wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hello skatties

Uhhh het word een gezinszak friet en ieder één kroket of een frikandel...
    vrees ik

We hebben nl 47 euro gewonnen bij de staats....dus ik red het niet jullie elke avond mee uit eten te nemen haha ;)

ben er later weer, ga nog ff de stad in xxxxxxx

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    En ik nog wel hopen dat jij hem dan uiteindelijk had! Helaas BMD! Omdat jullie zo aan het praten waren over staatsloten en de 25 milj, heb ik mijn moeder gister opdracht gegeven toch maar een staatslot voor mij te halen! En wat had ik!........ 5 EURO! Anders ff 10 euro verlies, bedankt dames! :S. Hahaha.
    Had echt gehoopt dat jij em dan zou hebben, dan konden we mooi met zn allen uit eten op jouw kosten! Helaas zit dit er niet in dus :S
    "lexy huilt"

Ben net terug van de begrafenis. Viel me zwaarder dan ik had verwacht eigenlijk. Dochter (meisje van mijn leeftijd) ging nog een gedicht voorlezen. Deed ze heel knap! Moet er niet aan denken dat ik dat bij mijn moeder zou moeten doen! Denk dat ik geen woord uit kan brengen.

Heb net ook nog even het huis schoon gemaakt. Was ook geen overbodige luxe. Nu ben ik echt bekaf. Snap niet waar ik de laatste paar dagen last van heb! Ben mega moe, heb snel last van mijn buik (vooral na het eten) en ben snel misselijk. Snap dr echt helemaal niks van!
    Vanavond ff met vriend de stad in. Mag een ring uitzoeken nog voor mijn diploma :D Dat gaat wel goed komen denk ik zo!
    Hebben jullie nog leuke plannen?

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ring uitzoeken lexy! whhhaaaa ik zie dat je vandaag je ei heb.
    je kan ook een andere ring uitkiezen he! voor extra plezier.
    (kockring) of hoe schrijf je dat.
    sorry beetje flauw he!

hier is er al ligt bloedverlies zag ik net beetje rood slijm zeg maar maar heb pas maandag me nod.
    ik denk dat ie eerder komt!
    dan maar op naar de volgende ronde!

daan nog succes met testen ik doe niet mee deze keer.

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahaha grappig verhaal ja, mijn vriend zou precies hetzelfde reageren!
    ik heb dat zo eens gedaan met spaanse vlieg.
    ik zat in een periode dat ik geen sex wilde beetje depri enzo en hij zeurde erover. ik werd onzeker en was bang dat hij bij me weg zou gaan daarom dus ik spaanse vlieg besteld. hij begon kei hard te lachen, wat moet je daar nou mee! ik zeg ja geil worden toch! ja dan gebruik jij die troep maar maar ik niet.
    later was ie toch benieuwd, maar hij heef thet niet gedaan.
    ik wel trouwens, want mijn vriend wou me iedere keer volgieten met drank hij dacht dat dat wel zou helpen!
    nu is ons sexleven weer prima trouwens hoor!

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ik ben niet zo thuis in die dingen, kun je uitleggen wat een spaanse vlieg doet/is? Lullig is dat het dat mannen soms zo lekker kunnen reageren. Dan is voor mij de pret er gelijk al vanaf hoor!
    Ik moet eigenlijk iets hebben waarvan mijn vriend weer meer zin krijgt. Moet steeds vaker dingen uit de kast trekken om hem een beetje in de mood te krijgen! Heel vervelend. Wil wel graag dat hij eens wat vaker naar mij toekomt ipv steeds andersom! Daardoor begin je ook wel eens aan jezelf te twijfelen hoor!

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    dat is een drankje.
    daar moet je een paar druppeltjes van in je drinken doen en dan schijnt het dat je heel erg geil word.
    je kan het kopen en dan niks zeggen en gewoon eens een paar druppels in zijn glas doen kijken of het werk.

het is niet schadelijk en het is ook geen drugs ofzo. je kan het bij pabo kopen.

bij mij hielp het wel iniedergal! 8) 8)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    maar ik ga er weer vandoor moet werken vanavond!
    morgen ben ikdr weer.
    doeiiiii

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    is goed, werkse!

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey Daan,

ik weet nu ook hoe het voelt, lekker remi op het forum! Niks aan! Waar is iedereen! Normaal gesproken lullen jullie ook het meest in de middag, waarom vandaag niet? Wat zijn we voor leuks aan het doen?
    Ik wil ook wat leuks doen! Ik wil een ring uitzoeken (hopen dat vriend het niet vergeten is dat hij het me vanavond beloofd had :S) Zou namelijk ook al een ring van hem krijgen toen we een jaar hadden, inmiddels zijn we nu alweer een dik jaar verder en nog steeds niets!
    Nou, ik ga maar even pokeren ondertussen... hou het in de gaten wanneer er weer iemand komt kletsen!

kussie

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ik kan er natuurlijk ook voor zorgen dat mijn aantal berichten even naar de 200 gebracht wordt! Dan ga ik het volgende verhaaltje weer in een ander bericht zetten :D Tjah je moet de tijd toch vullen.... :D

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    eey meiden ik ben dr ook weer ff... net thuis van mijn werk.. Gelukkig niet al te veel geklets nadat ik weg was dus in 10 minuutjes weer helemaal bij..
    Over uurtje is mijn man thuis dan gaan we naar mijn ouders daar ff eten en Don weer ophalen...

maaruh ik las over die spaanse vlieg moet ik ook maar is proberen denk... Ben niet zo´n geil ding behalve met een fles drank in m´n mik hhahahah..
    maar ja zonder pil moet ik zeggen gaat t wel stuk beter... Maar die vlieg moet dr maar is invliegen bij mij hahah.:
    Kan dat ook geen kwaad als je zwanger bent?

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    kreeg net telefoon. Ga morgen met mijn vriend en met nog 2 andere vrienden naar de bios! Ben de naam van de film vergeten, maar het is een humorfilm van will smith! Lijkt me wel leuk. We gaan om 22.15 en daarna nog even de stad in. Een vriendin van ons werkt haar laatste avond in de kroeg dus zal wel gratis drinken worden.
    Zondag ga ik met mijn vriend naar zijn zus. Kunnen we eindelijk zijn neefje weer zien. Is lang geleden dat we die gezien hebben!
    Zo dat was het eerst weer.... ga weer ff denken wat ik nog meer kan vertellen. Net een dagboek zo ;)

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    verder hier beetje `raar`gevoel in mijn onderbuik..en net beetje rose afscheiding... wat betekend dat dan...

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heeeeeeeeeeeeeeeey kimmiej!, lexy is niet meer remi! Lekker gewerkt vandaag?
    Zou je zo'n vlieg ook in een flesje bier kunnen gooien? Straks wordt ie er ziek van, vind het wel een beetje eng spul hoor....

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    misschien innesteling? heb er niet zo heel erg veel verstand van :S. Ik voel me ook al 3 dagen vreemd, maar nog geen rose gloedje gehad... weet niet of elke vrouw dat krijgt, maar goed als het zo is dan weet ik straks misschien ook wat het betekent, als andere meiden hier een duidelijk antwoord op kunnen geven!

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja hor lekker gewerkt..en net top nieuws gekregen..heb gister naar een huis gekeken..en we nu was het w88 of we hypotheek konden krijgen..en kreeg net telefoon en t kan! maar dr is al bod gedaan dus gaan strax bod doen en hopen dat die ander hem niet nemen...SPANNEND!

17. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Heey hoi,

Hier was ik ook even weer, wat is het hier rustig vandaag zeg!

Allemaal werken? Vakantie? Klussen?

Liefs

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meid wat spannend! Ik hoop voor je dat je het huisje krijgt! Wij zijn ook al op zoek naar een huisje. Nog geen bod gedaan omdat we nog niet echt een huis gezien hebben en we willen eerst deze zomer nog even de flat een beetje opknappen voor die in de verkoop komt. Maar daarna gaan wij ook los :D

19. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ja rustig vandaag he! Dat vond ik ook al. Ben ook benieuwd wat iedereen aan het doen is! Ik heb net even een site gevonden van school waar foto's van mijn diplomauitreiking opstaan, dus ben al druk aan het downoaden :D

20. oehhh kimmiej spannend!
    Sucses he en houd on sop de hoogte...

Lexy spaanse vlieg kan geen kwaad hoor...
    Maar ik denk dat het meer een beetje klets is... Volgens mij als je het niet weet dat je er niets van merkt...
    En als je het wel weet dan word je geil omdat je er zo in gelooft hahaha

Net zoals een vriendin van mij een keer stom dronken was...
    Op het volgende feestje hadden we alle etiketjes van het bier afgehaald...
    En zij maar drinken drinken en drinken.... En wat denk je ladderzat :)
    Mooie is dat het alcohol vrij was whahahahahahah
    Jeetje wat kreeg ze het warm toen ze dat te horen kreeg!

We zeiden al dat ze zonder drank gek genoeg kon doen hihihi

Deel Deze Pagina