Wie nog meer weinig tot geen symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door carlaaa, 25 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlaaa

    carlaaa Actief lid

    18 nov 2012
    354
    27
    28
    Zeg me dat ik niet de enige ben die me super goed voelt!? Alleen wat ongesteldheidskrampjes maar verder niks. Niet misselijk, geen gevoelige borsten...
    Soms denk ik ben ik wel zwanger? Ben bijna 6 weken. En 3e kindje.
     
    Siem98 vindt dit leuk.
  2. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    Nou dat is fijn toch! Hier ook 3 zwangerschappen gehad met weinig klachten in het begin, later bekken problemen
     
  3. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Yep. En heb al paar keer hier wat gepost. Naast dat ik weinig voel, haha Mijn weinige kwaaltjes soms ook gewoon wég. Geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid en dat dagenlang. Om daarna weer terug te komen. Shit hoor... maar; gisteren gewoon een goede echo gehad en zit er toch echt!
     
  4. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Heb ik ook. Ik had afgelopen week steeds wat krampen en steekjes, maar dat is nu weg. Ik heb alleen gevoelige en grotere tepels. Bweh, niks aan die onzekerheid.
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik weet het sinds zondag, maandag CB 2-3.. voel me ook geweldig.. best raar. Hooguit beetje krampjes en steekjes maar dat was het.. heel soms even beetje weeiig maar verder niks.. eerste keer zwanger dus geen idee hoe ik mij moet voelen. Voel mij in elk geval niet zoals ik overal lees hoe anderen zich voelen:roflmao: was toevallig alleen op de dag dat ik ging testen echt ongelofelijk moe en gaar.. nu eigenlijk niet meer..
     
  6. Chocotaart

    Chocotaart Actief lid

    12 jan 2016
    231
    245
    43
    Vrouw
    Ik alleen wat steken/krampjes richting mijn lies naar de rechterkant
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    T is nog vroeg he dames, bij sommigen begint t al met 5 weken, maar vaak wat later. Bij mij deze zwangerschap ook pas met 7 weken...
    Maar ik was ook superonzeker die eerste tijd dat t kwam en ging en uiteindelijk helemaal wegbleef.
     
  8. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Jaa had ik ook, totdat ik ineens met 8 weken mega beroerd werd, niets kunnen eten en constant misselijk en overgeven en duizelig.
    Nog nooit mezelf zo erg beroerd gevoelt... gelukkig hield dit rond de 14/15 weken op, want ik zou echt niet weten hoe ik het anders uitgehouden zou hebben :roflmao:

    ik heb de eerste weken opgeschept bij vriendinnen dat ik me zo onwijs goed voel en geen kwaaltjes heb, ik kreeg hem dubbel zo hard terug, dus juich niet te vroeg, hahaha
     
    Siem98 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    ik hoop stiekem wel dat ik minstens 1x gewoon misselijk word en of moet overgeven door de zwangerschap, puur zodat ik weet 'oh oke het is echt echt:roflmao::o:' . ik kan mij haast niet voorstellen om fluitend door een zwangerschap heen te gaan als het al zoveel moeite kostte om zwanger te worden (oke nu is het nog in een dik jaar gelukt, maar was alsnog frusterend door mijn cycli van 100+ dagen en dus nul zekerheid van een eisprong of niet)
     
    Louise11110, Kiki11111981 en Suuster vinden dit leuk.
  10. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Nu genoeg symptomen.
    Bij mijn eerste zwangerschap was de enige symptoom een positieve zwangerschapstest. En later mijn buik die alsmaar bleef groeien.
     
  11. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    ja, kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
    maar bij de eerste echo wordt het heel realistisch ❤️
    Maar zelf nu vergeet ik soms nog wel eens dat ik zwanger ben, en ik heb toch al een flinke buik, haha
    Wauw 100 dagen.... bizar.. mijn langste cyclus was 50 dagen en ik de moed zonk me toen al in de schoenen.. ik moest zelfs naar het ziekenhuis voor een echo van mijn eierstokken.
    Ooit een reden gevonden voor die lange cyclussen??
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja pcos, teveel mannelijke hormonen, insulineresistent.. toen we er echt voor wilden gaan na 2 cycli van 44 en 42 dagen werd ik 146 dagen niet ongesteld en daarna 124 dagen niet.. maar in die cyclus erna dus geheel spontaan onverwacht zwanger geraakt terwijl ik de week ervoor mijn intake gesprek nog had bij de kinderwens kliniek. Allemaal erg bizar dus! Maar testen liepen op.. en enorme knaltesten ook..
    Heb al een vroege echo gehad maar helaas was ik pas 5w4d dus alleen vruchtzakje met dooiertje gezien.. dus mijn echte echte echo krijg ik vrijdag als ik 7w1d ben en dan hopen dat alles er goed uit ziet met een kloppend hartje.. dan ben ik echt gelukkig!
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  13. carlaaa

    carlaaa Actief lid

    18 nov 2012
    354
    27
    28
    Nou ik ben er sinds gisteren wel op terug gekomen hoor, hele dag beroerd. Vandaag ook niet fit. nu 7 weken.
    Donderdag 1e echo....En ben zo zenuwachtig
     
    sarah28 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik voelde me gisterenavond en vanmiddag ook niet helemaal lekker, weet niet of het tussen mn oren zat of dat het van de zwangerschap is xD hoop het laatste natuurlijk!!
     
  15. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Wat bijzonder zeg, een echt wondertje dus!
    Super leuk dat het nog mocht lukken voordat er verder actie ondernomen moest worden ondernomen.

    hier ook de laatste maand cyclus van bijna 50 dagen, de maand erna moesten we terug naar de huisarts omdat we toen 1 jaar bezig zouden zijn.. en die maand ook raak!

    spannend de echo!! Ik ga voor je duimen :thumup:
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  16. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    dankjewel, ik hoop zo vreselijk dat er een hartje klopt vrijdag.. de dagen gaan zo vreselijk langzaam voorbij...
     
  17. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Voor veel mensen komt het pas na 6 weken toch? Hier zitten natuurlijk allemaal pietlutten zoals wij die er met hun neus bovenop zitten ;) Ik heb ook vriendinnen die de eerste periode echt nergens last van hadden, sommigen zelfs nooit die typische eerste-trimesterkwaaltjes. Heerlijk toch (behalve de onzekerheid, maar die hebben meiden mét kwaaltjes ook).
     
  18. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Hier nu voor 6e keer zwanger (3x mk) en heb me nog nóóit echt zwanger gevoeld. Als je me nu (9.1wk) zou zeggen dat ik het gedroomd heb en ik gewoon zo moe ben omdat ik soms 50u per week maak zou ik het geloven. Geen pijnlijke borsten (meer) geen krampen, geen steken, geen misselijkheid (meer) alleen moe. Gisteren in de bioscoop in slaap gevallen haha.
    Her kan echt meiden. Ik heb nooit kwaaltjes gehad bij de 6 zwangerschappen, behalve soms zere borsten en MOE. Bij zw van zoon nóg erger dan nu terwijl ik er nu al 2 rond heb lopen van 2 en 3. Het zegt dus allemaal niks. Succes. De periode tot je ze voelt is slopend.
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  19. Yes2019

    Yes2019 Lid

    30 jun 2019
    51
    18
    8
    Vrouw
    Hier nu 9 weekjes zwanger :)
    Eerst helemaal geen kwaaltjes, maar nu zo nu en dan wel opeens wat misselijk, maar te doen. Ben wel erg moe merk ik, zou nu wel dagen achtereen kunnen slapen hihi zo voelt het, dat heb ik anders nooit, denk dus dat het een zwangerschapskwaaltje is
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  20. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Vermoeidheid vind ik ook een kwaal hoor :D
     

Deel Deze Pagina