wie nog meer op het punt om relatie te verbreken

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kickk, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 kickk, 22 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2013
    Ik vraag me af wie er op dit moment nog meer op het punt staan hun relatie / huwelijk te verbreken. Lijkt me fijn te kletsen met meiden in een vergelijkbare situatie.
     
  2. anno28

    anno28 Niet meer actief

    Goedemorgen kickk

    Ik heb van het weekend de knoop uiteindelijk door gehakt.
    ik kon niet meer ik was op van het vechten voor mijn gevoel. gelukkig ziet mijn ex ook in dat het zo niet verder kan.

    groetjes anno28
     
  3. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anno,

    Wat moedig en spannend...
    Welke stappen gaan jullie nu zetten?
     
  4. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik heb sinds juli de relatie verbroken
    sterkte knuffels
     
  5. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t nu met je?

    Je bent nu inmiddels weer een tijdje verder...
     
  6. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    het gaat goed het is wel even heel erg veel geregel geweest
    met belastingdienst enz enz
    het gaat iedere keer wat beter
    ik moet soms wel erg opletten met hoe ik het allemaal toch uit geef dat is nog wel een gepuzzel
    maar ach komt van zelf goed
     
  7. Ikweetniet

    14 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van het weekend ook besloten om voorlopig geen contact meer te hebben met de vader van mn zoontje. De situatie is te onveilig en ik wil nu eindelijk wel eens écht door kunnen met mn leven. Mijn zoontje is nu 10 maanden en vanaf dag 1 (eigenlijk al voor de bevalling) stond ik er alleen voor. Het is niet gemakkelijk, maar het went. En het heft in eigen handen geeft je ook een goed gevoel, althans dat vind ik. Ik wens je veel sterkte met de keuze. Denk er vooral aan wat jij nodig hebt nu, en wat voor je kind(eren) belangrijk is! Jullie staan voorop en de rest is bijzaak. Als het met jou/jullie goed gaat dan is het leven echt zoveel waardevoller...
     
  8. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    mv3hartendiefjes, ja het financiele, praktische gedeelte... Pff dat zal nog heel moeilijk worden ben ik bang. Waar ga wonen, wat doe je je kindje aan mbt nieuwe school etc, krijgen we het huis uberhaupt wel verkocht...

    Wel fijn dat het met jou beter lijkt te gaan. Stapje voor stapje denk ik zo...?
     
  9. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikweetniet, zo te horen is jouw situatie wel anders... Gezien het feit dat je schrijft dat de situatie onveilig is.
    Dan zit ik wat dat betreft gelukkig in een "luxe" positie geloof ik. Veel sterkte!
     
  10. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mijn relatie is sinds mei over. We zitten in scheidingsprocedure en ik ben eind augustus met zoontje naar NL teruggekeerd. een heel gedoe en praktisch ook omdat ik echt opnieuw moet beginnen!Ik heb erg veel hulp van mijn ouders en woon ook daar met mijn zoontje in een ruim huis dus gaat tot nu toe wel...
     
  11. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mukkie, waar woonde je voorheen? En is je ex-man nog daar?

    En ben je wel op zoek naar een plekje voor jullie samen?
     
  12. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wij woonden in Griekenland. Mijn ex is daar nog, hoewel we erover uit waren dat we naar Nl zouden gaan.Hij is afgehaakt en heeft me sowieso behoorlijk in de steek gelaten. daar kan ik niet overleven. je moet het als alleenstaande moeder daar alleen uitzoeken!

    We zitten in de situatie van scheidingsprocedure. Maar mijn ex is het niet eens met omgangsregeling.Hij stelt voor mij onacceptabele eisen (zoals mn kind naar Gr sturen in de vakantie). helaas kan hij niet (goed) voor ons kind zorgen, om allerlei redenen (kijk maar even op de andere topics hier bij alleenstaande moeders). Maar ik wil wel contact voor mijn zoontje.

    Ik sta ingeschreven.Zodra ik een inkomen heb waarmee ik kan leven, ga ik inschrijven op woningen!
     
  13. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ja het is nog steeds stapje voor stapje en soms ook echt erg zwaar
    maar mijn moeder zegt altijd waar n wil is is een weg
    kom er nog elke dag maar soms vind ik het ook echt onwijs zwaar:)
     
  14. daaniejj

    daaniejj Actief lid

    19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Wij hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt.
    Ik heb het echt heel zwaar moet ik eerlijk zeggen, veel verdriet maar na maanden sukkelen met ruzies door irritaties moest deze keus gemaakt worden. Ik kan alleen maar denken.. Hoe moet ik t alleen gaan doen, ik wil niet alleen zijn enz enz. Wij waren trouwens niet getrouwd maar we 9 jr samen en 2 kindjes.
     
  15. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    lieve schat geef het even de tijd om het te verwerken je verdriet krijgt dadelijk een plekje je komt er echt wel
    hier ook 9 jaar samen geweest en doe het nu ook alleen het gaat goed nu soms met nog wat ups en downs maar die blijven er toch bij horen:)
     
  16. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik wil ook wel graag mn ei kwijt. Had een topic geopend voor meiden uit de buurt, maar dat is meer zodat ik misschien een keer een playdate kan afspreken.
    mijn vriend heeft 3 weken geleden gezegd dat hij onze relatie niet meer ziet zitten. officieel zijn we uit elkaar, maar voor mij is het een pauze. Hij heeft het eerst ook als pauze genoemd en sindsdien is hij vaag. hij weet niet wat hij wil. Hij geeft het maar een kleine kans dat het nog goed komt, maar hij kreeg bijvoorbeeld een huis aangeboden en dat wil hij nog niet.
    hij logeert bij een gemeenschappelijke vriendin en ik vertrouw ze allebei volledig, maar omdat iedereen erover roddelt, komt hij morgen (hopelijk) weer naar huis. We slapen dan apart en kunnen dan misschien elkaar weer van de leuke kant zien.

    dat hij het niet meer zag zitten was trouwens niet helemaal een verrassing voor me, maar wel een schok dat hij toch echt zover al was.
    ik ben van de zomer in een depressie geraakt en ik heb heel erg in mn eigen wereldje geleefd. het werd hem te veel. en ik snap dat wel.
    maar toch voelt het heel oneerlijk, want dit was mijn droomman, de man waarmee ik 5 kindjes ging krijgen, een boerderij ging kopen, dat soort dromen. Maar hij ziet dat niet meer...

    ik ben er dus nog helemaal niet overheen dat het klaar is en ik hoop nog heel erg dat het een pauze is...
    Aan de andere kant is hij zo'n chagrijn de afgelopen dagen en dat maakt wel dat ik 'm ook aardig zat ben...
    ik zit er dus nog midden in. wel fijn om lekker te kunnen spuien, want mijn vrienden luisteren graag, maar die zijn t natuurlijk ook wel eens moe.
     
  17. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    sahi dat zijn ook hele moeilijke en zware dingen vooral als je er zelf totaal niet achter staat dan doet het gewoon onwijs veel verdriet
    alles komt goed onwijs dikke knuffel en hier mag je altijd ff spuien hoor
     
  18. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mukkie, dit is inderdaad een heel lastige situatie... Er is ook niet echt een tussenweg ofzo gezien de afstand.. Ik hoop dat jullie eruit komen.
     
  19. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja waar een wil is, is een weg...

    En if it doesn't kill you, it makes you stronger...
     
  20. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaniejj...wat vreselijk moeilijk. Is de keuze dan ook meer gemaakt door je man?

    Ik vind het ook zo moeilijk hoe het nu verder moet... Ik kan me ook zo moeilijk een voorstelling maken van wat me allemaal te wachten staat. En hoe mijn toekomst eruit gaat zien... Wat ik mijn meisje allemaal aan ga doen.. En of ik geen spijt ga krijgen...:(
     

Deel Deze Pagina