite moet..heb 5 jaar lang gewacht op groen licht zo'n beetje voor brusje en in die tussnetijd heel wat zien bevallen en zw worden dus ben wel wat gewend qua steken en soort van jaloezie:(.ik hoop dat ik binnen kort iets voor mijzelf kan kopen:)

@maureen..kan hoor dat je ineens een knaltest hebt..hoeft niet geleidelijk op tegaan en je vangt toch wel eerst op in bakje om daarna in te dompelen.....ik heb ze ook van zw&kids en gaat net zoals bij alice

@xon...zolang je niet ongi bent heb je alle kans om het te zijn, ben benieuwd wat de uitslag zegt....

@sylis....wat weet je van dochterlief

@sayen..EN en en en en?????

hier aan het opmaken voor nieuwe ronde. heb nu al gerommel van ei...vroeg ei:(...ben al met ovu's bezig...nog omowit.

fijne dag moet nu gaan rennen voor school

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wil je geen valse hoop geven, maar dit soort afscheiding heb ik vaker gelezen bij zwangere vrouwen. Dus we duimen toch voor roze voor jou deze maand, hoor. Ik had deze week ook buikpijn rondom eisprong. Heb toen zitten googlen en las toen dat als je eisprong-pijn had, dat dat betekende dat er veel spanning op je eierstok stonden en dat dat die pijn veroorzaakte. Op dat moment was je nog wel even vruchtbaar. Als de pijn echt over was, dan was je eisprong ook voorbij. Volgens mij toen jij die pijn had, was je een of twee dagen daarvoor geïnsemineerd, dus (volgens mij) prima op tijd. Maar wel lastig, hè, als je lichaam raar doet en je niet weet hoe je het allemaal moet interpreteren.
    @Maureen: ik had deze maand ook ovu-testen van sensi-test. Had er positieve verhalen van gelezen. Nou, ik vind ze niet prettig en volgens mij was ik nu nog bezig een ei te zoeken, steeds maar omo-wit. Heb ze dit weekend maar weer van het kruidvat gekocht (terwijl ik daar hele slechte verhalen over hoor, bij mij werken die wel). En idd zondag een positieve test.
    @Sayen: ik bewonder je geduld. Ik weet niet of ik niet toch al een testje ertegen aan gegooid had. Wanneer ga je weer testen??? We zijn helemaal niet nieuwsgierig, hoor!

Hier kan ik me aansluiten op de wachtbank. Heb er deze maand best vertrouwen in. Maar over een kleine 2 weken weet ik meer!

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sneeuwmees...had je nog over van sensi test want had mooi geweest om dan ook met die te testen dan had je geweten of ze werkte of niet...

8. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ik begin vandaag aan ronde 2 ;)
    Ach, het zou ook wel heel veel mazzel zijn als het meteen de 1e ronde raak was geweest. En nu weet ik in ieder geval dat mijn cyclus 28 dagen duurt ;)

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    grrrrr :x:(:xmaar je weet wel wat
    op naar nieuwe ronde nieuwe kansen

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, hoorde vanochtend op de radio dat als deze week je vruchtbare week is, het zomaar zou kunnen dat je kind op 11-11-2011 geboren wordt, wel een leuke datum, toch?

Maureen, die testen tja!!
    Ik vind het raar dat jouw controlestreep al licht was, dat betekent toch dat de test het niet lekker doet.
    Ik blijf toch nog steeds voorstander voor de kvtesten, ook al heb ik ze de laatste keer verfoeid, omdat ik ervan overtuigd was dat ze het niet deden. Maar dat lag gewoon aan mijn late eisprong, want op die woensdag knalde hij echt van het stickje af!!!
    En oh ja, in een bakje opvangen is echt veel handiger (als je dat nog niet deed) en niet meteen 's ochtends testen ik doe het eind van de middag nadat ik een tijd ervoor weinig heb gedronken.
    Maar toch die woensdag had ik eigenlijk net geplast, en toen was ik vergeten te testen dus een half uurtje later weer een poging, en met een heel klein beetje urine getest, en dat was dat knalstaafje!!
    Dus als het hormoon in je lijf zit, dan herken je het écht wel!

He Sayen, laat je gevoel je toch in de steek, balen zeg!!!!
    Ik had goede hoop!!!
    Wat vervelend he als je lichaam iets anders doet dan je gevoel 'voelt'. (ik herken het helaas héél goed).
    Chocola meis, véééééél chocola :)

Heb niet de tijd om overal op te reageren, doe ik later vandaag nog!

11. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Lijstje weer even aangepast

NOD-WACHTBANKJE:
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind

18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    04-03 Sillysa 37 – ronde 6 - 4e kind
    ????? LaFemme36-ronde 4- 3e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID

??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, bedankt voor het lijstje.
    Hé Adora: hoe is het met je?
    Ben je er nog?
    @Sayen, jammer voor je. Ik had goede hoop. Wanneer raakt er hier op het forum weer iemand zwanger. Het duurt toch best wel lang.
    @Almika, bedankt voor je engelstalige stukje. Tja ik sta wel op het lijstje, maar inmiddels klopt het eigenlijk niet meer. Ik weet niet wanneer de ongi komt. Vanmorgen voor de zekerheid toch een zw. test gedaan, die ik nog had liggen. Maar om te spreken volgens Almika: omo wit.
    @NIala: en heb je de bruiloft al gehad, ja toch? Afgelopen maandag toch? Mooi gehad. Nu had je vakantie, dus je bent waarschijnlijk aan het genieten.
    Hier nog één dag werken en dan lekker voorjaarsvakantie. Ik hoop dat het net zulk weer wordt als vandaag.
    Nog weinig plannen, enkele bezoekjes afleggen, die anders maar blijven staan...
    Ga zo effe pitten, samen met mijn mannetje, hij was vannacht aan het spoken en ik ben kapot!

13. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... het lijstje toch maar even aangepast.

NOD-WACHTBANKJE:
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind

20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer!

ZWANGER:
    Adora

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé, was nog even aan het googlen, maar hebben jullie wel eens gehoord van deze site:

Berechnung zur Verhtung oder Empfngnis: Kosmobiologische Empfngnisplanung (Mondphasen-Zyklus)

Over kosmologische eisprong?
    Ik had deze week in eens een positieve ovu test, heel gek dus, omdat ik volgens de "normale"cyclus al ongesteld moest zijn.
    Nu blijk ik op de dag van de kosmologische eisprong, een posi ovutest te hebben.

Ben benieuwd of jullie het kennen en of je het al eens geprobeerd hebt.
    Overigens mijn zoontje klopte het niet. Je kan via de site ook de geschiedenis in zeg maar... en toen raakte ik niet zwanger tijdens de kosmologische eisprong.
    Wilde het toch even met jullie delen.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik snap geen bal van die kosmobiologische eisprong.
    Impie hoe werkt dat?
    Is dat wanneer je volgens de kosmos je eisprong zou moeten hebben?
    Bij mij klopte in ieder geval de datum niet.
    Maar misschien heeft dat te maken met Clomid, waar natuurlijk niets natuurlijks aan is.
    Ik weet wel dat als ik normaal gesproken zonder Clomid een eisprong zou hebben dat het wel aardig had geklopt.
    Raar hoor, dat ze die datum zo kunnen uitrekenen alleen aan de hand van je geboortedatum.
    Verder begreep ik er weinig va aangezien mijn duits bar slecht is!

Al een tijd niets van Annemiek, Secondlife, San, La Femme en Pimmetje gehoord.

Pimmetje? Hoe is tie? Hoe voelt het deze keer?

16. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dan wel op vakantie maar gister een testje gedaan omdat de menstruatie uitbleef....... en : ZWANGER!!!!!
    ik ben nog een beetje heel erg beduusd.... moet het nog op me laten inwerken maar moest het julie toch ff laten weten!

NOD-WACHTBANKJE:
    18-02 Mama van zoon
    36 - ronde 3 - 2e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer!

ZWANGER:
    Adora
    15-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind (ZWANGER!!!)

17. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Niala: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
    Eindelijk weer eens een goed bericht hier, ik hoop dat er nog veel positieve berichten mogen volgen.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    JEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH, eindelijk!!!!!!!
    Gefeliciteerd Niala, ben jij het begin van goed nieuws voor ons allen? Ik hoop het!
    Jouw vakantie is nu extra leuk, geniet ervan!!!!
    Jij laat zien dat je op je 37 gewoon in ronde twee zwanger kunt raken. Dus dames we geven de moed niet op, het kán en we krijgen allemaal zo een lekkere plakbeeb dit jaar!

19. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja goed he? thanks ladies! ik hoop op nog meer van dit soort berichtjes!

20. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Héee, wat goed!
    GEFELICITEERD!!!!!
    Lekker genieten nu... Eindelijk weer positief nieuws.

Deel Deze Pagina