Hey Mylady, Volgens mij voorgaande collega's is dit echt een hele bewerkelijke combinatiegroep, veel kids met gedragsproblemen, faalangst en achterstand in leerstof en emotionele ontwikkeling. Er is zelfs een collega in die groep vorig schooljaar overspannen geraakt en uiteindelijk uit het onderwijs gestapt!! Dus was best nerveus vanmorgen, maar alles is gelukkig goed gegaan!! En een goed begin is het halve werk!! Leuk dat je er naar vraagt.... hoe was jouw dag??
Hoi dames! Sorry, even wat radiostilte van mij... Beetje druk weekend gehad.. Overdag op mijn werk probeer ik wel op mijn telefoon te lezen, maar een reactie plaatsen is beetje lastig, dus sorry! @Monaatje: Super!! Gefeliciteerd!! De 1e in dit clubje En de rest die nog zitten te wachten op ongi, veel succes en hopelijk snel een positieve test! Of ongi, dan kun je ook gewoon weer verder! Efteling was trouwens leuk, maar heel erg druk, schijnt drukste dag van het jaar geweest te zijn... Heb wel rondje in de Python gedaan voor jullie Mijn ovutesten zijn ondertussen binnen met de post, supersnel, besteld bij sensitest.nl Dus deze ronde maar eens proberen mijn ei te spotten en niet meer zomaar aan te klungelen
Hey Mona, Gefeliciteerd!!!!! Super dat het zo is uitgepakt! Ik weet hoe je je voelde vandaag! Ik snap dat je het nog niet kunt geloven, dat zou ik ook hebben. Geniet ervan!
@Caro.. Ik hoop dat hier de ongi ook snel doorkomt want dit is ook nix!!:x Welke ovulatietest van sensitest.nl heb jij?? Want ik zie de dipstick & dipstick sensitive (veel duurder) wat is het verschil?? Drukste dag in de efteling.. pff haha, heb jij weer geluk Iedereen die weer begonnen is fijne werkdag gehad ?!? Ik ga nu slapen.... Trusteeee
Goeiemorgen dames @mona: gefeliciteerd! ben ook wel benieuwd naar een foto hoor Ben zelf inmiddels een uurtje wakker en een testje verder. Er is een streepje te zien! Nog steeds heel licht maar al iets duidelijker als die van donderdag. Ik heb een foto met mn tel gemaakt maar dan zie je hem haast niet.ik zal hem er vanavond opzetten als het lukt,mogen jullie mee turen Ik ga ook een digitale test halen van cb misschien dat die meer duidelijk geeft. Zou wel gaaf zijn,zo snel in ons clubje al 2 op roze, hopelijk werkt het aanstekelijk en kunnen we gezellig met zn alle naar een zwanger clubje
goede morgen, Dank je wel allemaal voor jullie reactie.... ik heb getest met een clearblue digital. Vanavond zal ik de foto er op zetten. werk ze allemaal!!
Nee, dat wachten is maar niks! Hopelijk voor jou snel ongi of een positieve test! Ik heb de sensitive sticks besteld. Het verschil is volgens mij, dat de sensitive wat gevoeliger zijn en je dus makkelijker de LH piek ontdekt als ie niet zo duidelijk is bij jou. Er is nu een actie op de site met 12 voor 12,49 EUR, dus dan zijn ze even duur als 12 'gewone' dipsticks... Ik dacht met mijn ene wat langere cyclus dat gevoeliger misschien wel handig zou zijn en een pakje van 12 stuks sowieso om genoeg dagen te kunnen testen Ben nu nog aan het bedenken op welke dag ik zal starten met testen...
@Caro.. Denk dat ik ze ook maar ga aanschaften want elke maand weer een negatieve test.. is ook niets Ja op welke dag beginnen met testen? Heb geen idee, en wanneer test je? In de avond? Ik kan overdag wel testen maar dan is vriendlief toch niet thuis haha @Manonii... OMG Fotoooooo.. zou wel super gaaf zijn ! Met CB heb je toch meer zekerheid ja, wij zijn erg benieuwd.. en alvast een beetje gefeliciteerd @Monaatje.. Met CB getest, wauw.. dan is het wel heel duidelijk, kan me voorstellen dat je het niet besteft! Voor de rest... NU WIJ NOG Big baby boom in 2011
@monaatje: Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd! .... hoeveel maanden heb je er nu uiteindelijk over gedaan? Vandaag heb ik mijn mentorklasje ontmoet. Echt super lieve kinderen zo te zien. Is een tweede klas (middelbare school). Wel heb ik heel slecht geslapen vannacht... echt vervelend.. Las dat een aantal van jullie daar ook al last van hadden gehad... was een beetje zenuwachtig voor mijn eerste echte werkdag en toen ik niet meteen kon slapen ging ik me zorgen maken over hoe slecht het zou zijn om niet te slapen als ik eventueel zwanger zou zijn.. en toen sliep ik helemaal niet meer :x .... nu dus maar even een dutje doen op de bank.
Hallo allemaal! vandaag nog geen bloed te bekennen en ook geen gevoel dat ik ongi ga worden, dus vanmiddag alvast maar weer een test gekocht. Nu zei de verkoopster (DA) tegen me dat ik 's morgens het beste kan testen. Ik heb gewoon eigen merk gekocht. Het was even de dichts bij zijnde drogist, aangezien m'n pauze bijna om was. Dus morgen nog maar ff testen als ik dan nog niet ongi ben...... Hopelijk heb ik gisteren gewoon te vroeg getest....... @ Daantje lastig he, die spanning als je wilt slapen @Ukkie, heb je al getest?
@Manonii, spannend!! Ben benieuwd naar de test! Kunnen we mee turen @ab1984, we hopen met je mee dat je morgen een positieve test hebt! @ukkie, elke maand maar afwachten of je ongi wordt en wanneer is errug vervelend idd! In elk geval weet je met die ovutestjes dan dat het ongeveer 2 weken later zover is of dat je positief moet testen
Ik heb op mijn NOD om rond 19;00 uur een testje gedaan.... positief! dus als je echt zwanger bent kan je elk moment van de dag een test doen, alleen voor je NOD is de ochtend urine het best. @manonni... Een streep is een streep toch!? Foto? Hier komt mijn foto....
@Daantje.. Oeii vervelend, hopelijk heb je wel een lekker dutje kunnen doen! @Ab1985.. Heb gistere getest, negatief.. Misschien donderdag nog een testje wagen... @Caro.. Dat is waar, als je dan je ei hebt gehad weet je zeker dat je ca. 2 weken later ongi wordt! (Of positief test ) @Monaatje.. Gefeliciteeeerd!!! Wat een KNALtest, super! Heb je al verdere stappen ondernomen??
@monaatje wat een mooie foto! @manonni waar blijft die van jou? Heb druk geduimd vandaag! @jufaman Ik denk dat een goed begin met een nieuwe klas soms wel drie kwart van het werk is... Mijn eerste twee weken zijn nog zonder lessen en dus ook zonder al te veel studenten, maar toch al meteen weer heel druk... Ik ga morgenochtend mijn laatste pil slikken voor lange tijd! Hebben jullie veel last gehad van 'ontpillen'? En hebben jullie braaf een maand (of langer?) gewacht op je natuurlijke menstruatie of zijn jullie meteen aan de gang gegaan? Nu even rust... Morgen crematie van mijn oma - zo naar altijd die crematies! Echt een hele erge hekel aan, maar ja, wie niet?
Gefeliciteerd Monaatje! Dat moet vast een onwerkelijk gevoel zijn of niet? Hoe reageerde je man eigenlijk? Hebben jullie samen de test gedaan?
@ Ukkie, ik wil het eigenlijk ook nog wat langer afwachten, dus misschien probeer ik ook wel te wachten tot donderdag, maar ik weet niet of me dat lukt @ Monaatje, dat ziet er goed uit! Wel raar eigenlijk dat die test 1-2 weken zegt, terwijl je eigenlijk al 4 weken zwanger bent, volgens de regels....of heeft cb z'n eigen regels? Ps. nog steeds niet ongi......ik was de vorige keer na 25 dagen ongesteld en nu zit ik maar te wachten, maar ik ben niet de enige zag ik.
@Daantje57: Dit was de derde maand... Dank jullie wel... ik besef het eigenlijk nog steeds niet haha... het is zooo wat je hoopt als je een test doet. Mijn vriend viel bijna achterover van z'n stoel, hij besefte het ook niet helemaal Het is ook nog zo pril, dus de kans dat het mis gaat is nog heel groot en misschien ben ik er daardoor vrij nuchter in maar niet minder blij hoor!!! @ukkie87: Ik heb nog geen stappen ondernomen, ben nu bijna 4 weken en wil bij 6 weken of zo de dokter bellen. @MyLady: Gecondoleerd!!
de '1-2' is niet het aantal weken dat je zwanger bent maar het aantal weken dat de bevruchting heeft plaats gevonden. Daar krijg je dan 2 weken kado bij voor het aantal weken dat je zwanger bent... dus ben ik nu ongeveer 4 weken...heel vaag...