Hoi allemaal...Goh het begint hier voor een aantal al weer spannend te worden. Al getest joseetje? Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik vermoed dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad. (Heel de dag een ongelofelijke pijn over heel mijn onderbuik en een redelijk positieve ovutest.) Nu heb ik sindsdien dus continue een zeurende zware onderbuik. Net als met de eisprong, maar minder heftig. Herkent iemand dit. Kan het miss. een cyste zijn? Groetjes Winnie.
@joseetje, auw blaasontsteking... enne wat zei de test vanmorgen? Ik denk inmiddels dat ik toch een ei gehad heb. Op dag 21 begon ik te tempen. temp was toen 36,6 Bij mij is temp na ei altijd boven de 36,9 vandaar dat ik het toen zwaar inzag... Inmiddels is de temp iedere dag daarna gestegen en zit ik nu zoals altijd na een ei rond de 37 (36.9-37.1). Dus dat betekend dat ik in de dagen voor dag 21 mijn ei waarschijnlijk heb gehad. ik hoop niet dag 19 of 20 ... want we moesten dag 19 klussen maar zijn 's nachts van vakantie teruggereden... en na 8 uur rijden om 3:30 's nachts hadden we niet zoveel zin Ingehaald op dag 20 dus geklust vanaf dag 9 om de dag behalve dag 17 en dan pas weer dag 20... Sperma zou dat moeten kunnen overbruggen... Nu ja van mijn banner klopt niets maar we zien wel!
Oei ceacilia dat wordt nog spannend. Nog twee daagjes en dan een testje wagen? HEb je al wat symptomen of is het helemaal rustig? xx
He Even een vraagje aan de zwangeren hier: Welke symptomen hadden jullie voor je ging testen. Of hadden jullie ook helemaal geen symptomen? Gewoon even nieuwsgierig. Jojoba: Heb je al getest? We zijn reuze nieuwsgierig.
@Brenda, ik denk dat ik niet zwanger ben. Helemaal geen symptomen namelijk... Ik ga zondag een test wagen. Als die negatief is bel ik maandag het zh voor een afspraak op donderdag (als ik nog niet ongesteld ben..) Dat is dag 35 en dan moest ik me melden als ik niet zwanger was en er zijn geen duivels. Dus ik maak de afspraak vast. Als ik toch ongesteld wordt kan ik hem altijd afzeggen. Met mijn 1ste zw was ik 3 dagen voor mijn NOD opeens zo misselijk... Het werd alleen maar erger... en domme ik had de connectie niet gemaakt
nou hier idd een vette blaasontsteking...... dubbele kuur gehad want ik had ook allemaal bloedpropjes in m,n urine... en daar hebben ze me dan afgelopen nacht maar mee aan laten modderen.... bah. vanmorgen 2 testen gedaan... allebei negatief. maarja het is voor nod en ik heb de hele nacht door plasjes gedaan ,ik kan daar heel kort over zijn au au auauuauauauaauauuawwwwwwwwww zo voelt een blaasontsteking dus.hahahaha. maarja ik weet het niet, ik voel me niet zwanger... en m,n ei was zo laat dat ik steeds meer ga twijfelen of ik wel een goede eisprong heb gehad...er zijn 3 mogelijkheden zwanger, ongesteld of geen eisprong en dus geen ongie.... mag ik jullie iets stoms vragen? ik ben er behoorlijk van overtuigd dat het niet gaat lukken... ik bedoel iedere ronde heb ik vantevoren al bedacht dat ik vast niet zwanger zal zijn... hebben jullie dit nou ook? m,n vader zegt dat het met zo,n instelling nooit gaat lukken maarja hoe stop je die gedachten.... soort zelfbescherming is het...terwijl ik op bange momenten tegen mezelf zeg kop op joseetje er is geen enkele reden waarom je niet zwanger zou raken... zijn onze eitjes met pco ook slechter? denken jullie dat ik het onbewust tegen kan houden of is dat een stomme gedachte, krijg bijna het idee dat ik dit misschien wel zelf veroorzaak maar dat kan toch niet? ceacilia, irritant zeg dat gedoe, hebben ze in het zh gezegt dat je ze moest contacten als je cyclus langer dan 35 dagen is? gr jose
@Joseetje, ja bij cyclus langer dan 35 dagen zonder positieve test of ongi moet ik me melden. Vindt ik heel fijn want vorige keer heb ik ook tijdens de MMM wel eens gewacht tot dag 80 voor ik contact durfde op te nemen. jammer van je nega testen... Bij mijn 1ste zw was ik ervan overtuigd dat het toch niets werd... en het resultaat is nu 19 maanden oud...
Jose, ik herken helemaal wat je zegt. Heb ook dat ik al verder aan het kijken ben. Zo van wat doen we als we klaar zijn in de molen. op nuchtere momenten weet ik dat het helemaal nergens over gaat. We staan pas aan het begin van de molen, maar waarom heb ik dan al 12 mnd een goede eisprong (6mnd in de molen) ,heeft mijn mannetje super zaad en lukt het toch niet.... Ik denk dat iedereen in de molen die bezig is voor een eerste deze twijfels heeft. Soms zijn ze heel nadrukkelijk aanwezig op andere momenten overheerst het positieve. Wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel. Je twijfels zijn hier zeeeeer herkenbaar! Liefs Elke
@Joseetje....ze zeggen wel dat "er teveel ermee bezig zijn" niets uitmaakt. Toch denk ik daar een beetje anders over. Vrienden van ons zijn 6 jaar in de MMM bezig geweest en dat is toen niet gelukt. Niet één keer zwanger geweest. Uiteindelijk voor zichzelf gaan accepteren dat ze kinderloos zouden blijven, hebben ze een hondje gekocht. En wat denk je...gelijk de eerste de beste maand zwanger. Vorig jaar juni is ze bevallen van een mooie dochter. Nu wordt het nog mooier.....Afglopen februari waren ze bij ons om te vertellen dat ze weer zwanger is. Eind september is ze uitgerekend van de 2e...dat geloof je toch niet? Bij mij heeft het ook twee jaar geduurd. Toen wij de laatste ronde clomid ingingen heb ik het los kunnen laten omdat ik ziets had van "we gaan gewoon verder de MMM in en ze zien het wel". Die ronde bleek dus raak te zijn. Hoe moeilijk ook...probeer het dus een beetje los te laten. Ga andere leuke dingen doen. Echt dat helpt. Veel succes en hopelijk znel een positieve test. Ook voor de rest natuurlijk. Knuffels voor iederen van Winnie.
kom ff langswippen om jullie een digitale knuffel te geven Ik hoop dat jullie snel uit de mmm en óp die roze wolk mogen stappen! Liefs Tezzz
Ik heb vanmiddag weer geinsemineerd! Ik ben nu wel bang dat mijn ei nog niet gesprongen is. Maandag was hij 20 mm. Zou hij nu dan al gesprongen zijn? Zit namelijk te twijfelen of ik zaterdag ook nog een keer moet insemineren. Ik word er zo onzeker van. ik ga morgen denk ik bellen of ik niet een controle echo kan krijgen om te zien of mijn ei al gesprongen is! Zouden ze dat doen? Liefs Ylona
Joseetje, Dikke knuf! helaas heel herkenbaar, ik heb ook zo'n negatieve gedachten. Je wil iets zo graag en elke maand weer die teleurstelling . Ik ga nu tijdelijk een collega op mijn werk vervangen en krijg daardoor wat minder vrije tijd, ik hoop eigenlijk dat ik dan mijn gedachten op iets anders kan richten... Tezzz, digi knuf terug! ylona, ik zou dat zeker even vragen in het ziekenhuis, dan heb je wel zekerheid...succes! Ik ben vanmorgen geweest voor de 3de follikelmeting, de 2 follikels die rechts actief leken van de week zijn niet meer doorgegroeid en bleken kleiner dan we dachten. Maar links zit nog wel een follikel die actief lijkt, nu zo'n 12mm. Maandag moet ik terug komen dan is het cyclus dag 18, ik moet wel de aankomnde dagen ovulatietesten doen om er zeker van te zijn dat ik mijn ei niet mis al de follikel doorgroeid.
@Naatje: hmm...da's een beetje half-half nieuws dus. Ik hoop dat je ei lekker dominant wordt! Dan groeit ie vanaf nu lekker snel door! Groei ei groei! @Ylona: ik zou voor de zekerheid zaterdag ook nog insemineren als ik jou was. Je weet het nooit! Succes! Liefs Tezzz
meiden als ik jullie toch niet had om af en toe m,n onzekerheid te spuien... ik ben dus toch niet gek ja soms ben ik ook al aan het denken wat ik met m,n leven moet gaan doen als het niet lukt... maar dat komt gelukkig bijna niet voor..... het is zo fijn om dan van jullie te horen dat het heel normaal is... de antibiotica slaat aan, de pijn is al bijna weg. nog geen ongie gevoelens aanwezig....heb toch weer wat hoop, met mannetje afgesproken dat we volgendes rondes volgens het smep principe gaan doen. tezzz fijn dat het zo goed met je gaat en wat krijg je al een mooi buikje. ylona ik denk dat het zo wel goed is. heb je nog geen ei pijnen gevoeld? je zou kunnen vragen voor een echo ja, jij hebt niet het gemak dat je gewoon iedere dag even kunt klussen ivbm donor dus op grond daarvan vind ik dat ze echt even een echo moeten maken. ravi hoe ist? heb je al die ( zo lang gewenste) kwaaltjes, ik ga een weekendje weg dus waarschijnlijk tot na het weekend, dan weet ik meer gr jose gr jose
Spannend Joseetje! ik hoop dat het straks allemaal over is en dat je volgende week ook een positieve test hebt! Kom op! Naatje ik hoop dat je maandag een mooi eitje hebt! of dat je al eerder een eisprong hebt. Ik ga voor je duimen! ik ga morgen zeker even bellen! Ik hoop dat ik een echo mag. Liefs Ylona
hallo dames hier dit is mijn eerste ronde met clomid en ik had een eitje van 22 millimeter ! zaad van me mannetje was perfect en de gyn had hoge verwachtingen dat het deze maand goed gaat lukken ik had vanmorgen me eisprong heb hem echt heeeeeeeel goed gevoeld ! dee zelfs gewoon een beetje zeer zo erg voelde ik hem ! hebben jullie dat ook ? nou ik zit weer op het wachtbankje en wachten weer geduldig af
Das goed nieuws Gaby! Wanneer was het eitje 22mm als ik vragen mag? Ik had maandag 1 van 20mm maar weet niet of hij al gesprongen is. Liefs Ylona
@Winnie pooh: Hier spreekt uw SMEP ambassadrice: op 'zwanger worden' is er een heel SMEP-topic! SMEP staat voor 'Sperm Meets Egg Plan' . Op de eerste pagina staat de uitleg in het Engels en in het nederlands. Het percentage zwangeren per maand ligt over het algemeen hoger dan op de NOD-fora En ik ben er een grote fan van! Ben zelf ook met smep zwanger geraakt