Hoi Caro, Ik wist ook niet wanneer mijn ei was omdat ik net was gestopt met de pil en heb ovu test gedaan.. weet je het meteen best handig!
hoi hoi! ik heb me vandaag aangemeld op het forum en snap er nog niet heel veel van! wat is NOD? zo'n banner (?) lijkt me ook wel geinig hoe kom ik daar aan ? afijn, ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil. deze maand actief geklust, dus hopen dat het raak is. al ben ik er veeeeeeeeeeeeeel te veel mee bezig, dat werkt natuurlijk helemaal niet mee. maarja, ik krijg het niet voor elkaar om er niet aan te denken .. succes allemaal!!
Meiden, ik verplaats jullie topic naar de 'zwanger worden clubs'. NOD is Niet Ongesteldheids Dag. Lotte
Is inderdaad lastig om er niet aan te denken, heel herkenbaar! NOD = niet ongesteldheidsdag, de dag dat je ongesteld moet worden, maar het niet wilt! Banner kan je bovenin menu vinden, daar kan je er 1 aanmaken en dan moet je bij je gebruikersinstellingen in je handtekening de code plakken.
Hoi Caro, Ik heb die van clear bleu.. de digitale.. daar zitten er 7 in.. ik had er maar 1 nodig, kreeg op dag 12 positief .. dus meteen geklust! .. hoop natuurlijk dat het gelukt is...... maarja dat is nog even afwachten.
haha, sorry dames! je ziet dat ik nieuw ben! had helemaal niet gezien dat er meerdere pagina's waren en had gewoon enthousiast onder pagina 1 mijn reactie getikt. ik weet dus inmiddels wat NOD is. Jammer Caro! maar idd fijn dat je in alle achtbanen kunt. Goed dat je het positieve er in ziet . Ik ben 23 jaar en mijn vriend 24. Hebben een huisje met een tuintje en 2 hondjes, allebei goede banen dus een kindje zou het plaatje compleet maken . Een goede collega/vriendin van het werk is ook 'bezig' dus zo kunnen we elkaar lekker opjutten haha. toch wel fijn dat je het er met iemand over kunt hebben (mijn moeder weet het wel, maar een vrouw die in het zelfde schuitje zit is toch net wat fijner). nogmaals: succes allemaal!!
Leuk leuk dit!!... Hoelang is jullie cyclus? en is deze bij jullie regelmatig?... Mijn cyclus telt netjes 25 dagen, dus hoop dat ik nu geen lange cyclus ga krijgen......
@Daantje.. Klopt, ik doe ook nog niet zon ovulatietesten maar als het na 2 maanden niet lukt gaan wij ook wat specifieker klussen (dus met testen) @snuups.. Welkom Raar, ik kan mijn berichtjes nu ineens niet meer veranderen, wel jammer zo'n overzicht op pagina 1 is wel handig haha
Je kunt je berichtje maar 10x aanpassen ofzo dat is jammer NOD: 18 Augustus: Manonii 22 Augustus: Ukkie87 (ronde 3) & Monaatje 27 Augustus: Jufaman81 30 Augustus: Evaa (ronde 4) 1 September: Daantje 57 12 September: Behappy Wachtbankje: Caro13 (ronde 6) Theebeeb (ronde 1) Zwart = Nog niet getest Rood = Ongesteld Roze = Zwanger @Manonii.. Ik heb best een lange cyclus 32 dagen en 35 dagen, gemiddeld is het 28 dagen. Maar zolang het redelijk hetzelfde blijft is het (hopelijk) niet zo erg!! Ik zit nu alweer op dag 31, maar krijg al een beetje krampjes dus het zal niet heel lang meer duren. @Snuups.. Ik had de eerste 2 maanden echt zo van, ik hoop dat ik niet meteen zwanger ben laat mij eerst maar aan het idee wennen dat ik zwanger kan worden (Ben 1 jaar geleden ook gestopt maar vond het toen zo spannend dat ik na 1 week weer ben begonnen haha) Nu zit ik in ronde 3 en begin ik steeds meer aan het idee te wennen. Volgende ronde beginnen we waarschijnlijk met ovulatietesten @Caro.. Op welke NOD dag zal ik je zetten?? Of kopieren jullie de volgende keer het lijstje zelf? (Ik vind het namelijk wel leuk om een beetje bij te houden wie wanneer mag testen, of vinden jullie het veel werk?) Dames, Manlief moet altijd om 05:30 op dus ik ga mee naar bed Ik vrees klussen zonder doel (aangezien ik deze maand mijn ei al heb gehad) hahahaha Slaap lekker allemaal !
Bij ons gaat de wekker ook om half 6, dus ik ga ook een slaapje doen! Slaap lekker allemaal! _______________________ NOD: 18 Augustus: Manonii 22 Augustus: Ukkie87 (ronde 3) & Monaatje 24 augustus: Snuups 27 Augustus: Jufaman81 30 Augustus: Evaa (ronde 4) 1 September: Daantje 57 12 September: Behappy Wachtbankje: Caro13 (ronde 6) Theebeeb (ronde 1) Zwart = Nog niet getest Rood = Ongesteld Roze = Zwanger
Hoi Ukkie Leuk dat je een overzichtje hebt gemaakt!!! Ik heb even geprobeerd zo een banner te maken.. kijken of ie gelukt is ...
@Ukkie, das idd jammer dat je maar 10x mag wijzigen! Ik ga maar even vanuit dat deze cyclus uitzonderlijk was en voor mijn volgende NOD ga ik maar weer uit van 37 dagen, dus kom dan pas op 24 september.. Ik heb je lijstje ff gekopieerd: NOD: 18 Augustus: Manonii 22 Augustus: Ukkie87 (ronde 3) & Monaatje 24 augustus: Snuups 27 Augustus: Jufaman81 30 Augustus: Evaa (ronde 4) 1 September: Daantje 57 12 September: Behappy 24 september: Caro13 (ronde 7) Wachtbankje: Theebeeb (ronde 1) Zwart = Nog niet getest Rood = Ongesteld Roze = Zwanger
he meiden hier nog een gestopt met de pil voor een eerste kindje ,wel wat langer al als jullie gestopt met de pil dec 2010 nu pas in de 1e ronde.