Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Aangezien het vorige topic alweer 540 pagina's bevat, hier wederom een fris en schoon topic voor jullie. Veel kletsplezier!

groetjes prinses

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    yipee... dank je prinses.. we hadden wel een voorstel voor de naam.. dat ie iets breder is.. want veel meiden komen in eerste ronde en blijven hangen haha.. dus is eigenlijk meerdere rondes. :p

even lijstje halen

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ZWANGER

AUGUSTUS
    ronde 1 - Jantsjuh
    ronde 3 - miss

NOD lijst

1 in ronde 0,
    8 in ronde 1,
    8 in ronde 2,
    5 in ronde 3

dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte

JULI
    14-07 Lieke (ronde 1)
    Lies88
    Sharon78

AUGUSTUS

03-08 Meintje (ronde 1)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    08-08 Mienime (ronde 2) bloempje55 (ronde 3)
    09-08 Sannie82 (ronde 1)

12-08 mamaline (ronde 2)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    19-08 kitkaty (ronde 1)
    22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2)
    24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1)
    25-08 Selle (ronde 1)
    27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3)
    31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0)

SEPTEMBER
    01-09 Marloes22 (ronde 3)
    02-09 Northern (ronde 2)
    03-09 Snuffie (ronde 3)
    22-09 Daphne1984 ? (ronde 2)

* zwart = NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
    vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken)
    [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL]
    haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
    ook het aantal in rondes veranderen

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    heb juni en juli weggehaald van zwanger (goed zo?)
    (alleen mamakitty en BMD komen nog af en toe kletsen)

ook rondes toegevoegd

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    zo ik kom nog ff snel kijken na mijn werk... Wat is dr weer een hoop afgekletst.. Kan t allemaal niet meer bij houden..Word oud denk ik hahahah.
    Nou truste meide en tot snel!

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ook pixie.
    ben ook zwanger en kom ook af en toe nog kletsen hoor! :cry:

ik ga zo om 8 uur de huisarts bellen en de verloskundige.
    spannend!

7. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Een mooie schone lijst :D

Miss, veel succes met de VK bellen.

Nog 1 dag en dan de echo............. hoop dat er een beebje in groeid, maar het kan nog steeds ook iets anders zijn, balen die onzekerheid.
    Heb wel nog steeds het idee dat mij buik groeid :confused:

Werkse voor de gene die moeten werken en andere veel plezier hier.

Groetjes Lieke

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi lieke dat hoop ik ook voor je spannend hoor!

succes morgen!

9. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen!

@ Pixie, De lijst ziet er weer goed uit hoor! =D> :thumup:

@ Miss, Ik had ook niet anders van je verwacht ;) . Tuurlijk moet je hier blijven kletsen! Leuk! VK bellen, wil ik ook...

@ Lieke, Veel scces morgen meid... [-o<

@ Kimmiej, Meid als jij al oud wordt, wat ben ik dan... Bejaard? ;) Volgende maand ruil ik het eerste cijfer in voor een 3...

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ik vergeet te vertellen dat manlief toch graag morgen al wil testen, dus op m'n oorspronkelijke NOD! Oow, ik word hier zo nerveus van...

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey een nieuw topic.. gezellig :D

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    lieverd jij bent in de lijst onder augustus zwangere..

suces. kom je melden wanneer je je intake hebt

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou je heb nu al 2 cyclyssen achter de rug met je uitblijvend ongi.. kan toch niet anders zijn ...dan dat je zwanger bent

14. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha meiden!

Nieuw topic! Nieuwe ronde, nieuwe kansen? ;)

@ Lieke, spannend joh, die echo morgen! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt! Duim met je mee dat er een mini-lieke aan het groeien is daarbinnen ;)

@mamaline, morgen toch testen? Spannendddddddd.....duim voor jou meis!

@pixie, moooooi! Leuke schilderijtjes joh! Je hebt talent! Zal zeker aan je denken als ik ooit zwanger ben :)

@esmee, ik kom uit Noord Limburg, gemeente Horst aan de Maas. Was dus shoppen in Deurne, Brabant.

@selle, welkom hier en heel veel succes met zwanger worden!

@bloempje, gezellig in de wachtkamer aan komen schuiven! Met zijn allen braaf wachten op een posi-test of :evil: .....doe voor onze hele wachtkamer dan dat eerste maar! Hoop het voor jou meid!

@bowen, erg he....zo lekker vakantie en dan ineens is het voorbij en moet je weer :( Voel mezelf ook altijd zieleig dan en wil er meer dagen aanplakken. Stiekum heb ik iedere maandaqgochtend ook zo'n moment, maandag is mijn dag niet en ik heb dan echt opstartproblemen :oops:

Hier verder weinig nieuws. Gisteren dus wat babykleertjes gekocht, nou zat er op 1 broekje een gelige vlek :( Niet gezien in de winkel maa rik baalde dus heb het in de wasmachine gedaan en laten draaien (alleen voor het pakje, mannetje vond dat eigenlijk niet nodig...ikke wel :oops: ) en de vlek is er vrijwel uit. Nou hingen er al kleren van ons te drogen op het rek en nu kwamen daar een broekje en jasje tussen te hangen.....so sweet! Die ukkie-kleertjes op de lijn! *zwijmel*

Nog geen :evil: hier en ook nog niet echt het gevoel dat het voor de deur staat, maarja....heb ook geen zwangerschapsverschijnselen dus hoop ook niet erg meer daarop. Laat de ongesteldheid nu maar komen, ben er helemaal klaar voor!

Weer even factuurtjes maken voor de baas, ben hier illegaal....

Tot straks!

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh waaar! ikke ook kijken! :D

*Zwijmelt mee*

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hellowwww

ben net ff naar de verloskundigepraktijk gereden.

ik heb 15 september intake en vanmiddag naar de dokter maar heb een grote kans dat ik naar de gynacoloog moet eerst.
    dit omdat ik een aangeboren hartafwijking heb.
    maar ja dat hoor ik straks wel allemaal!

de dokter was niet te bereiken vanmorgen dus ben daar ook maar zelf heen gereden.

zo dat was het wel weer.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *BOEHOEEEEEEEEEEEE* :cry: Haal je me zo weg...... :p

@Miss, suc6 meid!

@Mamaline, jij ook suc6 hoop dat je een 2e streep mag krijgen!

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    @tummetje, in het album van Pixie heeft ze schilderijtjes staan. Echt heel leuk! Kijk maar eens!

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen!
    Kheb heerlijk uitgeslapen!

@ Pixie: wat voor nieuwe naam willen we dan, voor dit topic? Welke suggesties zijn er? Ben wel benieuwd, is misschien wel een goed idee ja.. Omdat iedereen blijft plakken (wel zo gezellig), anders moet je steeds van topic naat topic..

Kvind je schilderijtjes erg mooi Pix! Vooral het tweede schilderij in je album! Tegen de tijd dak zwanger ben zal ik je eens een mooie opdracht geven voor mijn beebje :)

@ Meintje: ja, die babykleertjes! :) Toen wij wisten dat we ervoor zouden gaan kon ik het ook niet laten vast iets te kopen.. Nog geen setjes, maar wat kleine dingen.. Ook zo'n knuffeltje, zo schattig! Kan me helemaal voorstellen hoe je zwijmelt bij die babykleertjes op de lijn :D
    Leuk is dat he, vind het zelfs leuker om zulke dingen te kopen dan kleding voor mezelf.. haha.. Dat wordt straks nog wat!

@ Yvo: succes met klussen meid, doe je best :)

@ Selle: welkom! Hopen dat je snel een posi test in handen hebt!

@ Mamaline: leukkkkkkkkkkkk! Lief zeg, dat Kyan van je broer en schoonzus zoiets leuks krijgt!
    Maare, je gaat testen morgen! Wow, vind het erg spannend voor je! Hoop dat het raak is! Wilde manlief niet langer meer wachten? ;)

@ Bloempje: ik begrijp je helemaal.. Als je er met je partner eenmaal voor hebt gekozen om zwanger te worden en het nog niet lukt, is zulk nieuws niet om aan te horen.. Pff.. Maar ook bij jullie gaat het lukken!

@ Miss: eerste intake al gepland, leuk!

@ Lieke: ik wens jou alvast heeeeeeeeel veel succes voor morgen... Wij hopen denk ik allemaal dat er al een beebje in jouw buik groeit.. Dat moet gewoon!

@ All: nou, ik heb vandaag lekker een vrije dag.. Beetje jammer dat de lucht wat aan het dicht trekken is.. Het begon zo mooi vandaag.. Nah ja, mag de pret niet drukken haha.. Gisteravond bij mijn oom en tante was het erg gezellig, 't was laat geworden..
    Kga zo maar even de berg schone was opruimen die ik klaar heb, en dan ff de woonkamer poetsen.. Kan ik blijven doen, met twee husky's die ontzettend verharen.. Niet leuk haha..
    Ze hebben een nieuwe hobby.. Als wij, zoals gister, op bezoek gaan zitten de beestjes buiten (en kunnen ze in de schuur als ze willen).. Uit wraak maken ze dan iedere keer speeltjes helemaal kapot.. Tis alsof ze de speeltjes volledig uit elkaar scheuren! Gister was t weer een tennisbal, die ligt nu in kleine stukjes door de tuin verspreid.. Ook maar even opruimen dus ;)

Gelukkig is onze poes weer terug.. Heelhuids (er zijn al twee katten vergiftigd door lui hier in de buurt)... Ze was sinds zaterdagavond weg en nu is ze er dus weer... Pff.. :) Ik maak me dan toch zorgen.. Ze mogen namelijk niet naar buiten, maar ze was krols en schoot weg toen mijn vriend de honden zaterdag naar buiten liet.. Jee, dan is ze snel joh! Wil zich ook graag voortplanten ;)

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @lieke:spannend morgen!

@miss:ik denk dat als je zwangerschap goed verloopt dat je niet perse bij de gyn hoeft te blijven lopen, toch?

@mamaline:eek:ei, spannend morgen testen!ik hoop op ROZE!

Deel Deze Pagina