Hai allemaal, Sinds vorige cyclus ben ik begonnen met temperaturen. Eerste keer waren we halverwege op vakantie. Dus ik had niet alle temps. Wel ei op dag 15 gehad. Verder toen een erg lange luteale fase van 22 dagen. Uiteindelijk 36 dagen voordat ik bloedverlies had. Normaal is mijn cyclus korter, maar ik denk dat de stress van één van onze katten zoek en de race naar huis vanuit Florence in anderhalve dag daar misschien wat mee te maken kan hebben. Maar goed, dan deze cyclus. Hij staat bij mij ingesteld op 30 dagen omdat ik dat normaal had. Gezien de 36 van vorige keer heb ik later getest, vandaag pas. Maar negatief. En nu ben ik dus de kluts kwijt. Dus wie oh wie kan me helpen. Wat moet ik nou van mijn kaartje maken? Groetjes, Barbara
Ik denk dat je pas dag 33 je ei hebt gehad.. Ik weet niet hoeveel te vroeg of te laat je hebt getempt natuurlijk.. En een LF van 22 dagen is echt niet goed hoor, ik zou daar echt mee naar de dokter gaan.
pfff best lastig. ik zou zo zeggen dat 33... maar dag 33 en 34 hebben beide een open rondje. Heb je toen veel later/eerder gemeten?