Wie nog meer kerst freak?

Discussie in 'De lounge' gestart door kvptje, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

    Heb net mijn eerste kerstfilm van dit jr gekeken "deck the halls" (absoluut een aanrader) en het begint weer helemaal te kriebelen.
    Ben ook echt de dagen aan het aftellen tot 1 dec tot ik mijn huisje weer in kerstsferen kan pimpen (Ja 1 dec al, ik wil er wel van kunnen genieten)

    Kerst heeft voor mij nog steeds iets magisch, alleen door de gedachte kan ik het al warm krijgen. En ik kijk al echt uit naar 2e kerstdag, dan komen onze beste vrienden hier en gaan we gezellig de hele dag smullen van lekkernijen, films kijken en lekker eten in de avond!
    En tuurlijk worden er cadeaus gegeven, maar daar gaat het niet om... Gewoon het samen zijn met de mensen waarom je geeft... heerlijk!

    Hebben jullie dat nou ook dat je niet kunt wachten om de kerstversieringen te voorschijn te halen om die warme mooie maand in te gaan?

    liefs,

    kerst freak
     
  2. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Jaa hier ook een kerstfreak , :) .. vind het ook zoiets gezelligs en magisch hebben , en dan lekker het sfeertje , bij elkaar zitten met zn allen ... ben ook vaak in de tuincentrums te vinden in december , hahaha ... die hebben ook zo een leuke kerstshows .. en de films zijn ook heel erg leuk

    Zo vind ik de film Elf met will farrell echt heel erg leuk ..
     
  3. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oew kerst..*zwijmel* ik kan niet wachten :D
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja hiero! :D

    Looooooooooove it! :D
     
  5. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ben altijd blij als het weer voorbij is...

    Vind het altijd verplichtte nummertjes allemaal...

    hihihihihhi ik ben dus geen kerstfreak ;)
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja hier nog een 6 dec gaat bij mij alles in de boom en wordt het dorpje weer opgebouwd. me man zegt elke jaar je mag niks kopen hor hihi. dit jaar is er zelfs een kerstwinkel in de stad o jeee. nu heeft me man geluk dat ik er niet ik kam met de kinderwagen maar anders was ik er wel vaak tevinden denk ik haha.
     
  7. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.829
    814
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    jaja,voor mij ook de gezelligste tijd van het jaar! :D
     
  8. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    vooral kerst in disneyland....... *zucht*
     
  9. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Eleni *zucht* dat wil ik ook nog eens mee maken..ga jij?
     
  10. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
  11. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb trouwens dit jaar alweer 1 kerst item gekocht :) tape voor op het raam :) t hangt alleen nog niet ;)
     
  12. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier zijn we al weet ik t hoeveel keer alle kerstshows in de buurt afgeweest :)
    Zodra ze aan het opbouwen zijn lopen wij er al.
    Ik heb mn man aangestoken :)

    Maar, hier gaat echt pas 6 december alles erin!
    Ook al doen we niks aan de Sint, toch pas 6 december.

    We bouwen ook altijd een heel dorp met fiberhuisjes, echt super :D
    Wij hebben alweer het 1 en ander gekocht ter uitbreiding ervan ;)

    En maak al weken schoon op kerstmuziek :)
    Sja, word er gewoon vrolijk van en dat kon ik wel gebruiken afgelopen weken ;)
     
  13. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    dit jaar nog niet, maar we plannen wel om een drieweekse disneytour te gaan maken! Amerika, Japan en Parijs :D (kost alleen een hoop centjes)
    Ik was er twee jaar geleden met kerst (parijs) en ik vondt het zooo magisch..... *nogmaals zucht*
     
  14. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Zuchter de zucht* Eleni ik wil ook :( haha
     
  15. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    hahaha...ik weet niet wat ik moet zeggen dus ik *zucht* en droom nog even verder....... :)
     
  16. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha ik ook niet *zucht * zucht * zucht*

    zo en nu ga ik weg :)

    Liefs
     
  17. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JA HIER!

    Ik zit in de lente (!) al ze zeuren of het al kerst is haha, dus ze worden nogal gek van me.
    De kerstboom staat op 6 december METEEN.
    En in januari gaat ie met pijn en moeite in de eerste week weg (van mij mag ie blijven staan, maar van vriendlief niet hihi).
    Ik geniet NU al van kerstfilms en muziek!
    Zodra de 1e kerstballen in de winkel liggen, ga ik al kijken en genieten!

    Ik ben zooooooooo blij dat het weer bijna kerst is en ik wil zeker nog een keer kerst vieren in Disney EN in lapland ofzo, zo'n "last christmas van Wham"-kerst zeg maar, met arreslee, leuk hutje met veel sneeuw, open haard aan..lekker romantisch.....

    Nog 5 weken en 5 dagen................... :D
     
  18. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    hahaha ik zag het topic en ik dacht daar moet mamakitty bij staan en ja hoor!!! :D

    Ik ben ook gek op de kerst, vooral die kerstliedjes enzo echt zooo gezellig. Mijn ultieme kerst is een witte met de familie bij elkaar en warme choco! Kan niet wcahten tot het weer zover is! ;)
     
  19. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Oooooooooh ik verlang ook naar de kersttime :) :) ik heb vaak mijn boom al voor 5 december staan :oops:, wij vieren namelijk geen sinterklaas dus genieten langer van de kerstsfeer in huis hahaha
     
  20. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh hier ook! Zowel vriendlief als ikzelf! Voordat Joris geboren was hadden wij rond deze tijd altijd de boom al opstaan :oops: Altijd zo rond midden november! Zo gezellig :D

    Nu met Joris erbij wachten we tot sinterklaas voorbij is. Nou ja, bijna voorbij! 3 december brengt hij hier een bezoekje aan huis en ik weet voor 100% zeker dat vriendlief de dag erna het huis al helemaal in kerstsfeer wilt gaan brengen! Die is nog veel erger als dat ik ben :)
     

Deel Deze Pagina