Zo ben ik weer even! Mijn schoonzusje was hier even met de kleine Leuk! Even verder met reageren: Wat super dat Naomi het prima zonder extra zuurstof kan en bij mams op de kamer mocht vanmiddag! Zal wel een geweldig gevoel geweest zijn! Ben benieuwd naar morgen! Hoop dat alles goed is met Naomi en Jannie en dat jullie dan lekker met zijn drietjes naar huis kunnen.. Dat zal een heerlijk moment zijn! Fijn dat we hier zo goed op de hoogte worde gehouden Leonie ook gefeliciteerd met jullie dochtertje! (Al weet ik niet of ik haar ken, volgens mij niet) Pff, lange bevalling zeg! @ MieniMe: gefeliciteerd met je 38 weken! Bijna bijna! @ Miss: ja hoor, ik ken je nog wel! Wat vervelend dat je de laatste weken zo gekwakkeld hebt, maar fijn dat alles nu weer goed gaat! Schiet ook al aardig op he! Spannend allemaal hoor! Heb je het idee dat jullie kindje eerder gaat komen? Ik kan me het helemaal voorstellen, dat je op de momenten dat je iets voelt waarvan je niet goed weet wat het is, vanalles gaat denken! Succes meis! Leuk dat je even wat laat horen! @ Yvonne: fijn dat de huisarts jullie heeft doorverwezen naar het ziekenhuis.. Kan me voorstellen dat je mannetje nu een beetje gerustgesteld is, er is in ieder geval een kans dat het op de natuurlijke manier kan! En misschien kan de natuur een handje geholpen worden.. Wat zijn daarin eigenlijk de opties? Geen idee namelijk.. Veel klusplezier vanavond! @ Hier: gaat het allemaal goed, voel me een beetje onzeker. Maar zoals al eerder gezegd, dat zal er ook allemaal wel bij horen.. Ik voel me verder prima, moeheid lijkt wat minder, mijn buik is nog wel onrustig (baarmoeder én darmen) en heb weer veel honger haha.. Verder erg druk op mijn werk.. Morgen een dagje vrij, moet naar de tandarts en de huisarts.. Ben zenuwachtig voor de tandarts, ben zoooo bang voor die mensen! Duimen jullie voor me? Hoe is het met de andere meiden? Liefs!
heey meiden, hier gaat alles goed. Voel me eigenlijk prima. Af en toe wat last van mijn borsten en krampjes in mijn buik en echt extreem moe, maar allemaal wel te handelen. Miss: ik ken jou ook nog wel hoor! Laatste loodjes wegen zwaar dus! Nog heel even meis en je mag je wondertje bekijken. Minieme: wat hou je ons toch goed op de hoogte! Jantsjuh gaat het dus een stuk beter mee nu! Lief zo'n vriend die de meiden even op de hoogte houdt! Leonie inmiddels dus ook bevallen! Ook erg heftig geweest dus! Hopelijk vergaat het jou wat makkelijker! Ga nu mijn bedje opzoeken. Wil echt graag slapen. Sorry voor het korte bericht, volgende keer beter! Oh ja nog 1 ding. Heb mijn beste vriendin vanavond het nieuws verteld. Ze kreeg er helemaal kippevel van! Ze wist wel dat ik graag wou maar ze dacht dat vriend nog wou wachten... haha hebben het dus de laatste maanden goed gespeeld. Ze vond het helemaal geweldig. Heb haar gewoon de test onder haar neus gedrukt! kus
Ik reageer even niet persoonlijk, maar even heel ego doen, Mn hoofd is even een wolkje...Had vanmiddag een afspraak bij de VK en vertelde haar dat ik sinds gisteren ons knulletje niet voelde bewegen zoals gewend...Heeeeel weinig en als ik wat voelde, dan was ie heel rustig en ben echt gewend, datie bij wijze van, door mn buik heen komt..Maakte me zelf nog geen zorgen, maar de VK heeft me dus wel doogestuurd naar het ZKH voor aan de ctg.Alles goed gelukkig en voelde ons moppie weer volop, toch een geruststelling! Morgen dan ook voor de zekerheid een echo vruchtwater, maar die heb ik volop, dat weet ik nu al, maarja..Standaard regeltjes. Even bijkomen, maar voor de rest is alles goed
Ik meld me ook weer even! @MieniMe: Had gelezen op Hyves dat je naar VK bent geweest, je hebt m'n krabbletje inmiddels al gelezen! Nu dus lekker rustig aan doen, nog even volhouden! Daarna kun je er weer tegenaan Leuk om te horen dat Jannie bevallen is van een meisje, hopelijk mogen ze snel naar huis! Leuke naam ook, Naomi Leonie ken ik niet.....schreef ze hier onder haar eigen naam? Komt me niet bekend voor iig @Miss: Ja, we weten nog wel wie je bent hoor! Jeetje, ook al bijna uitgerekend! Wat gaat dan snel zeg! Jammer dat je zwangerschap de laatste tijd niet helemaal vlekkeloos is verlopen, gelukkig gaat het nu weer iets beter. Succes met de laatste loodjes! @Daphne & Lexy & Yvonne: Op jullie heb ik al gereageerd! @Esmee: Met jou schiet het ook al mooi op, 28 weken alweer! Goed je rust houden dus! Ik doe nog even mee: *GROUPHUG*
Hey meiden! Nog een laat bezoekje voor mijn doen.. Heb vanochtend uitgeslapen en ben nog niet echt moe.. Vanavond visite gehad van mijn moeder.. Lastig om niks te vertellen! En dan te bedenken hoe lang we dat nog vol willen/moeten houden.. Mijn vriend wil er zo lang mogelijk mee wachten, ik schreeuw het het liefst van de daken, maar vind het beter om nog even te wachten Lastig! @ MieniMe: gelukkig dat alles goed is! Succes morgen, maar dat komt vast goed! Zoals Sharon zegt: dan kan je er weer tegenaan.. Doe rustig aan en dan komt alles goed! Liefs!
Mienime: was dus even spannend,maar alles is dus goed. Gelukkig maar. Nog even de laatste loodjes. Daphne en lexy: dus tot nu toe geen erge kwaaltjes en dus volop aan het genieten. Wij worden dus door verwezen. Eerst zullen ze bij mij wel alles checken en bij manlief nog opnieuw een zaadtest doen. Als de natuurlijke manier erg moeilijk wordt dan kunnen we door voor IUI. Maar we wachten eerst maar eens af. Verder hebben jullie allemaal natuurlijk ook van het lekkere weer genoten vandaag. En het wordt hier rustig van het weekend dus tot maandagavond
Wat is het rustig hier. Kwam even kijken of er nog nieuws was. Alles goed met iedereen?? Las dat miss bevallen was. Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met Mienime? Begint het er al wat te rommelen?? Iedreen een fijn paaweekend, moet lukken met dit lekkere weer
Weet nu waarom het hier zo rustig was, database verwijderd las ik net. Maar toch allemaal een fijn weekend
Klopt Yvo...Alle berichten die na de verhuizing erbij zijn gekomen is met de database verwijderd ofzoiets, per ongeluk, dus alles wat daarvoor geschreven was, stond er alleen nog Hier nog geen gerommel, hoor Yvo en iedereen, fijn Paasweekend...ow BTW: Heb gisteren (6 dagen voor uitgerekende datum) "eventjes" mijn rijbewijs GEHAALD!! hahaah
haaaai chica's heb jullie weer gevonden ( mienime) stomme nieuwe pagina, kan niks meer vinden maar dat zal wel aan mij liggen. neem er ook niet echt de tijd voor! Mienime was gezellie he? moeten we vaker doen. BTW ik wist echt niet meer dat je in Hillywood woonde, daar woon ikzelf namelijk ook KUnnen we straks samen baby-en hahahahaha Hou me op de hoogte! ga nu weer even werken...
Heeey, Esmee, tijd geleden whaha Was zeker gezellie!! Jullie hebben me heerlijk verwend Zal wel een combi van alles zijn geweest (zwangerschap, het warme weer EN natuurlijk de heerlijke ontspanning in je salon), maar ik was 's middags gewoon al bekaf, heeelemaal gaar! haha Moeten we idd vaker doen!Alleen even kijken wanneer, met die bevallingen op komst hihi Ja, jij vergeet ook alles, dus je krijgt ook een nieuwe naam, hoor: DE ZEEF! *lol* Rustig aan, he!Hoop dat de kleine straks lekker doorgegroeid is (en hoofdje naar beneden/ingedaald)
Hallo. Mienime. gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Dat je dat nog 'even' gehaald hebt zo voor je uitgerekende datum. Dat scheelt straks toch weer Esmee: hoe gaat het met jou dan. Wel goed zo te lezen. De zaak loopt dus prima en de zwangerschap ook?? Dus Mienime heeft zich lekker laten verwennen. Jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik ook even langs. Verder iedereeb ook allemaal van het weer genoten?? Ga nu lekker bankhangen liefs
Thanks Yvo Hoor wel van veel kanten dat ik geluk heb dat ik het nog mocht doen...Schijnt dat je vanaf je 7e mnd vaak niet eens meer mag/kan lessen, laat staan afrijden..Maargoed..Het scheelt idd weer, daarom hadden we ook besloten dat ik er gewoon voor zou gaan Het was wel iets waar ik me op een gegeven moment niet meer mee wilde bezig houden hoor...Als ik naar volgende week kijk en zie dat ik gewoon GEEN afspraken heb staan, ow dat is zo'n opluchting om te zien Ja, ok, afspraak VK en dinsdagochtend natuurlijk mijn rijbewijs aanvragen (leuk he, Goede Vrijdag en Pasen ertussen) hihi Hier ook lekker veel met dochterlief in de tuin geweest...Heb echt (jammergenoeg) GEEN nesteldrang ofzo en daar baal ik best van, want het is thuis 1 grote T**ingbende, maar heb er echt de kracht niet voor Ben zoooooo moe, heb er echt geen zin in en heb best veel harde buiken sinds vandaag, maar ze zijn niet pijnlijk.Voel daardoor wel de kleine weer wat minder, maakt me een beetje onzeker allemaal, maar zal allemaal wel gewoon het voorwerk zijn Bankhangze! Ik ga ook naar beneden zo...Even wat drinken en weeeer optijd naar bed vandaag. -xxx-
Goedemorgen, het is hier weer heerlijk weer, dus het paasontbijt wordt hier zo naar buiten verplaatst Tja Mienime, nesteldrang kan soms wel handig zijn haha. maar dat heb jij dus totaal niet. Dus wel veel harde buiken, dat is minder. Maar volgende week dus weer naar de vk dan weet je weer meer waar je aan toe bent. Misschien is die kleine wel al heel hard aan het werk met de vooorbereidingen Ik blijf het hier goed in de gaten houden
Hey Mienime, nogmaals gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Had het al eerder gepost, maar berichtje is dus verwijderd! Heel goed van je hoor! Dinsdag dus lekker rijbewijs aanvragen! Geen nesteldrang dus...net nu je dat wel kunt gebruiken De kleine maakt zich dus waarschijnlijk al klaar voor het grote werk, spannend allemaal! Esmee, met jou dus ook alles goed? Je geheugen is dus een zeef, lees ik! Ga zo even achter het eten aan! Iedereen nog een fijne avond en veel plezier op 2e Paasdag! Groetjes Sharon
Even ego: @Hier:Het rommelt in ieder geval! Sinds zaterdag dus veel harde buiken, vanmorgen nog steeds zo en ik ben mijn slijmprop aan het verliezen en heb menstruatiekrampen in mn onderbuik en -rug...Het lijkt erop dat het begint, maar het is afwachten Heb geen buddy, maar probeer jullie op de hoogte te houden.