wie oo wie heeft een station zuid voor mij , kan heel veel ruilen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames
    heeft een van jullie een station zuid voor mij van de super de boer kaartjes.

ik kan met heel veel ruilen

station west
    blaak
    vreeburg utrecht
    kalverstaat amsterdam
    plein 's-gravenhage
    brink ons dorp
    heerestraat groningen

thanks bolly -- femke

2. danip

danip Niet meer actief

Ik denk dat iedereen die wel wil. Die kaartjes zijn maar een paar van.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    WHAHAHA moet er ook al om lachen
    de gewildste kaartjes

4. danip

danip Niet meer actief

Ja idd. Wie geeft nou net dat kaartje weg :( Dan geef je dus je prijs weg, want de overige kaartjes heb je er zo bij.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou als iemand anders net een kaartje nodig heeft ik heb er eentje die ook haast niemand heeft dus tja :D:D:D:D

en iemand anders wat gunnen is misschien ook wel eens goed voor je karma heb ook laats allemaal dieren tuin zegels weg gegevene aan een gezinnetje met vier kindjes nou die hebben heerlijk naar de dierentuin gekund met zijn alle,, geeft mij weer een fijn gevoel kids en ouders een fijne dag :):):)

xx

6. danip

danip Niet meer actief

Ja maar dan als je nou het zeldzame kaartje hebt dan heb je praktisch de prijs al toch? Ik wil je al mijn kaartjes wel geven, maar als ik die ene zeldzame heb dan geef ik die echt niet weg aan iemand die er om vraagt op zp.

En ik denk dat er met mijn karma niks mis is hoor ;) Maar dat weet ik zelf wel :)

Toevallig heb ik iemand van het forum een tijd terug ook zegels gegeven voor een boodschappendoos. Maar als ik een auto heb gewonnen dan geef ik die niet zomaar aan de eerste de beste die vraagt om "het winnende lot"

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach vragen staan vrij toch? ik kom nooit bij de super en mocht ik nu toevallig zon kaartje hebebn omdat ik er misschien 1x een boodschap doe zou ik hem weggeven hoor.... helaas bolly kan je niet helpen

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik kan je helaas ook niet helpen, want dat kaartje....zoeken wij namelijk ook nog! :D

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ja dat kaartje zoekt iedereen geloof ik :D

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hahahahaha mijn dochter zit ook op de auto te wachten. zou wel mooi zijn als je er zo makkelijk aan kon komen.;) dan zit degenen die hem heeft weggegeven wel te slapen.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb wel 9 kaartjes voor gratis rol rijstwafels

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

ja groot gelijk hoor als je het zelf ook spaart.

maar ja mocht iemand net dat ene kaartje hebben en voor eind mei heb je dat toch niet meer bij elkaar hihih

wie niet waagt wie niet wind.

en ja zeg het eerlijk kan die vakantie wel gebruiken we hebben nog al een klote jaar achter de rug plus ik moet nog hersen operatie ondergaan ( ingewikkeld verhaal :((((en ik geloof dat ik daarna wel een vakantie kan gebruiken ( wie niet dat he )

maar ja zo niet dan kunnen we misschien nog van ons vakantie geld even ergens uit rusten in de natuur of zo ,,oo heerlijk zou ik dat vinden, geen mensen om je heen en puur natuur wakker worden naast mijn schat en weer opnieuw beginnen met een klein schatje te maken.

nou succes iedereen met het vinden van de / het kaartje :D:D:D

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wil niet vervelend doen maar wat kun je met die kaartjes haha, iets winnen? ik spaar ze zelf niet en kan ook niet want woon in Engeland maar ben gewoon nieuwgierig:p

Liefs

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord zelfs? Hier zit geen super de boer.. Wat kan je ermee winnen?

15. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ohh volgens mij had ik die maar ik spaar ze niet haha
    ik was blij met de piratenpasta en heb die andere weggegooid!

ehh oeps?

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahahahaha geweldig hoe dat er staat... 'ehh oeps'
    hahaha zoiets zou ook wat voor mij zijn

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat kun je met die kaartjes?

Je kunt bij 10 euro aan boodschappen die je koopt bij Super de Boer 1 monopoly-kaart krijgen. Bij sommige producten krijg je ook extra kaarten. Dan kun je dus de straten bij elkaar sparen van het monopoly-spel. Dus alle straten vol van bijv. 's-Gravenhage, Utrecht of Amsterdam. Als je dan een straat vol hebt dan kun je mooie prijzen winnen. Zoals bijv. een auto of een bestekset. Dus daar zijn we druk voor aan het sparen. Maar de actie duurt alleen tot en met zondag en daarna kun je nog de kaarten inleveren tot en met 30 mei. Dus vandaag ga ik nog 1x boodschappen doen bij Super de Boer en dan hoop ik een paar goede kaarten te krijgen...

18. oo ik heb hem weggegooid :)
    heb vorige week op vakantie een keer boodschappen gedaan bij super de boer
    en ik dacht echt wat moet ik met een station zuid
    ik heb thuis al monopoly

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf