wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*

Allemaal wat gevangen meiden?
    Ik hoop het voor jullie!
    Dank je wel voor de felicitaties!

Veel liefs Dais..
    -x-

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    daisy gefeliciteerd...mooi man...geniet er lekker van..ook van het etentje, zeker om het ff te vieren? zullen wij ook doen denk ik ;)
    idd een hele duidelijke streep!

ennnnnnnn
    VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG!

oja ook ff bannercheck, nu ik hier toch ben :)

3. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey niemand nog gevangen nou dan sla ik me slag vang vang vang vang vang vang vang hoopd at ik genoeg heb gevangen en ook voor de rest nog genoeg heb overgelaten ik kan het goed gebruiken voel me gelukkig al wat beter dan vanmiddag hoop dat de snel weg is en dan kan ik weer aan de klus.

Mik25 welkom meid vertel eens wat over je zelf alles wat je maar kwijt wil aan ons. succes iig en hopen dat je snel postief mag testen. waaneer ga je eigenlijk testen?

nikkijane nou gelukkig heb je niet zo veel last had vorige maand ook minder last dan deze maand.

Nou verder rustig hier.

ga maar ff tv kijken ben net thuis van trainen.

xx

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik ben mik kom uit castricu en ben 25 jaar oud zoals julllie zien.

we zitten nu i de tweede ronde voor een wondertje. mij eerste cyclus was 42 dagen (helaas)en nu weer bezig met langer als 28 dagen ik had gehoopt dat mijn cyclus weeer 28 dagen zou zijn maar helaas.en zes weken wachten is lang kan ik je vertellen en dan hoor ik ook nog dat als je een cyclus heb van zes weken dat dan de kans op een ei klein is dus ga morgen de dokter of verloskundige bellen voor antworden want ik (wij) wil dolgraag een baby.

ik heb al twee weken kleine ongiekrampjes maar niets :(

maandag negatief getest

nou dat was het begin.

groetjes mik

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok nou leuk nu weten we al iets meer over je.
    idd vervelend dat je 1e cyclus meteen al zo lang duurde hoop voor je dat je of snel positief mag testen of dan toch een kortere cyclus hebt.

Bij mij is het ook een raadsel met me cyclus maar gelukkig niet zo super lang. Zit nu in me 5e ronde en ja weet er alles van van het wachten.....

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve Dais.

Ik wil je hier ook nog even feiciteren met je zwangerschap.
    Jammer dat ik het hele test verhaal niet "live" heb meegekregen.

Ps ik heb nog niet getest en er is ook nog geen tekenen van een ongie.
    Ik wacht nog even tot morgenmiddag (moet morgenvroeg eerst werken)

Laat morgen weer wat van me horen.

Groetjes Miranda.

7. Aura

Aura Niet meer actief

Ik wil me hier graag melden, wij zitten officieel in de eerste ronde.

In juni ben ik onverwacht maar zeer gewild zwanger geworden. Helaas is deze zwangerschap met 12 weken misgelopen. Daarna hebben we even de tijd nodig gehad om alles een beetje een plekje te geven. Maar nu gaan we ervoor!

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Alle nieuwe meiden:
    welkom hier! tis hier errug gezellig! En er word hier heel wat afgekletst!

Aura: wat jammer zeg! sterkte ermee! en wat goed dat jullie het eerst een plekje hebben willen geven, en jullie er nu weer voor gaan!
    Ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn!

Enomis: Op zich heb je toch wel een mooie cyclus, steeds om en om... Of kan je je ei moeilijk vinden?

Ik ben nu nog steeds ongi, maar de heftigheid is er nu wat af.
    Mijn oma is binnenkort jarig (ze word 85) en nu ga ik een foto boek maken met haar kleinkinderen en achterkleinkinderen, van vroeger tot nu... En als ik dan al die babyfoto's zie kriebelt het toch wel weer heel erg!
    Lieve allemaal... heel veel succes! We haan d'r weer met goede moed tegen aan! Het neiuws van Daisy geeft weer hoop na alle mensen die in het rood zijn beland!

9. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey
    Gister bij de ha geweest met djamai, jammer genoeg moest hij toch in het ziekenhuis opgenomen worden dus ik zal iets minder meelezen. Vind het zo erg kindje is 6 maanden en heeft het rsv virus. We hopen dat hij heel snel weer beter is.
    Waarschijnlijk moet hij tot vrijdag-zaterdag blijven. Daarna mag ik in de ochtend naar de ha voor een bloedtest. Maar ze zei een lijn is een lijn ook al moet je het tegen het licht houden of draaien om die te zien. De matcare gebruikte ze zelf ook en ze zei en kan geen schaduwlijn of iets dergelijks bij die testen komen.
    Maar goed ik houd het dus nog op misschien zwanger en zal dan donderdag of vrijdag zelf testen nog eens en anders naar de ha maandag.

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    heej steefie,
    heel veel sterkte... dus djamai moet naar het ziekenhuis... wat houd het in, het rsv virus?

Nou hopelijk komt het met hem snel goed! en krijg jij ook gauw te horen van de huisarts dat je zwanger bent! sterkte meis!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    veel sterkte steffie

groetjes mik

12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ohh jah rsv is een infectie aan de kleine luchtblaasjes en bovenste luchtwegen
    ieder kind krijgt het maar de een kan het zelf aan en uit het als een verkoudheid de ander volstaat met een puffer en dan heb je de pechvogels als djamai die moeten intensievere zorg hebben.
    Maar zo heb ik er drie gehad, luca niks van gemertk ruby heeft 3 weken een puffer gehad en djamai heeft de intensievere zorg nodig.
    bedankt voor het medeleven

13. kenny

kenny Lid

22 okt 2007
    10
    0
    0
    huisvader
    zutendaal
    Hallo,

even een aanvulling op mijn vrouwtje:rsv kan je merken aan dus geruis en gepiep wanneer je kleine aan het ademen is.zal ook beginnen te snotteren en minder gaan eten maar het minder eten is meer afkomstig door dat je kindje dus al zijn/haar energy moet steken in de luchtwegen en dus het ademen.daardoor is die dus uitgeput en zal snel het flesje of eten laten staan of maar half op eten/drinken.
    zal ook sneller gaan overgeven en snachts meer wakker worden .verder veel slijmen die loskomen en het kan zijn dat de afgang ook platter en slijmerig wordt.al bij al als het zover is zal je het wel merken dus maak je niet te veel druk maar houd het wel in de gaten .
    groetjes kenny

ps bedankt voor medeleven

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke

nou heel heel heel veel succes toegewenst ermee.

ik hoop dat het snel beter gaat zodat je je op de test kan gaan concentreren.

groetjes mik

15. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Stef en Kenny heel veel sterkte ermee!
    Wel leuk trouwens dat je ook mee kijkt kenny! En ik durf te wedden dat je het nu al verslavend vind haha :D

@Mik: Welkom!
    Ik had ook 6 weken nodig om ongi te worden en daarna is het nog steeds een rommeltje geweest..(zie banner) Succes iig!

Hier verder nog testers geweest?
    Of nog ongi?
    Veel succes allemaal!

x

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

beetje laat (of had ik het al gedaan) daisy gefeliciteerd!

Hier nog steeds gee ongi...vandaag is mn NOD dus....spannend

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Mik en Aura, welkom een veel plezier en gezelligheid hier!

@Steffie en Kenny veel sterkte en succes!

@Eimat, spannend meid!

@Daisy, ik pik ook nog even wat HCG'tjes mee

VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG...

Hoe was het etentje gisteren trouwens?

Liefs Monique

18. Niet meer actief

Nou Daisy ik had je nog niet gefeliciteerd.
    Maar dat ga ik nu maar eens doen!
    GEFELICITEERD.
    Ik duim voor je dat deze zwangerschap helemaal perfect loopt.

En ik pik ook wat HCG'tjes van je, zodat ik de 30ste ook een positieve testje in me handen heb.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden

ik heb weer eens wat aparts (story of my life) ik heb ontzettend veel afscheiding al een paar dagen en nu word het een beetje gelig is dit wel goed?

groetjes mik

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben wel u met de vaginale douche gestopt. zal het hiervan komen.

groetjes mik

Deel Deze Pagina