Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Curitiba, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik zie dat dit onderwerp was gesloten. En wil toch wel kijken of de "oudjes" hier zin hebben om te kletsen.
    Ik zelf 41 jaar oud en bezig voor een tweede. In december een MA gehad. Nu in ronde 2 weer, super spannend!
     
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik ben nog "maar" 37, maar wilde je even heel veel succes wensen deze ronde!
     
  3. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Lief van je, dank je wel! Jij ook bezig?
     
  4. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ja ik verwacht nu elk moment mijn menstruatie na aflopende testjes. We zijn nog maar net gestart voor een derde maar van mij mag er na de komende zwangerschap nog wel eentje volgen hoor ;)
     
  5. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Oh wat jammer, aflopende testjes. Jullie gaan dus voor een groot gezin, wat heerlijk!
    Stiekem zou ik best zwanger willen worden van een tweeling hoor haha. Full house (manlief heeft ook 2 kids van een eerdere relatie) heerlijk!
     
  6. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ohhhhh daar hoop ik zelf ook op omdat het bij ons in de familie veel voor komt (twee eiig ben ik zelf ook)
    Zo leuk, altijd een speelkameraadje, later een best friend...)

    Was bij beide zwangerschappen best teleurgesteld dat het eenlingen waren haha, maar een tweeling is pittig hoor!
     
  7. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik ben 39 en wij zijn bezig met de tweede. Vandaag of morgen zitten we op het wachtbankje. Eind dit jaar word ik 40.

    Succes en ik hoop dat je snel een mooie test krijgt!
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  8. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ja kan ik me voorstellen! Dat het heel pittig is. Maar gezien mijn leeftijd wordt het wel echt de laatste zwangerschap. Als het al lukt allemaal hoor. Dus doe er dan maar direct 2 haha
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  9. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Spannend!
     
    PBV vindt dit leuk.
  10. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Gek genoeg hier gisteravond (na een baaldag ivm aflopende testjes) weer een knaller. Ik snap er niks van. Het enige wat ik kan doen is wachten. Breekt mijn menstruatie door of blijft het zitten?

    De misselijkheid was gister ineens weg, ik kreeg er buikkrampen voor terug dus eigenlijk overtuigd dat het mis zou gaan, maar nu weet ik het niet meer...

    Afwachten.... Zondag pas weer testen!
     
  11. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Heel veel succes, hopelijk is het snel raak!
     
    PBV vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina