Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    ik heb de test nog niet kunnen doen,
    gister niet omdat we wat vrienden te logeren hadden
    ik was vandaag wel vrij maar mn vriend moest gewoon werken om 7 uur.
    Hij heeft mij lekker laten liggen ( ben nu pas een uurtje wakker schandalig he )
    En ik wil het toch wel samen doen dus we wachten af tot morgen.

@ ukkie, heb jij hem al gedaan of toch afgewacht tot morgen?
    Ben wel benieuwd :) heb je het altijd al zo onregelmatig gehad of kan het met evt. Ontpillen te maken hebben? Bij mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik mn vertrouwde cyclus van 28 dagen terug had

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

He meiden

Ik ben erg benieuwd naar jullie testjes!

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, slecht nieuws…. De test was mega negatief !! :(:(
    Heb nog helemaal geen last van ongi kwaaltjes, dus ik weet het echt niet. Hoop dat deze maand mijn cyclus niet weeeer langer wordt… :x

@Theebeeb.. Je hebt ons weer gevonden, jippiee !!:D

@Ab1984.. Welkom, zie dat je mag testen… heb je al een testje gewaagd ?! ;)

@Monaatje.. Al getest ?!?! :(:)

@Daantje 57 & Jufaman.. Dank je wel meiden, het is helaas niet gelukt de test was mega negatief haha, de ongesteldheid is nog niet doorgekomen.. dus blijven hopen.

@Mylady.. Fijne dag gehad op je werk ??
    Ik heb de eerste 3 rondes helemaal niets gedaan, alleen klussen als we zin hadden, nu in de 4e ronde ga ik mijn eisprong berekenen.. en als het dan niet is gelukt de 5e ronde met ovulatietesten. Wij zijn allebei nog erg jong (24 en 25) dus we hopen maar rustig op een wondertje!
    Ik werd netjes na 31 dagen ongesteld, had gehoopt dat het elke ronde minder lang zou zijn of stabiel maar de 2e ronde was alweer 35 en nu zit ik ook al op 35 dagen terwijl ik nog helemaaaal geen ongi kwaaltjes heb, pffffff…

@manonii.. Ik ben 8 mei gestopt met de pil, ronde 1 – 31 dagen, ronde 2 – 35 dagen en ik zit nu ook alweer op 35 dagen, zo irritant! Als je cyclus 28 dagen is heb je 13x per jaar kans en als je cyclus 35 dagen is maar 10x per jaar.. pff hahaha ik ben echt erg! :cool:;)

4. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @ Ukkie en de rest!

PPPFFFF wat een ellende zeg, ik heb vandaag heel de dag het gevoel gehad dat ik ongesteld werd en dan dacht, of het is de innesteling....dus toen ik net uit m'n werk kwam hield ik het niet meer.
    Officieel zou ik morgen ongesteld moeten worden, als ik tenminste van 25 dagen uit ga, maar ik heb net getest en helaas was hij negatief. Maar het geeft wel rust. Ik weet wel dat het nog kan, want ik ben nog niet ongesteld, maar de kriebels die ik heel de dag (en nacht) heb gehad zijn even weg....

Dit was de eerste zwangerschapstest in m'n leven en m'n man snapte niet waarom ik zo zat te trillen...mannen zijn daar toch nuchter in hè.:(

Ik hoop maar dat ik nu gewoon ongesteld wordt, dan gaan we gewoon door voor de volgende ronde!

Volgens mij mochten er al meer dames testen vandaag toch? Ben benieuwd!

PS. hebben jullie ook steeds het gevoel dat je bloed verliest, terwijl dat niet zo is? Ik heb als een gek naar de WC gelopen vandaag, aangezien ik een witte broek aan had, lekker handig ook!:$ M'n collega's zullen ook wel gedacht hebben........

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hoi!

Mag ik me ook nog bij jullie clubje aansluiten?

Mijn vriend en ik zijn beiden 24 jaar en zitten nu in ronde 1. Weet natuurlijk nog niet wat mijn cyclus is, maar als ik uitga van 28 dagen heb ik 10 september mijn NOD.

Wij gebruiken nog geen ovu-tests, jullie al wel allemaal?

6. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hoi Engeltje,

Welkom! Ik gebruik nu nog geen ovulatietest, maar als ik deze keer weer ongesteld wordt, ga ik een pakketje bestellen, puur voor mijn eigen gemoedsrust.

Succes!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Engeltje.. Welkom !!
    Ik heb de eerste 3 rondes helemaal niets gedaan, alleen klussen als we zin hadden, nu in de 4e ronde ga ik mijn eisprong berekenen.. en als het dan niet is gelukt de 5e ronde met ovulatietesten !!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Wij gaan het ook de eerste paar rondes gewoon zo proberen en mocht dat niet lukken, wil ik ze graag bestellen. Hebben jullie enig idee waar je dat het beste kan doen?

9. Theebeeb

Jammer ukkie, maar misschien later weer even testen! Het wachten is echt zooo niet leuk. Mn cyclus van 35 a 36 dagen is lang.. Het zou zomaar kunnen dat mn cyclus nu wat korter is en een eerdere eisprong. Ik heb de vorige cyclus totaal geen last gehad van wit slijm oid, zal daar nu wat beter op letten.

@ab1984 goh wat een spannende dag voor jou! Ik begijp je gevoel dat je zo zat te trillen ik von mn eerste test ook erg spannend en bijzonder, al was hij negatief.
    Misschien over een paar dagen weer eens proberen?
    Is dit jullie eerste ronde?

@engeltje welkom bij de club. Spannend eerste ronde! Ben je lang aan de pil geweest?

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    @ Theebeeb: Ben ongeveer 6 jaar aan de pil geweest en daarna 1,5 jaar de nuvaring gebruikt. Ja echt wel spannend zo'n eerste ronde. Je voelt ook echt vanalles aan je lichaam (waarschijnlijk ook omdat je het graag wilt voelen ) Ga er eigenlijk wel vanuit dat het natuurlijk niet in een keer lukt, maar toch hoop je er stiekem op.

11. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Theebeeb tis de 2e ronde pas. Vorige keer werd ik al ongesteld, voordat ik erover na dacht, dus dat was wel fijn. Nu ben ik weer rustig :) Wie weet hoe het nog uit pakt, maar daar heb ik nu meer rust van.

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Allemaal,

Jammer dat er nog geen zwangerschappen gemeld zijn... maar dat komt vast binnenkort!..

Vandaag weer de eerste werkdag gehad. Was weer leuk! .. Even niet denken aan zwanger worden.

Aan het einde van de dag hadden we een borrel. Heb het voor de zekerheid maar bij water en cola gehouden... haha... je weet maar nooit! :)

13. monaatje

monaatje Lid

Aug 16, 2011
    89
    0
    0
    Hallo Dames...
    Nou heel de dag in spanning gewacht...... geen ongi te bekennen.... thuis van het werk meteen een testje gedaan ennnnn.......IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik besef het zelf nog niet helemaal maar misschien ook omdat het nog heeeeeeeeel pril is en er nog van alles mis kan gaan.....

@ukkie... oww wat jammer... het helpt echt als je je vruchtbare dagen berekent.... tenminste bij mij nu wel.... ;)

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    WOW Monaatje!!!!!!!!

Wat fantastisch nieuws!!! Hartstikke gefeliciteerd...
    Enneuh... geniet er van meid!!

15. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Nou nou... Eerste werkdag zit erop, wel een studente mee naar huis genomen; lang verhaal over uitwisseling met Londen, muizen en hele vieze kamers... Maar verder leuke dag!

@jufaman Hoe was jouw eerste dag? Heb je lieve kinderen?

@ukkie87 en @ab1984 Het kan zomaar nog en anders toch nieuwe ronde nieuwe kansen... Zolang we dat niet te vaak moeten denken met z'n allen... Ik blijf gewoon stug duimen, net als voor @monaatje en @manonni morgen! Misschien zijn er dan wel ineens de eerste zwangeren van het clubje...

@theebeeb @monaatje @daantje @manonni Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen! Ik moet nog zooooveel leren...

Ik wilde eigenlijk 1 september stoppen met de pil, maar mijn buik begint zo te rommelen dat ik donderdag al stop; dan begin ik na mijn stopweek (op 1 september) gewoon niet meer met die pik, maar met foliumzuur...
    Dat vind ik zelfs al spannend! Vorige week de zwanger worden van Etos gehaald. Ik ben benieuwd! Ik ben stiekem al zo lang bang dat het niet zomaar gaat lukken...

Fijne avond weer allemaal! Ik duim voor jullie...

16. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Monaatje wat goed! Gefeliciteerd!!!

Ik was wel heel langzaam met het typen van mijn vorige bericht :D

Echt superleuk voor je!

17. Theebeeb

@monaatje Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een fantastisch bericht! Geniet er maar lekker van meid!
    En ik hoop dat er vele positieve testen mogen volgen:)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantjee57.. Goed bezig!
    @Monaatje.. Wauw meid… echt fantastisch, GEFELICITEERD!!! Wat heb je voor een test gedaan? Je gaat hem toch zeker wel showen op ons forum :D:D:D Oooh.. pff ik haaaat mijn lange cyclus ik wil zooo graag ongesteld zijn nu.. Pff Maar jij geeft me wel hoop Monaatje!!
    Ik ga volgende ronde ook echt mijn vruchtbare dagen berekenen maar die ***cyclus!!
    Nogmaals, gefeliciteerd meid… We willen snel die knaltest op ons forum zien en dan zetten we je op ROZE!

19. Theebeeb

@ ukkie ik begrijp je frustratie omdat mijn cyclus ook zolang duurt, bleh niks aan hoor!!!
    Jaaa kunnen wij dat testje bewonderen? Dan kunnen we vast wennen!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb vanmiddag wanhopig uitgeteld:
    365 dagen : 28 dagen cyclus = 13 ronde's per jaar :D
    265 dagen : 35 dagen cyclus = 10 ronde's per jaar :x
    Laat mijn cyclus aub korter worden OF gelijkmatig :(