het is een test van de da.. Resultaat verscheen binnen een minuut.. Op de foto is het niet heel duidelijk.. Maar het reactievlak is wat wittig zou je zeggen en de buitenlijn is dun roze.. Wat denken jullie? En ja morgen test ik weer Ps: banner is een ruime cyclus..
Op deze foto zie ik hem niet, maar in negatief zie ik wel wat... Heb je deze test met ochtendurine gedaan? Want zo ja, zou ik wachten morgen met testen en pas zondag weer doen...
oew iedereen ziet het.. het is niet met ochtendurine gedaan.. Dus dat moet ik morgen doen denk ik..' net nml een plusjestest van de kv gedaan (owwww ik wil het zo graag weten.. niet best..) een plasje uit me geperst.. niet echt donker en weer een zelfde resultaat.. zelfs wat vager om eerlijk te zijn.. Manlief lacht zich suf hier! maar ik wil het graag snel weten, juist omdat het steeds misgaat
ik zie wel een streep, maar die is wit ............ de achtergrond van de strip is ook wat rozig, vandaar dat ik wel die witte streep zie. Verder zie ik niks helaas
Als ik heel erg tuur dan zie ik inderdaad iets. Moet wel heel erg mijn best doen. Zo zag mijn eerste test er ook uit en guess what....ben nu 36 weken zwanger van een tweeling, haha. Maar goed, niet te vroeg juichen en zondag nog een testje er tegenaan gooien.
is dit die van predictor als je hem uit elkaar haalt want ik heb ook altijd zo'n streepje gehad maar niet zwanger hoop dat het bij jou anders is
nee is niet een van predictor.. die durf ik niet meer te gebruiken na alle verhalen. Het is gewoon en da eigenmerk test. Maar jullie gemengde reacties geven eigenlijk ook mijn gemengde gevoel aan.. Ik ben niet overtuigd.. Maar ook niet zeker dat het niet zo is. Als ik niet ongi word maar weer een test morgen met ochtendurine!
Teststreepje is wit, daarbuiten rozig. Is het gedaan met ochtendurine? ZOu morgenochtend opnieuw testen en als je kunt wachten (weet dat t moeilijk is) over een dag of 2 a 3. Ik duim voor je
Ik zie vaag in de verte wat! Zondag nog een testje doen? Dan moet het zeker duidelijker zijn. Als je hem morgen doet heb je de kans dat het nog niet duidelijk genoeg is...
ik heb net een kv 2 voor 5 gedaan.. En ben een beetje teleurgesteld Ik zie wel een stip waar de streep moet komen.. En die stip is roze. Misschien als ik heel goed tuur zie ik ook een lijntje. Maar ik ben eigenlijk niet veel verder.. Denk dat ik nu gewoon beter kan afwachten wat er dit weekend gebeuren gaat...
hier is de foto... ik hoop dat jullie iets zien kunnen.. Maar op de foto is eigenlijk bijna niks te zien