Ja dat snap ik maar toch ik ben of overtijd of heb een langere cyclus dus ja dan wordt je ook onzeker als je niet echt kwaaltjes hebt.
ja ik wil ook wel graag wachten maar ik ken me eigen. en nu zijn mij kwaaltjes ook alweer erger geworden vanmorgen, dus dan wil ik dat helemaal. heb al 2 testen gedaan deze week. en ook al zijn die nega, ik blijf er vanuit gan, eigenlijk best stom. me lichaam zal mij ook wel weer eens voor de gek houden ! hoop dat het snel weekend is..
ja san ik begrijp het helemaal. als het je gerusteld dan moet je gewoon nog een keer testen. ik hoop ook dat het snel weekend is hoor want dan kan ik ook testen! moeilijk moeilijk moeilijk! Die mannen hebben het wel makkelijk he?
Kan ik me ook voorstellen, ik zit nog steeds te wachten tot ik ongi wordt, klinkt idioot misschien maar ga nu bijna hopen dat ik ongi wordt. Weet ik tenminste dat er iets werkt.. Krijg echt de kriebels van verhalen van meiden die enorm lang moeten wachten tot ze eindelijk ongesteld worden. Hoop maar niet dat ik dat ben... Even andere vraag met welke testen hebben jullie goede ervaringen?
Ja goeie vraag, ik hoor dat kruitvat ook heel goed is, en een lagere Hcg nodig heeft. Mara hoorde ook ziets van dat de hema er ook 1 heeft S: Ik heb alleen nog met CB getest en de digitaal maar die vond ik echt klote om te toen 3 staafjes krijg je er bij en alledrie mislukte :S haha xxx
ja de mannen hebben het inderdaad makkelijk, ik ben wel gerust gesteld dan, maar ik weet gewoon heel goed dat ik mezelf zo voor de gek hou. naja. ik zie wel.. was ik soms ook maar een man hihih
Whaah idd! Hier ook! Haha..eet me toch veel! Kan maar niet zat worden..en na de tijd als ik heb gesnoept ofzo,m dan denk ik van..shit..had ik het nou maar niet gedaan, haha..en ik huil ook heeeeel veel :S vanmorgen lag ik op bed...en keek naar mn vriendje en moest ik ook ineens huilen..zo gek..maja mijn ongesteldheid is ook weer over..
Hema? verkopen die die ook al. Ga denk ik ook maar eens die van het Kruidvat proberen. Vind t zo wie zo al een gedoe met die testen
Hoop zo dat ik es antwoord krijg op me pendels.. Ben echt benieuwd wat ze voorspellen voor me! Wie kan er nog meer pendelen?
[/quote] Hema? verkopen die die ook al. Ga denk ik ook maar eens die van het Kruidvat proberen. Vind t zo wie zo al een gedoe met die testen[/quote] Wanneer kun je nou het beste testen? Ik werd meestal maandag en vorige keer op dinsdag ( wel met behulp van de pil) ongi. Kan het vandaag al of moet ik wachten.. Greetz Manon
He meiden, Ik zit ook in de eerste ronde. Heb gisteren een test besteld die je zes dagen voor je menstruatie al kan doen. En dat is morgen ongeveer. Dus afwachten. Heb wel erg veel pijn in mijn tepels, ze zijn opgezet. Ook misselijk sinds een goede week. Dus ik hoop dat het goed raak is. Ook ik zit al vaak te kijken naar kinderwagens... Dus hopen maar..! Groetjes Lotte
Bij www.matcare.nl Op zicht zijn ze ook niet zo duur. Dus ik hoop wel dat ze goed zijn. Heb ook nog een test liggen die ik kan doen als ik overtijd ben, maar ik ben zoooooooo ongeduldig!
Lotte : grote kans dat ie negatief uitkomt he.. en als ie posietief uitkomt heb je ook nog kans dat je toch niet zwanger bent omdat het "vruchtje" voor de NOD kan afsterven of hoe je dat zegt :s.. waardoor je gewoon ongi kan worden.. maar hopelijk gebeurd dat natuurlijk niet.. maar wou het toch even zeggen.. hey sannniee beide nog 2 dagen
heb deze ook geprobeerd en voor mijn nod getest negatief, na m'n nod getest negatief maar nog steeds m'n regels niet gezien. Succes meid, hoop voor jou dat het goed nieuws zal zijn!
hey daar was ik ook weer, jeetje we zitten al weer op pagina 100 zit nu op me werk en dacht ga ffies snel kijken maar heel wat om bij te lezen en alweer een paar nieuwe: Leonie82, Lotte27, Manon81 welkom en als ik iemand vergeet sorry maar kan het ff niet meer bijhouden hoor hihi... Maargoed nog steeds maar 1 roze in de lijst hopelijk volgen er snel meer ik moet nog steeds een maand wachten voor ik weer mag gaan afwachten en testen en het duurde deze maand al zo lang maargoed we geven de moed niet op en gaan maar weer flink aan de klus na deze week want poe ben lekker erg ongi al 3 dagne koppijn. nou kom denk na me werk wel weer ff een kijkje nemen en dan kan ik vast wel weer een paar pagina's lezen. liefs simone