hey dames heeft een van jullie een station zuid voor mij van de super de boer kaartjes. ik kan met heel veel ruilen station west blaak vreeburg utrecht kalverstaat amsterdam plein 's-gravenhage brink ons dorp heerestraat groningen thanks bolly -- femke
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/208073-ruil-topic-de-super-de-boer-monpoly-kaarten.html is ook een topic
Ja idd. Wie geeft nou net dat kaartje weg Dan geef je dus je prijs weg, want de overige kaartjes heb je er zo bij.
nou als iemand anders net een kaartje nodig heeft ik heb er eentje die ook haast niemand heeft dus tja en iemand anders wat gunnen is misschien ook wel eens goed voor je karma heb ook laats allemaal dieren tuin zegels weg gegevene aan een gezinnetje met vier kindjes nou die hebben heerlijk naar de dierentuin gekund met zijn alle,, geeft mij weer een fijn gevoel kids en ouders een fijne dag xx
Ja maar dan als je nou het zeldzame kaartje hebt dan heb je praktisch de prijs al toch? Ik wil je al mijn kaartjes wel geven, maar als ik die ene zeldzame heb dan geef ik die echt niet weg aan iemand die er om vraagt op zp. En ik denk dat er met mijn karma niks mis is hoor Maar dat weet ik zelf wel Toevallig heb ik iemand van het forum een tijd terug ook zegels gegeven voor een boodschappendoos. Maar als ik een auto heb gewonnen dan geef ik die niet zomaar aan de eerste de beste die vraagt om "het winnende lot"
ach vragen staan vrij toch? ik kom nooit bij de super en mocht ik nu toevallig zon kaartje hebebn omdat ik er misschien 1x een boodschap doe zou ik hem weggeven hoor.... helaas bolly kan je niet helpen
hahahahaha mijn dochter zit ook op de auto te wachten. zou wel mooi zijn als je er zo makkelijk aan kon komen. dan zit degenen die hem heeft weggegeven wel te slapen.
hey ja groot gelijk hoor als je het zelf ook spaart. maar ja mocht iemand net dat ene kaartje hebben en voor eind mei heb je dat toch niet meer bij elkaar hihih wie niet waagt wie niet wind. en ja zeg het eerlijk kan die vakantie wel gebruiken we hebben nog al een klote jaar achter de rug plus ik moet nog hersen operatie ondergaan ( ingewikkeld verhaal (((en ik geloof dat ik daarna wel een vakantie kan gebruiken ( wie niet dat he ) maar ja zo niet dan kunnen we misschien nog van ons vakantie geld even ergens uit rusten in de natuur of zo ,,oo heerlijk zou ik dat vinden, geen mensen om je heen en puur natuur wakker worden naast mijn schat en weer opnieuw beginnen met een klein schatje te maken. nou succes iedereen met het vinden van de / het kaartje
Wil niet vervelend doen maar wat kun je met die kaartjes haha, iets winnen? ik spaar ze zelf niet en kan ook niet want woon in Engeland maar ben gewoon nieuwgierig Liefs
ohh volgens mij had ik die maar ik spaar ze niet haha ik was blij met de piratenpasta en heb die andere weggegooid! ehh oeps?
Wat kun je met die kaartjes? Je kunt bij 10 euro aan boodschappen die je koopt bij Super de Boer 1 monopoly-kaart krijgen. Bij sommige producten krijg je ook extra kaarten. Dan kun je dus de straten bij elkaar sparen van het monopoly-spel. Dus alle straten vol van bijv. 's-Gravenhage, Utrecht of Amsterdam. Als je dan een straat vol hebt dan kun je mooie prijzen winnen. Zoals bijv. een auto of een bestekset. Dus daar zijn we druk voor aan het sparen. Maar de actie duurt alleen tot en met zondag en daarna kun je nog de kaarten inleveren tot en met 30 mei. Dus vandaag ga ik nog 1x boodschappen doen bij Super de Boer en dan hoop ik een paar goede kaarten te krijgen...
oo ik heb hem weggegooid heb vorige week op vakantie een keer boodschappen gedaan bij super de boer en ik dacht echt wat moet ik met een station zuid ik heb thuis al monopoly