thxx meiden anne ja dr w wilde heel graag de punctie doen door mijn angst,maar dr r is ook wel een toppie doc he` dus ik zit weer in dubio in ieder geval rond 1 a 2 september schatten ze de punctie
Dr W schijnt een goede keuze te zijn voor een eerste punctie Hij is wat gevoeliger en dat is voor een punctie wel fijn denk ik. OOO babyhope wat spannend allemaal, ik ga zo voor je duimen dat je veel eitjes hebt xxxx Jij in sept de punctie en ik hoop ik in okt, gaan we toch een beetje gelijk op Een vriendin heeft voor mij zwanger in november gependelt dus dat kan kloppen. 21 sept afspraak, stoppen met pil, ongi worden en dan de lange of de korte icsi ronde starten 4 tot 6 wkn en dan wachten dus dat zou idd nov zijn als het lukt Dat zou fijn zijn Ik kies ook voor een punctie door Dr W Baby hoe hebben ze jou gerustgesteld over de punctie???
hey mariek meiss nou ik had de ergste gedachtes qua punctie.. ik dacht dadelijk prikken ze mijn darmen door of zo.. ik dacht dat mijn eierstokken hoger lagen zeg maar.. en dat het een super grote dikke opzuignaald is.. nou ze zei ik zal heel erg erlijk zijn de naald is iets van 40 centimeter lang.. maar hij gaat maar 5 centimeter bij je naar binnen.. het is prik en meteen zijn we bij je eierstok.. verder krijg je een middel dat je hartslag op pijl houdt en dornicum daar word je suf van.. het haalt de scherpe randjes eraf. ook krijg je nog een zetpil ervoor.. en als je slim bent zei ze neem je thuis nog 1 extra paramolletje in want die wisselwerking met zetpil verduppelt het pijnstillend gevoel.. ze heeft ook gezegd hoe kan je daar nu bang voor zijn als je piercings en tattoo`s hebt hahahah en om eerlijk te zijn heeft het me echt rustig gemaakt. het zal toch moeten want waar laat ik mijn eitjes dan en moppie zou je voormij nu nog eens willen pendelen?? alleen als je het kan en tijd hebt he meiss.. xxxcin
he meissies! lig op de bank na te puffen van de punctie! meer als 20 follies zijn aangeprikt! 19 buisjes vol. Lees dat babyhope gerust is voor de punctie. het schijnt voor iedere vrouw anders te zijn en ik hoop echt dat jij 1 van die vrouwen bent bij wie het geen pijn doet! Ik daarentegen, heb heeeeeeel veel pijn gehad (nu nog!). dokter w was gweldig! heeft het super goed gedaan. ben zo blij met hem! morgenochtend word ik door Genk gebelt voor de uitslag van wel of niet bevrucht en hoeveel, en er word afgesproken voor de tp. Ik zit wel met vergrote eierstokken en moet heel rustig aan doen. 9 september mag ik testen!
hanied meiss goed hoor 20 follikels ben benieuwd hoeveel eitjes ze hebben gevonden en hoeveel er bevrucht zijn hey moet je je trouwens legitimeren in genk?? en is dat dan man en vrouw of vragen ze alleen die van mij?? en meiss hoelang duurt het voor die 20 follikels.. mag je ook een beetje bijkomen daar??
je moet idd lwgitimeren. zowel jij als je partner. ook moet je je ziekenfondspapieren meenemen. Die arts in Genk schijnt echt lomp te zijn volgens de assistente van Geertgen. Ik moest als ik het ook zo ervaar dat bij Geertgen melden. het aanprikken duurde per eierstok zo een 5 minuten. Mocht daarna een flinke tijd uitrusten in zo een kamer.
oh en dr r zei dat alleen ziekenfondspasje en legitimatiebewijs genoeg waren.. ik heb hier volgens mij geen ziekenfondspapieren liggen hoor?? ok dus op zicht is het zo gedaan die punctie..
hahha ik snap het meiss al shet zo`n pijn doet de assistente zei tegen me als je een paracetamolletje inneemt samen met die zetpil dat het dan sterker moet werken de pijnstilling dan he.. en hoe voelt het nu??
voelt alsof iemand mijn buik vanbinnen lek gestoken heeft! Pijnlijk hoor! spannend he... binnenkort ben jij aan de beurt! hoop dat je veel en mooie eitjes gaat krijgen. wanneer is je fm?
woensdag om 10.50uur hoeveel gonal begin jij mee hanied?? ik nu met 150.. kan dat trouwens dat ik gister voor het eerst heb gespoten en ben toen gaan slapen tot kwart voor acht en werd wakker van trekkende eierstokken..
ja dat kan. De Gonal begint te werken meiss. ik ben deze hele ronde met gonal 187,5 bezig geweest. En vanaf het moment dat je je punctiedatum weet ga je afbouwen!
ok thxx voor de info meiss en jij rustig aan doen he`.. kom maar eens lekker bij en laat je ons morgen weten hoe het met de bevruchting enzo is gegaan?? ik ga nu even lekker liggen ben een beetje moe door de hormonen hahahha xxxcin
He Hanied, Dat zit er weer op meid! Het lijkt me echt vreselijk zo'n punktie, dus ik denk dat je trots op jezelf kunt zijn dat je het weer hebt doorstaan! Nu rustig aan en heel hard duimen/bidden op een mooie afloop!
Lieve Hanied Wat een hoop eitjes zeg, ik hoop dat er heel veel goede tussen zitten en dat er ook een hoop in de vriezer kunnen Ik leef met je mee, al die pijn Kom maar even lekker bij komende dagen dan ben je helemaal klaar voor de terugplaatsing Ik ga zoooo voo je duimen xxxx knuf mariek
hanied ik heb nog een vraagje meiss.. ik spuit de deca en gonal na elkaar he maar maakt dat uit of het een halve centimeter naast elkaar is?? krijg je dan geen wisselwerking ofzo.. of maakt dat niet uit??
dames bedankt voor het medeleven....! babyhope, van dr w moest ik de ene injectie rechts in mijn buik spuiten, en de andere links. Dit meer om de druk te verdelen. Wisselwerking is er niet, meiss! Dus als je het prettig vind, gewoon doen. zo ik ga weer liggen! fijne avond.
@Hanied, super zeg. Hoop dat je vandaag te horen krijgt dat er veel bevrucht zijn!!!! Rust maar lekker uit, lijkt me helemaal niks zo n punctie. @Babyhope, spannend woensdag. Hoop dat er al vanalles gegroeid is!!