Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

He meiden

Ik kom goed nieuws brengen

Ik ben zwanger!!!!

2. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    GEFELICITEERD!!! Geniet lekker van jullie roze wolk en nu duimen dat de rest van de dames snel mogen volgen

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Theebeeb... Wat een geweldig nieuws!!! Heb een aantel keren moeten kijken maar wat gaaf zeg !!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd !!!!

4. Theebeeb

Dankjewel meiden. Ik heb vier testen gedaan voor ik overtuigt was. Kon het niet geloven. Ben nu toch maar op de roze wolk geklommen.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    PRRRRRRRRRROOOOOOOOOOFFFFFFFIIIICCIIAATTTT!!!!

Wat geweldig fantastisch nieuws Theebeeb!! Houd je ons op de hoogte???

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Theebeeb: Wat geweldig zeg!!! gefeliciteerd!!! geniet ervan :D.

7. Theebeeb

Dankjewel! ;)

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Theebeeb.. Wat geweldig, vind het echt super voor je !

Ik heb zo een afspraak.. Spannend weer !

9. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Gefeliciteerd Theebeeb!!! Super!

Hoe was de afspraak Ukkie?

10. Theebeeb

He ukkie hoe is het gegaan vandaag met de samenlevingstest?
    Ik hoop zo op goede uitslagen voor jullie.

Juf hoe is het onderhand bij jullie? Jullie wachten op de 2e samenlevingstest toch?

Ik heb net overgegeven. Had koolzuurhoudende frisdrank gehad maar dat gaat dus niet want ik boer gelijk op met als gevolg alles eruit gooien. Ik heb het er zo voor over. Ben intens gelukkig.

Hoop echt van harte dat jullie ook snel met goed nieuws mogen komen. Zal heel hard duimen!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo.. Inwendige echo viel gelukkig wel mee, vond het gelukkig niet zo gênant!!! Het deed wel een beetje pijn, ofja pijn... Vervelend is een beter woord zo'n koude staaf die ze heen en weer aan het duwen zijn brrr.. We kregen meteen de uitslag van de zaadjes 4,6 miljoen, woow das veel, niet dus was 20 miljoen is gemiddeld.. Flinke tegenvaller! 28% zwemt dus dat is ook niet heel veel. Maar niets om zorgen over t maken zei hij! Gelukkig maar.. Mijn bloedwaarde LF en FSH zijn getest deze waren te hoog, Dit is ook de rede. Dat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn. De echo zelf zag er opzich wel goed uit alleen groeien er in mijn eierstok wel 10 eitjes in verschillende groottes. Geen idee of dit goed is ja of nee, de dokter had wel een 'vlekje' ontdekt in mijn baarmoeder dus moest voor de zekerheid ook nog een zwangerschaptest doen !! Hij dacht dat het een beginnende zwangerschap was maar dan écht het begin !! Helaas.. Test negatief dus wat het nu is? Geen idee.. Ben dus een klein beetje verward! Maargoed gelukkig mag ik volgende week dinsdag weer terug.. Samenlevingstest is niet gedaan.. Sorry voor mijn ego bericht ik heb de rest niet gelezen sorry !!

12. Theebeeb

Hee ukkie

Ten eerste wens ik jullie heel veel sterkte in deze periode. Er gebeurt zoveel met je in korte tijd. Kan me voorstellen dat de hoeveelheid zaadjes teleurstellend voor jullie was.
    Hopelijk kunnen ze jullie binnenkort meer vertellen over die vele verschillende eitjes bij jou. Ik hoop zo dt ze jullie kunnen helpen. Ik gun het je van harte. Hou je ons op de hoogte?

X

13. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @ ukkie hoe is het gegaan gister? nog wat wijzer geworden??

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,

Inwendige echo was niet veel veranderd, follikels waren niet gegroeid, niets gesprongen en er stond ook niets op springen. Ik moet over 10 dagen terugkomen als ik niet ongesteld ben geworden, het is dan CD32 dus ik denk het niet. Ik krijg dan provera om mijn 'ongi op te wekken' Als ik ongesteld ben geweest moet ik op CD3 beginnen met Chlomid. (Om je eitjes te rijpen en te zorgen dat ze ook springen) Moet dan CD12 terug om te kijken of er ook iets is gesprongen...
    Hopelijk ben ik snel ongi want dan gaan we voor het echie :D

15. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    hallo dames, ik kom even kort vertellen dat vanmiddag via een spoedkeizersnede onze prachtzoon collin te wereld is gekomen.
    hij ligt nog op de couveuseafdeling ivm met lage suiker maar naar omstandigehden goed. als ik weer thuis ben zal ik even een foto plus wat uitgebreider verslag plaatsen

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    PROFICIAT met jullie Collin Manonii...

Wat een prachitge naam. Nu lekker genieten met je gezinnetje meid! Leuk nieuws weer eens!!!

17. Theebeeb

Van harte manonni!!! Geweldig nieuws. Geniet ervan

18. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik dacht gisteren toevallig aan je!! Wat fijn dat het goed gaat, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh Manonii... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk alles goed, ook met moeder ?!

Share This Page